SYTYCD 2012
zondag 21 oktober 2012 om 21:38
quote:dubiootje schreef op 21 oktober 2012 @ 21:36:
Nee, FP, helaas nog niet. Lief dat je het vraagt
Ik hoop dat ze snel terecht is. Hoe lang is ze al weg.
Nee, FP, helaas nog niet. Lief dat je het vraagt
Ik hoop dat ze snel terecht is. Hoe lang is ze al weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 21 oktober 2012 om 21:44
zondag 21 oktober 2012 om 21:45
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 21:42:
[...]
Zag net dat het tot 11 uur duurt vandaagDat trek ik niet. Kan helaas het einde niet zien. Morgen weer vroeg op.
[...]
Zag net dat het tot 11 uur duurt vandaagDat trek ik niet. Kan helaas het einde niet zien. Morgen weer vroeg op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.