5 dates verder. Schoonouders?
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:35
Mijn lief begon er de derde date 'al' over, eigenlijk had ik dat van een man niet verwacht: Hij wilde mij aan zijn ouders voorstellen, die naar Portugal zijn geëmigreerd. (Hij is overigens Nederlands..)Heel romantisch, maar ook spannend! Van mij hoeft 't eigenlijk ook nog niet zo snel, al voel ik me wel vereerd dat hij met mij wil showen. Zijn ouders lijken me leuke mensen en het moment komt wel.
Wanneer hebben jullie eigenlijk je schoonouders ontmoet, na hoeveel dates? En sleurde hij je mee? Had je er zin in?
Wanneer hebben jullie eigenlijk je schoonouders ontmoet, na hoeveel dates? En sleurde hij je mee? Had je er zin in?
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:48
quote:mevrouwtje1985 schreef op 23 oktober 2012 @ 23:42:
Het punt is, dat wij 't moeten plannen ivm tickets (etc.). Ik ga graag naar zijn ouders, en voel me vereerd. Maar wil ook wel ongedwongen genieten van het leren kennen van hem.Als ik om mijn schoonouders te zien naar het buitenand moest reizen dan zou ik ze eigenlijk pas willen ontmoeten als ik er zeker van was dat dit een blijvende relatie zou zijn. Dus dat er concrete samenwoon plannen waren als in binnen een week trek je definitief bij elkaar in.
Het punt is, dat wij 't moeten plannen ivm tickets (etc.). Ik ga graag naar zijn ouders, en voel me vereerd. Maar wil ook wel ongedwongen genieten van het leren kennen van hem.Als ik om mijn schoonouders te zien naar het buitenand moest reizen dan zou ik ze eigenlijk pas willen ontmoeten als ik er zeker van was dat dit een blijvende relatie zou zijn. Dus dat er concrete samenwoon plannen waren als in binnen een week trek je definitief bij elkaar in.
woensdag 24 oktober 2012 om 00:02
quote:sugarmiss schreef op 23 oktober 2012 @ 23:38:
Ik heb mijn schoonouders pas voor het eerst gezien toen ik al ongeveer samenwoonde met mijn vriend.
Ik snap ook heel goed dat hij daar zo lang mee gewacht heeft.
Dat is dan weer het andere uiterste.
Ik ontmoette mijn schoonouders na een maand of drie.
Ik heb mijn schoonouders pas voor het eerst gezien toen ik al ongeveer samenwoonde met mijn vriend.
Ik snap ook heel goed dat hij daar zo lang mee gewacht heeft.
Dat is dan weer het andere uiterste.
Ik ontmoette mijn schoonouders na een maand of drie.
woensdag 24 oktober 2012 om 00:39
quote:sugarmiss schreef op 23 oktober 2012 @ 23:48:
[...]
Als ik om mijn schoonouders te zien naar het buitenand moest reizen dan zou ik ze eigenlijk pas willen ontmoeten als ik er zeker van was dat dit een blijvende relatie zou zijn. Dus dat er concrete samenwoon plannen waren als in binnen een week trek je definitief bij elkaar in.Eens, hoewel iets eerder dan samenwonen mi.i. ook wel zou kunnen. Speciaal een vliegtuig nemen is toch anders als bv even blijven koffiedrinken als vriend de geleende boor komt terug brengen.
[...]
Als ik om mijn schoonouders te zien naar het buitenand moest reizen dan zou ik ze eigenlijk pas willen ontmoeten als ik er zeker van was dat dit een blijvende relatie zou zijn. Dus dat er concrete samenwoon plannen waren als in binnen een week trek je definitief bij elkaar in.Eens, hoewel iets eerder dan samenwonen mi.i. ook wel zou kunnen. Speciaal een vliegtuig nemen is toch anders als bv even blijven koffiedrinken als vriend de geleende boor komt terug brengen.
woensdag 24 oktober 2012 om 00:45
woensdag 24 oktober 2012 om 00:50
Wij hebben elkaars ouders na een maand of 10 ontmoet volgens mij. Eerder had ook echt niet gehoeven van mij, hoewel we allebei hele lieve ouders hebben en een hele goede band met ze. Ik vond het gewoon lekker dat eerste gedeelte van de relatie nog even zonder dat soort 'verplichtingen' te hebben. Toen we uiteindelijk wel zover waren, wisten we ook al heel zeker dat we echt van elkaar hielden en een toekomst samen zagen.
woensdag 24 oktober 2012 om 01:00
Hij mijn ouders na ongeveer 5 maanden, ik de zijne na 8 maanden. Mijn ouders kwamen bij mij op bezoek (we wonen in verschillende landen) dus was logisch om op dat moment kennis te maken. Zijn ouders wonen ver bij ons vandaan dus die zag ik toen wij daar op vakantie gingen. Ik had absoluut niet zo snel (na 5 dates) al daar op vakantie willen gaan, zeker niet als je bij hen in huis gaat zitten(?). Dat kan nogal wat spanning opleveren en dan wil je je helemaal op je gemak voelen bij je vriend, niet elkaar pas net kennen!
woensdag 24 oktober 2012 om 07:12
Ik zijn ouders na twee weken, maar die stonden onverwacht op de stoep, anders had het wel langer geduurd. Toen is hij een paar weken later ook maar meegegaan naar mijn ouders, tsja, als we dan toch bezig waren.
We woonden wel samen na een week of zes, omdat dat zo uitkwam, dus snel ging het toch al wel.
We woonden wel samen na een week of zes, omdat dat zo uitkwam, dus snel ging het toch al wel.
woensdag 24 oktober 2012 om 07:39