Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb deze jongen nog nooit gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:28:

Ja, ik heb deze jongen nog nooit gezien Same here!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:28:

Ja, ik heb deze jongen nog nooit gezien Ik dit meisje nog niet eerder.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:27:

[...]



Waarom moet je die meenemen dan?

In de USA hebben ze ook apotheken hoor...

En met paspoort kan je dus echt alles meenemen de grens over

OOK medicatie die onder de opium wet vallenLieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Daniël eng.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens allemaal mensen die ik nog niet eerder heb gezien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Niels door!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En Niels ook door.
Alle reacties Link kopieren
En Mats niet door hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
En die blonde circus jongen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Cedrik heb ik nog niet langs zien komen.
Alle reacties Link kopieren
Goh, als Jeff volgend jaar even geen tijd heeft dan kunnen wij wel in de jury gaan zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 21:32:

Cedrik heb ik nog niet langs zien komen.die deed toch vorig jaar mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 oktober 2012 @ 21:30:

[...]



Lieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft een Hema corrigerend hempie aan!

Die blonde....want die heb ik ook...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:33:

[...]





die deed toch vorig jaar mee? Dit is een andere
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:33:

[...]





die deed toch vorig jaar mee? Hoe heet die circusjongen dan?
Alle reacties Link kopieren
Die staan daar dood te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:34:

Ze heeft een Hema corrigerend hempie aan!

Die blonde....want die heb ik ook... Wat moet er bij jou nu gecorrigeerd hebben?
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhhhhhhhhhh neeee, dat vind ik wel heel zielig voor Iris
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:35:

[...]





Wat moet er bij jou nu gecorrigeerd hebben? Staat net even iets mooier onder een strak jurkje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:33:

[...]





Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?

We hebben het al eens geprobeerd maar dan naar st Petersburg toen we terug gingen ging het fout. Het is gewoon, na overleg met neuroloog, beter om het niet te doen.

We gaan al jaren door Europa en hebben nog niet alle landen gezien.
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhhh hij moet huilen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:36:

[...]



Staat net even iets mooier onder een strak jurkje Daar krijg je toch geen adem door.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk Hachi! Kijk morgen de herhaling wel. Sum, nog tijd gehad voor de clip?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven