Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionably warm in de herfst #77

27-09-2012 21:50 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

laat koffie achter voor de fashionista's

*lokt fashionista's*

Hoi allen!

GB naar een mysterieus ding en VD als volwassen fashionista naar een sample, sale, tot zover mijn update. Oh, en Roz met een zielige vinger en Alf met een zielig lijf. Blegh, Alf, verkoudheid kan je klote doen voelen.

Hier ben ik ongesteld en eet ik chocola met noten. En ik heb de jas van de H&M gehouden, die ik eerder had besteld. Hij is niet wat ik zoek (want te koud) maar opzich een leuk ding en maar 70 euro en ik vond zelfs voor het dubbele nog geen jas die wél precies is wat ik zoek, dus ik ga 'm dragen, met een vest er standaard over. Moest toch eens beslissen, en zo wordt de wishlist ook wel korter
Staat me totaal niet (wish it did) maar dit vind ik echt een leuke look.

Apart

Ik breek heel even in om Vivadiva te vragen waar dat onwijs gave grijze jasje-ding die je gister postte van is..... Vrees een duur merk ;) Alvast bedankt!
Moet altijd een beetje grinniken als ik haar zie, ze staat altijd in dezelfde pose en als je de foto's naast elkaar bekijkt zie je het verloop van de uitgroei in haar haar

Aisee die kwam volgens mij van Pinterest af.. lastig te achterhalen ben ik bang.

Misschien dat VD het weet, zij heeft hem gepost dacht ik.
Ah, dat is de bekende kijk-mij-eens-even-heel-erg-niet-poseren pose, toch?

VD: ik ken trouwens die plek waar jij weleens pannenkoeken eet. Erg leuk. Behalve op een zaterdagmiddag met alle kinderen uit de stad daar in een krijsend orkest.

handig voor Roz:

hee, deze doet dezelfde pose (in leuke outfit, trouwens)

Nee dit is de 'ik loop maar doe alsof en daarom ziet het er zo suf uit pose'

Die poses uit jouw post zijn de 'ik zoek naar dubbeltjes op de grond/heej mijn lens is gevallen help pose'
Die onderste outfit is leuk ja, ziet er ook echt comfy uit.

Ben wat aan 't windowshoppen maar zie weinig leuks. En ook geen Gedrochten
Cool haar

Als iemand zo'n blouse ergens spot, geef ff dan ff een gil

Ik zie er eentje boven me

Hoi!! Hobby-project is klaar. Vingertop is nog steeds gevoelloos-ig. Het voelt net of wilde je met je vinger door plastic heenprikken en heb je nu zo'n laagje plastic om je vinger top. Verder geen pijn gelukkig.

En mijn nagellak was er, dus hobby-ding afgemaakt en snel naar de winkel geracet! En ik ben helemaal

Eigenlijk lakt het voor geen mallemoer want als je veel glitter wilt heb je ook veel lak. Maar dat maakt niets uit.

Verder nog een hufterproof-laadkabel gekocht bij de iCentre. Mijn eBay kabel was het alweer aan het begeven en ik heb nu dus eentje gekocht met een dikkere stugge kabel, ook het laad-blokje is dikker, maar gezien de prijs mag ie ook wel langer meegaan dan eBay kabels, haha.

Meer heb ik niet gekocht, naast een tank benzine, wat tijdschriften en kerstcadeau voor moeders.

Meisje van de winkel zei dat als ik mijn nagels gelakt had ik zeker even binnen moest wippen om te laten zien. Was van plan om morgen naar de stad te gaan maar ik kon niet wachten, dus 10 voor 6 stond ik in de winkel

En och och wat erg, nu moet ik morgen weer naar de stad

Even kijken of ik de bh kan vinden die ik nu ook heb. Bij de Hennes gekocht in de sale en ze zitten sale-ig (zalig ) maar online en in de ene stad uitverkocht.
Rozziee
Hoera voor je nagellak!! Wel ff een pic in het album zetten he?

Gelukkig dat je vinger geen zeer doet, lijkt me vrij pijnlijk (maar he, jij bent stoer en voelt dat gewoon niet )

Wat is er trouwens met je kabels? Sneuvelen ze steeds? Kan toch niet (tis tenslotte geen Windhooskabel)
Nee naja, daar onderaan bij het blokje wat je in de telefoon steekt, het stukje kabel wat daaruit komt. Dat is gewoon gammele kwaliteit. Komt ook doordat als ie laad, en je aan het aaien bent, dat ding op je buik/benen leunt oid, is ook niet goed voor de kabel natuurlijk.
Ah oké, ik dacht dat het over je klapjaplader ging Ik hoop voor je dat deze het beter doet.
Nee, laptop heb ik vooralsnog geen problemen.

iCentre vind ik trouwens helemaal geweldig, die hier in de stad iig. Ik was om 17:50 bij de drogist voor mijn nagellak, daar tijden staan ouwehoeren met vriendin-in-wording-verkoopster over de nagellak en verschillende mogelijkheden, beetje de persmappen inkijken enzo.

Winkel ging dicht, dus om 17:59:59 kom ik aanrennen bij iCentre, de sleutel zat al in het slot, maar thank god mocht ik van de meneer nog even binnenkomen. Kabeltje gekocht en tsjoeng, weg! Bij menig ander winkel word je de zaak uitgeloerd als je om 17:50 binnenkomt, en om 17:59:59 kom je er niet eens meer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven