SYTYCD 2012
zondag 14 oktober 2012 om 21:30
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:27:
[...]
Waarom moet je die meenemen dan?
In de USA hebben ze ook apotheken hoor...
En met paspoort kan je dus echt alles meenemen de grens over
OOK medicatie die onder de opium wet vallenLieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.
[...]
Waarom moet je die meenemen dan?
In de USA hebben ze ook apotheken hoor...
En met paspoort kan je dus echt alles meenemen de grens over
OOK medicatie die onder de opium wet vallenLieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.
zondag 14 oktober 2012 om 21:33
quote:steph schreef op 14 oktober 2012 @ 21:30:
[...]
Lieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?
[...]
Lieverd, ik neem vijf pilletjes per dag vanwege epilepsie. Ik kan niet door zoveel tijdzones, is niet verstandig. Helaas anders was ik allang in the States geweest.Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?
zondag 14 oktober 2012 om 21:37
quote:Liezze schreef op 14 oktober 2012 @ 21:33:
[...]
Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?
We hebben het al eens geprobeerd maar dan naar st Petersburg toen we terug gingen ging het fout. Het is gewoon, na overleg met neuroloog, beter om het niet te doen.
We gaan al jaren door Europa en hebben nog niet alle landen gezien.
[...]
Ik weet niet wat je gebruikt, maar ik gebruik ook anti-epileptica alleen dan niet tegen epilepsie. Maar met mijn medische paspoort kom ik overal. Zou zonde zijn als je je daardoor laat weerhouden, toch?
We hebben het al eens geprobeerd maar dan naar st Petersburg toen we terug gingen ging het fout. Het is gewoon, na overleg met neuroloog, beter om het niet te doen.
We gaan al jaren door Europa en hebben nog niet alle landen gezien.