Geld & Recht alle pijlers

briefje schademelding

23-10-2012 14:33 21 berichten
Het topic mag gesloten worden met een beetje speurwerk heb ik adres achterhaald.
Alle reacties Link kopieren
Wat een duidelijke post. Je auto is aangereden terwijl deze geparkeerd stond en er zat een briefje onder de ruitenwissen met persoonsgegevens? Ik zou in dat geval de verzekering bellen en vragen wat ik moet doen.
Stond deze persoon daar geparkeerd en is zo de schade ontstaan?

Wellicht heeft iemand, een medewerker van een bedrijf daar, iets gezien of gehoord. Ik zou gaan rondvragen maar ook met de weinige gegevens die je nu hebt naar de politie gaan.
Onderweg is het briefje pas ontdekt.
quote:bankje schreef op 23 oktober 2012 @ 14:41:

Onderweg is het briefje pas ontdekt. er staat een onduidelijke naam en alleen een huisnummer vermeld.

Je ziet het toch meteen een briefje onder je de ruitenwisser? Dus waar het ontdekt is, daar zal het wel geweest zijn vermoed ik.

Met google is niets te vinden? De grootste kans is denk ik in die straat. Dat die persoon dacht dat je begreep dat die in die straat woonde?

Even terug gaan naar die straat en aanbellen vanavond bij dat nummer.

Anders briefjes hangen in supermarkten in de buurt.

Succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Naar de desbetreffende straten gaan en even bij die huizen met dat nummer aanbellen/op het naambordje kijken is niet mogelijk?
Daar is de afstand te ver voor.
Dan heb je pech?
Maar omdat die persoon daar heeft gestaan, hoeft die ander daar niet vandaan te komen? Of in die straat te wonen?
Als je nog weet in welke straten je geparkeerd hebt, en je hebt een naam + huisnummer, dan kun je toch in het telefoonboek kijken? Je kunt op 12 adressen zijn geweest, maar meer dan die 12 hoef je niet te bellen.
quote:bankje schreef op 23 oktober 2012 @ 14:47:

Daar is de afstand te ver voor.

Tsja, dan houdt het op.

Volgens mij kun je het adres alleen achterhalen door de straten af te gaan waar die dag geparkeerd is.

Je zou wel uit kunnen zoeken of in alle straten een huis met het betreffende huisnummer aanwezig is (in niet alle straten is een nummer 572 aanwezig). Wie weet kun je er zo een paar afstrepen.
*
Iemand die wel in de buurt woont langssturen?
als je de schade en het briefje niet direct hebt opgemerkt dan zal het hopelijk meevallen? Je verlies nemen in deze en anders toch doen wat hier boven staat.
quote:bankje schreef op 23 oktober 2012 @ 14:57:

[...]

De naam is niet te ontcijferen.

Dan alle straten waar je geparkeerd hebt + huisnummer van het briefje googlen? Ik vind het altijd opvallend hoeveel informatie je met halve adresgegevens kunt goooglen.

*ja, als je collega's onduidelijke werkbonnen schrijven moet je wat*
Wat wil je eigenlijk wel horen als alle aangedragen oplossingen allemaal niet goed genoeg zijn?

Moeten wij onze glazen bol (of sinds kort schijnbaar een glazen dildo) maar te voorschijn halen om te raden wie er schade gereden heeft aan je auto?
Uit die naam zou ik meerderde potentiele namen filteren en deze samen met Den Haag en later Kijkduin googelen.
Én behoorlijke schade én een briefje wat pas onderweg ondekt wordt. Lekker oplettend ook.

Alle straten waar geparkeerd is proberen icm huisnummer op google maps. In de telefoongids kijken of de naam overeenkomt met het onleesbare handschrift. En dan gaan bellen. Als je de naam niet kan achterhalen en het was bijvoorbeeld nummer 61, dan gewoon bij alle geparkeerde straten het telefoonnummer van nummer 61 opzoeken en gaan bellen. 12 straten, dan bel je hooguit 11 keer verkeerd. Go!
quote:Katherina schreef op 23 oktober 2012 @ 15:02:

[...]

Dan alle straten waar je geparkeerd hebt + huisnummer van het briefje googlen? Ik vind het altijd opvallend hoeveel informatie je met halve adresgegevens kunt goooglen.

*ja, als je collega's onduidelijke werkbonnen schrijven moet je wat*Bedankt voor de zeeer bruikbare tip[.
Oh, je hebt het gevonden. Hoe heb je het adres achterhaald?
via Toeto en straatnaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven