Hoe zeg ik het? Gênant probleem....

22-10-2012 21:04 43 berichten
Het gemiddelde Nederlandse stel heeft volgens allerlei onderzoeken circa twee keer in de week seks.

Mijn buren voldoen prachtig aan dat gemiddelde. Probleempje is dat ik er midden in de nacht wakker word als dat gemiddelde gehaald moet worden. Hun bed bonkt tijdens de daad nogal tegen de muur (ook mijn muur).

Geen gegil, gekreun, enz. maar vervelend genoeg.

HOE ga ik dit bij ze aankaarten op een manier die niet lullig is en toch luchtig blijft? Ik heb weinig contact met ze maar ze zijn vriendelijk en allebei rond de 30.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat hun bed waarschijnlijk de muur raakt als ze zich omkeren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn buurvrouw had hetzelfde met de buren aan de andere kant, die heeft gewoon aangebeld en gezegd dat ze het heel vervelend vond om te zeggen, maar dat ze nogal last had van hun nachtelijk lawaai. Buurvrouw schaamde zich kapot, maar pakte het heel goed op en daarna is het niet meer voorgekomen.
Zeggen dat je 's nachts wakker wordt van schuivend meubilair?
Deze tekst op een kaartje met de suggestie om bed iets van de muur te schuiven? Ik denk niet dat ze zich realiseren dat ze 'hoorbaar' zijn.
Hebben ze een hond of kinderen?

Zeggen dat je snachts wel eens geluiden hoort en of het kan zijn dat de hond snacht nog ergens mee speelt wat dan tegen de muur bonkt of of het bedje van het kind misschien iets te dicht tegen muur staat.

En als ze geen huisdieren of kind hebben dan doen alsof je neus bloed en vragen of ze ook weleens gebonk horen snachts?? Wat zou het toch kunnen zijn? Misschien een tuinhekje en de wind of wasmachine die snachts aanstaat?

Weten zij meteen dat het om het bed gaat en jij hoeft niet met ze over seks te praten.
quote:rozehanddoek schreef op 22 oktober 2012 @ 21:07:

Zeggen dat je 's nachts wakker wordt van schuivend meubilair?

Hahahaha dat klinkt als een aflevering van Haunted Houses of zo!

Nee, ze hebben geen huisdieren of kinderen, die kan ik dus niet te schuld geven.
Terugbonken.
Of een CD geven met de vraag of ze het misschien eens op een ander ritme willen doen?
Zelf ook lekker gaan liggen batsen, dan hoor je ook niets meer.
Gewoon precies zeggen wat er aan de hand is:

Sorry buurman, dit is een beetje ongemakkelijk,

maar ik hoor jullie bed wel eens 's nachts tegen de muur bonken, zouden jullie die een stukje van de muur kunnen plaatsen? Thanks! Hoeven we het er nooit meer over te hebben!

Klaar.
quote:goldmember schreef op maandag 22 oktober 2012 21:17 Gewoon precies zeggen wat er aan de hand is:

Sorry buurman, dit is een beetje ongemakkelijk,

maar ik hoor jullie bed wel eens 's nachts tegen de muur bonken, zouden jullie die een stukje van de muur kunnen plaatsen? Thanks! Hoeven we het er nooit meer over te hebben!

Klaar. Mee eens! Het is voor de buren genanter dan voor jou. Ik zou me althans doodschamen als de buurvrouw dit zou komen zeggen...!
Ja precies, ik vind terugbonken niet de meest charmante oplossing en aangezien ik zelf net weer vrij ben na een lange relatie zit "zelf batsen" er even niet in
moet je dat persé aankaarten dan? ik bedoel, lig je er uren wakker van? ik zou me weer omdraaien en verder slapen

wij hoorden onze boven buurvrouw regelmatig gillen (nee niet omdat ze geslagen werd) maar geen haar op mijn hoofd dat ik daar aan ging bellen om het te zeggen... niet veel later was er een kind en gingen ze verhuizen naar laagbouw
Ik lig er niet uren wakker van maar ik WORD er wel wakker van. Zij werken op dit moment allebei niet en om 2 uur 's nachts wakker worden en wachten tot ze letterlijk klaar zijn is niet fijn als ik er om 7 uur weer uit moet.
ze hebben geen vluggertjes begrijp ik?

dan zou ik een briefje door de deur doen, buren, jullie bed staat tegen de muur, het dreunt nogal door, zet dat bed even wat van de muur af aub, dan slaap ik ook weer lekker
Na 4 nachten achter elkaar 'meegenieten', heb ik heel laf een vriendelijk briefje in de brievenbus gegooid Vond het te gênant om ze erop aan te spreken. Nooit iets op terug gehoord, maar daarna bijna nooit meer last gehad.
I am surrounded by morons
serieus, ik zou nog eerder oordoppen in doen dan er iets van gaan zeggen
Heb dit ook gehad in mijn vorige woning, ik was er op een gegeven moment flauw van, ik kon aan de manier van bonken horen of ze bijna klaar waren.

heb het gewoon eerlijk gezegd,buurvrouw geneerde zich kapot maar goed het was wel afgelopen.
Oh, en dat ging niet om een beetje gebonk, maar echt keihard gekreun en gegrom. Ja serieus, gegrom!
I am surrounded by morons
Anoniem net kort briefje is wel een goed idee. Wel zo dat de frequentie wel zo blijft natuurlijk; is alleen maar goed voor de relatie.
quote:Twisted schreef op 22 oktober 2012 @ 21:38:

Ja serieus, gegrom! Dat in combinatie met je plaatje doet het erg goed
Anoniem?? Waar is toch die tijd gebleven dat mensen gewoon iets tegen elkaar zeiden.
Waarom eromheen draaien? Gewoon eerlijk aangeven.

En een anoniem briefje? Zoveel buren hebben ze niet lijkt mij. Lijkt mij nog genanter. En onvolwassen.
Pff ik had ook ooit een stel naast me,als het zomer was,en wij in de tuin zaten,gingen hun van bil,met het raam open.

Zat je met je wijntje aan de BBQ met (schoon) ouders,hoorde je bij de buren:OOOOOooooooooooooooooooohhhhhhhh Jannnnnnnnnnnnn jaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaa...

Tot we toen het stil was met een man of 5............Oooooooooo Jan jaaaaaaaaa gingen roepen.

Raam ging dicht,nooit meer last van gehad...

Kom op zeg! Je houdt toch rekening met elkaar?

Vind dat je zoiets best kan laten weten zeker als je er zo vaak last van hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven