Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wat RPO betreft wilde ook eerst zeggen joh geen zin in om met jou te praten.

Maar tja zwakke ik denk dan ach kan wel ff.. Niet meer doen dus.. Maar moet zeggen dat hij t mij verdomd lastig maakt zo.. En jullie hebben gelijk elk stukje aandacht is aandacht
Pfff, wat een oerlelijk ding die theepot....maybe per ongeluk maar eens kadoek laten kletteren...
Peas on earth!
Owww, oepszzz...bovenstaande post was ikke....Xan :-)
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 26 april 2008 @ 17:48:

Wat RPO betreft wilde ook eerst zeggen joh geen zin in om met jou te praten.

Maar tja zwakke ik denk dan ach kan wel ff.. Niet meer doen dus.. Maar moet zeggen dat hij t mij verdomd lastig maakt zo.. En jullie hebben gelijk elk stukje aandacht is aandachtJa Vleer, zo kom je nóóóit van RPO af natuurlijk. En ik (wij) vra(a)g(en) ons af...wil je het eigenlijk wel? Je moet er echt 100% achter staan, en volgens mij doe je dat niet.... Kortom, RPO werkt als een sigaret...je bent eraan verslaafd en je kan er moeilijk vanaf komen... Vleer, zo is het toch???
Tssss! Xan! Ik moet je even vermanend toespreken: die theepot gaat mee! Anders komt Prinsesje niet bij je wonen!!!!!!

Die theepot is namelijk ontzettend leuk, hip, cool, stoer en mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vleer, wat RPO betreft sluit ik me aan bij de overige commentaren die je al hebt gekregen. Ik zal het maar niet herhalen

Ik ben vandaag weer bij die vriendin met haar zieke vader geweest. 't Is wel slopend hoor, maar we hebben iin de tuin in de zon gezeten en weer veel gepraat.

Met VL weet ik niet wat ik moet. Morgen zie ik hem pas. Ik snap niet waarom hij morgen pas wil afspreken. Ik heb hem gevraagd of er iets aan de hand is, maar hij zegt dat er helemaal niets is. Eerlijk gezegd snap ik niet dat hij niet eerder tijd voor mij vrij kan maken. We hebben elkaar nu twee weken niet gezien! Als hij mij echt heel erg leuk vindt, dan had hij toch alle moeite gedaan om mij gisteravond of vanavond te zien? Waarom morgen pas? Omdat hij het druk heeft... Tsja.. Als je echt wilt kun je tijd maken, toch? Ik pik dit niet! Op dit moment heb ik het zelf erg moeilijk, ik heb VL gewoon nodig, waarom ziet hij het niet?! Of heeft hij geen zin meer in mij?

Op dit moment denk ik dat ik het morgen ga uitmaken. Eigenlijk twijfel ik hier stiekem al een paar dagen over. Ik ben hartstikke gek op VL maar ik vrees dat het niet genoeg van zijn kant komt. Ik denk dat ik morgen eerst het gesprek hierover met hem aanga en kijk hoe hij reageert en wat zijn uitleg is. Maar als er niets verandert en het blijft zoals het nu is, dan maak ik het morgen uit.
Hoi lieve ,

Die theepot...ik weet het niet hoor! Maar goed, Prinses is belangrijker dan theepot, dus theepot mag mee

Jammer wat betreft VL! Klote zeg! Je hebt gelijk; Als ie je echt leuk vindt...dan spreekt ie met je af natuurlijk. En dan het feit dat jullie elkaar 2 weken niet hebben gezien...tja..vreemd!

Praat er met hem over, maar trek niet te snel je conclusies hoor...misschien heeft ie een goede reden waarom hij nog niet met je wilde afspreken gisteren en vandaag. Succes!
Oh, Sun, dat is wel even heftig allemaal, ik snap het wel, dat je wel wilt dat VL interesse toont. Succes morgen!
Hè Sun... wat een vervelend nieuws... Zoals je het beschrijft, klinkt het inderdaad vreemd dat VL je niet graag meteen zou willen zien nu jullie beiden tijd hebben én elkaar al zo'n tijd niet gezien hebben. Daarnaast zou ik ook denken dat VL zou moeten snappen dat jij hem nodig hebt, omdat jij ook een zware tijd hebt. In ieder geval een goede reden om dit met hem te bespreken en hem te laten vertellen wat voor hem redenen zijn om daar op die manier mee om te gaan.

En inderdaad Sun, je hebt gelijk: als Xan mijn theepot niet wil, verhuis ik gewoon niet

(Heb Xan nog niet verteld dat ik eigenlijk ook nog de kopjes, gebaksschoteltjes etc van dit servies wil )
Peas on earth!
Dankjewel Xan en Pop! Het wordt nog een lange avond en dag tot ik hem zie morgen. Ik hoop natuurlijk niet dat ik het hoef uit te maken, maar ik wil dat we er beiden volledig voor gaan. Dat gevoel krijg ik nu niet van hem. Misschien bedoelt hij het niet zo en heeft hij niet door dat ik het zo zie, maar misschien twijfelt hij zelf ook wel.

Nu ik zelf in een rotperiode zit, is een breuk met VL niet iets wat ik er goed bij kan hebben, maar dit moet echt veranderen.
Sun .. jakkie dat moet je wel een heel vervelend gevoel geven.. Je hebt klote weken gehad (zit nu nog in een klote tijd) en hij is er niet voor je.. Terwijl je hem nu juist hard nodig hebt ff een arm om je heen een knuffel e.d. Dikke knuffel van mij

Prinses.. leuk man dat hele servies , word vrolijk van die kleurtjes !

Xan.. t klopt niet helemaal wat je verteld mbt RPO. Ik ben de goedheid zelve , sta altijd en iedereen te woord. Wil altijd de lieve vrede bewaren.. (eigenschap die ik van mijn moeder heb gekregen volgens mij)

Vind het lastig om mensen definitief buiten te laten staan. Niet alleen met RPO maar ook sommige mensen in mijn kennissenkring waarvan ik weet dat zij mij weinig geven terwijl ik altijd wel van alles geef, kaartjes sturen, smsje hoe t gaat e.d en ergens weet ik dat ik die mensen gewoon links zou moeten laten liggen. Maar ik vind dat moeilijk , bang dat ze dan voor altijd uit mijn leven zijn , bang dat ze mij een kutwijf gaan vinden ??? Weet niet precies wat dat is , maar heb moeite met t loslaten van mensen.

Maar RPO gaat er wel uit , ga daar echt mijn best voor doen komende weken.

met koninginnedag speel ik voor toiletjuf in de reguliersdwarsstraat .. Vorig jaar ook gedaan en dat was keigezellig. Werd gisteren gebeld door de eigenaar van de kroeg of ik t dit jaar weer wilde doen. Even verstond ik hem verkeerd , dacht dat hij zei dat ik 1/3 mocht houden van t pleegeld. Dus had gezegd dat ik hem vandaag terug zou bellen, gedaan en toen zei ik tegen hem dat ik 1/3 te weinig vond. Hij lachen neeee lief vriendinnetje van mij , ik krijg 1/3 jij mag 2/3 houden.. Das mooi !! Dussss deal gesloten (vorig jaar heb ik daar mooi 350 euro voor ontvangen beetje plees schoonhouden en gezellig zijn, snoepjes uitdelen ... ENNNNN mijn vriendin Palma is nu bekende nederlander en is ook als plee wijffie begonnen ooit hahaha)
Sun, even reageren nog op jouw berichtje..

Super sterk van je dat je je vriendin zo bij staat. Zal niet gemakkelijk voor je zijn! Je kan inderdaad wel een arm om je heen gebruiken nu..

Jammer dat VL je die niet geeft. Kerels, tis me wat af en toe hoor. Zou het toch niet gelijk uitmaken hoor morgen, je bent zo gek op hem! Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft, sommige mannen zijn gewoon echt geen planners.

Ik snap je gevoel wel heel goed, bij mij is het ook; graag of niet. En je moet je eigen behoeftes niet uit het oog verliezen inderdaad, als jij hem graag vaker ziet zou ik dat zeggen!

Je vroeg ook nog naar het verhaal over Innerman..

Ik heb twee maanden met hem gedate, zo'n 1 keer per week. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van hem wat ik niet zo leuk vond, en dat heb ik hem toen gezegd.

Komt er op neer dat hij (dit alles ging per mail) heeft gezegd dat hij me meer dan leuk vindt, maar dat hij op dit moment geen commitment kan geven. Hij heeft het super druk, heeft een huis gekocht en is dat aan het opknappen. Na dit bericht heb ik afstand van hem genomen, ik denk namelijk ook, als hij me echt zo leuk had gevonden had hij wel tijd gemaakt. En die zin over commitment zei mij ook genoeg. Nu kwam ik hem laatst tegen onverwacht, en zei hij weer dat hij graag snel wilde afspreken. Maar goed, ik doe dus niks meer, hij moet nu maar komen. Ik weet eigenlijk toch wel dat hij niet genoeg voor me voelt.. anders wil hij me toch vaker zien?

Precies waar jij ook mee zit dus Sun.. Maar goed.. niet iedereen is hetzelfde, misschien wil hij het rustig aan opbouwen, of wat dan ook. Hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt! Veel sterkte met je vriendin..

HM, jij ook veel sterkte. Het is moeilijk om je gevoel uit te leggen aan mensen die dicht bij je staan... Doe wat goed voelt voor jezelf.

Oh en die theepot vind ik best grappig trouwens :-).
Fijn dat je het even samenvat Inner! Jij had misschien het gevoel dat je kon komen opdraven wanneer het hem uitkwam. Ik kan niet een relatie en seks met iemand hebben waar ik niet genoeg voor voel. Voor mannen schijnt dit vaak iets makkelijker te zijn (alhoewel dit niet voor alle mannen geldt - voor ik op mijn kop krijg van Xander ), vandaar dat ik duidelijkheid wil van VL. Ik ben bang dat VL hetzelfde heeft als Innerman bij jou had, Inner...

Vleer ik hoop dat die mensen de toiletten een beetje schoon houden! Ik moet er niet aan denken om ze te moeten poetsen! Maar het is vast een gezellig sfeertje!

Prinses, een vriendin van mij heeft een groot deel van dat Oilily-servies gespaard en het is zo leuk! Zelfs haar vriend ging akkoord! Nou, dan is dat voor Xan toch ook geen probleem?
Sun .. veel succes vandaag met VL !! Kom voor je zelf op !!

Hier een depri momentje... net gedouched en kroop achter mijn laptopje en toen kwamen de tranen..

Tranen om RPO , mezelf onder de douche heel hard toegesproken dat t over en uit is met hem. Dat Xan misschien toch ergens wel een beetje gelijk heeft met t niet los kunnen laten van RPO..

Dat ik ergens de aandacht van hem ook wel fijn vind , ik moet dat helemaal niet willen..

RPO kan mij blijkbaar ook niet loslaten , maar tis alles of niets .. En alles verdiend hij inmiddels niet meer dus het is nu NIETS .. Weg ermee ..

Alle foto's die ik nog op mijn laptop had staan heb ik weggegooid..

Volhouden Vleer !
Vleer, dikke knuffel!
Arme Vleer, kop op hoor! Zou je niet laatst met een vriend een lijstje maken met zijn voor- en nadelen? Als je dat nog niet gedaan hebt, doe het nu dan. Dat lucht vast en zeker even op. Goed dat je nu ook alle foto's hebt weggegooid!

Sun, succes vanavond. Goed bij jezelf blijven he!

Gisteren op stap met dinnetje was erg gezellig. Kwamen heel veel oude bekenden tegen, ooit al tien jaar niet gezien! Daarna ook nog gezellig gekletst enzo, dus gingen pas rond half zes slapen...

Door het mooie weer ben ik al wel wakker, kan dan moeilijk heel mijn dag verslapen, omdat ik nog vanalles wil gaan doen.

Ook weer ff met LJ gepraat over zijn huizenjacht en mijn rol daarin. Hij neemt het echt heel serieus dat ik het eens moet zijn met wat hij gaat kopen, en dat is een fijn gevoel. Ik was ook bang dat hij nogal opzag om ook samen te wonen met mijn hond, maar dat blijkt gelukkig nog al mee te vallen. Mijn hond is gewoon echt niet de gemakkelijkste (valt uit naar mensen, blaft veel) en verhaart heel het jaar door. Iets wat LJ natuurlijk wat minder vindt, maar gelukkig maakt hij er dus geen al te groot probleem van.

Hihi en als ik dan zeg dat het huisje wat hij op het oog heeft in het begin ook nog wel groot genoeg is voor een kind erbij, zegt ie eerst heel stoer dat hij die toch niet wil en later praat hij er wel over dat je daar inderdaad gemakkelijk kan wonen als je kind nog in de peuter- kleuterleeftijd is
Paar uurtjes slapen doet dus al weer wonderen.. Voel me weer mens ..

HM: leuk hoor dat jullie zo serieus met dingen bezig zijn !

Sun : laat je weten hoe t met VL is gegaan vandaag ? Sterkte en succes !

Verhaal doet mij beetje denken aan mijn collega , die sinds 3 kwart jaar een relatie heeft met een man. Zij zat ook even in de shit en hij was er niet voor haar. Dat heeft haar enorm aan t denken gezet , is behoorlijk aan t twijfelen geraakt. Geloof dat zij er dit weekende een einde aanmaakt.. Aan de relatie wel te verstaan..
Jammer nog geen nieuws van Sun
Hier ben ik. Slecht nieuws.

Het is uit.

Ik ben nu net weer thuis. Ik heb toen ik vanavond binnenkwam VL direct gevraagd of hij twijfels had. Hij zei 'ja'. Ik zei dat het mij zo onzeker maakte. Heb alles uitgelegd, ook dat hij zo weinig tijd voor mij heeft. VL zei dat hij mij veel te weinig aandacht heeft gegeven en dat ik het niet verdien zo weinig aandacht te krijgen. Hij zegt dat hij mij erg lief en leuk vindt, maar dat dat niet genoeg is. Hij heeft niet het 'gevoel' (grrrrr waar heb ik dat eerder gehoord - Ex?). Op de vraag hoe wat dat zouden gaan oplossen, leek het VL en uiteindelijk ook mij, het beste idee om te stoppen. Ik kan namelijk niet verder met iemand die niet overtuigd voor mij kan gaan en dat kan VL dus blijkbaar niet. Uiteindelijk heeft het wel een aantal uren gekost voordat we dit besproken hebben want er zaten heel veel momenten van zwijgen en nadenken en tegen elkaar aan liggen/zitten en heel veel huilbuien tussen. Het komt voor mij op een emotioneel erg moeilijk moment. Ik heb het al behoorlijk moeilijk en de breuk met VL maakt het niet makkelijker. VL vindt het dan ook echt vreselijk en was ook erg bezorgd toen ik om 1 uur vannacht naar huis ging. Maar ik vond het geen goed idee om nu nog bij hem te blijven slapen en wilde graag naar huis. Ik heb hem op het hart gedrukt dat hij zich geen zorgen om mij hoeft te maken en dat ik de nacht wel doorkom.

Helaas liggen al mijn vriendinnen al te slapen en moeten ze morgen weer werken, dus die durf ik niet wakker te bellen. Wel jammer, ik kan mijn verhaal nu bij niemand kwijt. Ik heb wel een paar vriendinnen gesmst dus hoop morgenochtend een reactie te krijgen.

Oh god, ik had niet verwacht dat ik zo verdrietig zou zijn. 't Is natuurlijk nog vers en 't is ook de samenhang met alle andere emotionele dingen in mijn leven op dit moment. En hellup, dan is het woensdag ook nog koninginnedag.....

