Groepsreis USA

22-10-2012 19:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar tips over leuke groepsreizen naar de westkust van de USA, voor de zomer van 2013. Nederlands of internationaal, dat maakt niet uit. De enige voorwaarde die ik heb, is dat het reisgezelschap niet alleen bestaat uit 50+. Ik zelf ben namelijk 20...Ook zou het leuk zijn dat er meerderen zijn die alleen reizen, de single reizen trekken mij niet zo omdat ik niet op zoek ben naar een relatie. (of zie ik dit helemaal verkeerd)

De reden dat ik graag een groepsreis wil, is dat ik niet iemand ben voor alleen, en vrienden van mij hier niet aan toe zijn, geen geld voor hebben of ze hebben andere prioriteiten.

tips ervaringen, en andere opmerkingen zijn welkom!
Geen tips maar ik lees mee
Gewoon googlen, je hebt héeel veel van deze groepsreizen.. Ook voor meiden 20 á 30 jaar singles.. Kei leuk

Als je googelt kom je op veel verschillende sites terecht!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Trouwens wat je zegt''Singlle reizen, en relatie '' Dat zie je inderdaad verkeerd..

Je hebt erg veel leuke groepsreizen met allemaal meiden van jou leeftijd, waar geen eens jongens in zitten. Super gezellig.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Single reizen zijn inderdaad bedot voor mensen die alleen reizen en is niet gericht op relaties etc.

Kijk een bij Shoestring, over het algemeen jongere deelnemers en vaak alleen reizenden.

Of Fox 'single maar niet alleen'.
Single reizen zijn voor mensen die alleen reizen. Maar ook bij 'gewone' groepsreizen heb je mensen die alleen reizen. En ook met mensen die samen reizen, kun je een heel leuke tijd hebben.

Vaak kun je ook van te voren de groepssamenstelling opvragen/bekijken, maar staar je er niet blind op. Sommige mensen zijn oude zeikers als ze 23 zijn, en ontzettend sportief en gezellig als ze 58 zijn. Om maar een dwarsstraat te noemen

Veel voorbereidingsplezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kilroy? Das vooral voor jongeren, heeft zat groepsreizen..

http://travels.kilroyworl ... 3530&listTravelType=43796
Ik heb inderdaad zelf ook al gegoogeld. Daar vind je veel maar weinig ervaring van anderen. Van daar ook m'n bericht hier ;)
Fox, singlereizen en je hebt per reis reisverslagen. Vier keer geweest, nooit intentie bij iemand om er een vriend/vriendin te scoren. Het is alleen maar gezellig en je hebt elkaar bijvoorbeeld 's avonds met het eten. Niets gedwongen!
Plus: per reisdatum kun je al zien welke leeftijden geboekt hebben. Ik had altijd 80 procent rond 30, 20 procent ouderen, maar dat was juist een perfecte mix. Die lijken oud, maar doen nog vaak de meest gekke dingen.
Ik ben in 2007 met Djoser naar het westen van Amerika geweest. Geweldige reis!! Bijna allemaal mensen van mijn leeftijd (4 personen waren flink ouder).

Zie: http://www.djoser.nl/rond ... enigde_staten_west_hotel/

Niet meer precies hetzelfde als 5 jaar geleden en ook wat duurder zo te zien.
Suntrek Travel STA. Veel plezier!
http://www.greentortoise.com/
Trek America

Jonge groupen, gaan met mini-vans door Amerika.

zeker aan te raden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven