De leukste nicknames van dit forum
zondag 21 oktober 2012 om 19:17
Welke grappige nicknames ben jij hier tegengekomen?
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zondag 21 oktober 2012 om 21:27
quote:piratorart schreef op 21 oktober 2012 @ 20:31:
Bestaat er al een andijvie?
Weet ik niet, maar wel een Mosterd!! Die vind ik ook leuk
Leuk Topic!
Thomaaas vind ik nog steeds ook een fantastische nickname
Bestaat er al een andijvie?
Weet ik niet, maar wel een Mosterd!! Die vind ik ook leuk
Leuk Topic!
Thomaaas vind ik nog steeds ook een fantastische nickname
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zondag 21 oktober 2012 om 21:40
http://media.tumblr.com/tumblr_m2lxx7eI8b1qfgyqq.gif
Goh, wordt er gewoon verlegen van...
Mijn stem klinkt in het echt trouwens echt zo. Ik heb in IRL de bijnaam Karen Walker van mijn vroegere collega's gehad en toen ik me hier aanmelde was ik ook net getrouwd. Vandaar de Mrs Stanley Walker.
Mijn favoriete nickname is Pinacolada, omdat ik pinacolada's natuurlijk erg lekker vind. En scheelschaapje vind ik geniaal, omdat ze zo goed in haar r(w)ol zit.
Goh, wordt er gewoon verlegen van...
Mijn stem klinkt in het echt trouwens echt zo. Ik heb in IRL de bijnaam Karen Walker van mijn vroegere collega's gehad en toen ik me hier aanmelde was ik ook net getrouwd. Vandaar de Mrs Stanley Walker.
Mijn favoriete nickname is Pinacolada, omdat ik pinacolada's natuurlijk erg lekker vind. En scheelschaapje vind ik geniaal, omdat ze zo goed in haar r(w)ol zit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 21 oktober 2012 om 21:55
quote:vosje78 schreef op 21 oktober 2012 @ 21:20:
Pichegru
En er is ook iemand die heet iets van:'mag het iets je meer zijn'maar dan met een limbrug accent, ofzo.
Mag-ut-een-bietje-meer-zijn?
Ik 'ken' ook nog 'mienbillekesjeuken' , maar in combi met de pic vind ik die verschrikkelijk (de naam dan he).
Pichegru
En er is ook iemand die heet iets van:'mag het iets je meer zijn'maar dan met een limbrug accent, ofzo.
Mag-ut-een-bietje-meer-zijn?
Ik 'ken' ook nog 'mienbillekesjeuken' , maar in combi met de pic vind ik die verschrikkelijk (de naam dan he).
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
zondag 21 oktober 2012 om 21:55
quote:mrsstanleywalker schreef op 21 oktober 2012 @ 21:40:
Mijn stem klinkt in het echt trouwens echt zo. Ik heb in IRL de bijnaam Karen Walker van mijn vroegere collega's gehad en toen ik me hier aanmelde was ik ook net getrouwd. Vandaar de Mrs Stanley Walker. Ooh nou ben ik wel heel benieuwd! Kun je niet een fragmentje uploaden? (http://vocaroo.com/)
Mijn stem klinkt in het echt trouwens echt zo. Ik heb in IRL de bijnaam Karen Walker van mijn vroegere collega's gehad en toen ik me hier aanmelde was ik ook net getrouwd. Vandaar de Mrs Stanley Walker. Ooh nou ben ik wel heel benieuwd! Kun je niet een fragmentje uploaden? (http://vocaroo.com/)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zondag 21 oktober 2012 om 22:25
zondag 21 oktober 2012 om 22:38
quote:FullHouse schreef op 21 oktober 2012 @ 19:54:
Ik moe(s)t altijd lachen als ik dangeensuus zag staan. Heel herkenbaar, dat je een nicknaam invoert en dat ie dan al bestaat. Leuke reactie: 'dangeensuus!'Deze! En ook om deze reden. Was overigens ook een leuke forumster. Jammer dat ze niet meer meeschrijft.
Ik moe(s)t altijd lachen als ik dangeensuus zag staan. Heel herkenbaar, dat je een nicknaam invoert en dat ie dan al bestaat. Leuke reactie: 'dangeensuus!'Deze! En ook om deze reden. Was overigens ook een leuke forumster. Jammer dat ze niet meer meeschrijft.
Waar zit de any-key?