Gelukkig heb ik nog heel veel Kleenex-zakdoekjes in huis....
Shit dit betekent dus dat ik een single met ludduvuddu ben! Gelukkig maar dat ik op dit topic ben blijven schrijven. Hoef ik niet helemaal die sprong terug te maken. Uiteindelijk was dit met VL ook niet zo lang: tweeënhalve maand, dus hier ben ik vast heel snel overheen.

Maar ik wil niet alleen in mijn bedje liggen nu. Ik wil gewoon iemand om lekker tegenaan te kruipen. En heb alweer tranen die op het toetsenbord ploffen. Voel me ook misselijk. Ik heb vandaag ook bijna niks gegeten omdat ik geen trek had met dit in het vooruitzicht. Denk dat ik zo met een paracetamolletje ga slapen, misschien dat dat helpt om in slaap te komen.
voor jou Sunshine, wat een rotnacht.
Sun... wat klote voor je dit zeg.. Idd niet erg handige timing maar ja je had ook niets er aan gehad dat je in een klote tijd zit met je vriendin en dat VL er niet voor je is..

Nu weet je dat hij helemaal niet er voor je is en niet gaat zitten hopen op een lief smsje van hem..

Echt balen dit !!

Dikke knuffff ..

Samen slaan we er ons wel doorheen !!

Samen luddevuduh , t was tussen RPO en mij wel iets langer over , maar t dringt pas sinds vandaag echt tot mij door. Loslaten t valt niet mee
Hey sunnetje..... Dikke knuffel van mij! Wat ontzettend rot is dit zeg! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt om niet door te gaan met een man die niet voor de volle 100% voor jou gaat. Jij bent de belangrijkste persoon in je leven en dus moet jij voor jezelf kiezen, hoe rot dit ook is! Dikke knuffel en ik hoop dat je vriendinnnetjes snel voor je klaar staan. Koninginnedag is in aantocht, een goed excuus om je helmaal uit te leven!

Dikke knuffel (nogmaals)
Sunn.. t komt allemaal goed !!

Nou hier een apart nachtje gehad, stap bij een bewoner binnen op kamer , dacht wat ligt *het* toch raar in bed. Licht aangedaan dood..

Bel ik de familie (dacht dat er maar 2 kinderen waren) komen er 14 kinderen binnen !!!!!! (+ aanhang)

Nouw daar stond ik met mijn 1 kannetje koffie ehhhh

Dokter kwam om te schouwen , die keek ook wel ff op .. (t was de nieuwe lekkere dokter whoeehoeee ,ennnnn hij is nog single )
Sun :

Zie de dag niet zo somber,

want er is nog zo veel licht

Veeg de tranen uit je ogen

breng een lach op je gezicht

Ik duik mijn bedje in
Ach Sunnetje, wat een naar bericht

Had even ingelogd om te kijken of er nieuws van je was. Echt naar om te lezen dat het nu zo afloopt. Ik hoop dat je vanacht een beetje geslapen hebt, en dat je vriendinnen je vandaag snel kunnen komen troosten

Vind de zin 'VL heeft me niet genoeg aandacht gegeven omdat hij vond dat ik dat niet verdiende' echt heel onaardig en onredelijk... Maar goed, dat maakt niet meer uit

Het komt voor jou op zóó'n naar moment, net nu je hoofd al zo vol zit met de familie/vader van je vriendin en alle narigheid. Jij bent er voor je vriendin en haar familie (en hebt er zelf ook verdriet van) en zou dan juist de steun van VL zo hard nodig hebben.

En Vleertje, ook voor jou een . Naar dat je je dan zo plotseling beseft dat de berichtjes hier dan misschien tóch wel kloppen, dat je zo'n behoefte hebt aan die aandacht, zelfs als die aandacht eigenlijk helemaal niet goed voor je is (de manier waarop RPO je aandacht geeft). Waarschijnlijk moet je hier doorheen en zijn de tranen en het verdriet nodig om weer verder te kunnen
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven