Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Tjeetje wat een slang mennn

Echt niet normaal zo groot
Lekker zo'n schoon huis Vleer

Hier is het nog vakantiezooi.....

En heb je promotie (lees: salarisverhoging gekregen?

Appel, het Mc buuf verhaal ken ik denk ik niet?

Hoi Indi en Prikvlieg !
hey TP,

heb effe op routeplanner opgezocht waar die parking is en komt me daar bekend voor! Volgens mij kun je vanop die parking een brug zien, die brug moet je overwandelen en beneden aan de brug ligt het sportpaleis, volgens mij niet echt een tram nodig!

(weet nie of je het sportpaleis kent maar is gebouw met groot groen dak langs de autostrade)

Zenuwen zijn niet nodig hoor! 1) het gaat er druk zijn dus je zult de stroom verkeer moeten volgen en dan kom je der vanzelf! 2) tomtom is echt goed in weg vinden betrouw daar ook altijd op
quote:Indi schreef op 18 maart 2009 @ 13:46:

Hallo..Ik ben heel even thuis en nu op naar de tandarts..ben benieuwd..ben al een tijdje niet geweest

Tot straks!!

Hoe wast bij de tandarts? Beetje meegevallen?

Eng he als je tijd niet geweest bent!
quote:Miranda01 schreef op 18 maart 2009 @ 10:01:

....... een man bestaat pas na 3 dates, denk daar maar aan :-)

Vind ik normaal ook das opt moment juist het stomme, tja als je elkaar alle dagen ziet, spreekt is dat blijkbaar anders

Ik ga effe in zonnetje wandelen
quote:Miranda01 schreef op 18 maart 2009 @ 14:07:

Appel, het Mc buuf verhaal ken ik denk ik niet?

McBuuf was eigenlijk omgedoopt tot McSteamy

Was de meneer die ik had leren kennen toen ik nog down under zat...pas geleden dus voor het eerst gezien!
Zo..weer thuis. Handig zo'n tandarts aan het eind van je straat

Foto laten maken, helemaal geen gaatjes (heb nog een enkel gaatje in mijn tanden of kiezen ) gelijk naar de mondhygieniste geweest en nu weer een afspraak over een half jaar..

Ik moest alleen zelf vragen of het nodig was mijn verstandskiezen aan de andere kant ook nog weg te laten halen..

Ik heb gelijk een verwijsbrief gekregen..
quote:reizendestrijdster schreef op 18 maart 2009 @ 14:22:

[...] Vind ik normaal ook das opt moment juist het stomme, tja als je elkaar alle dagen ziet, spreekt is dat blijkbaar anders

Hoe bedoel je ?

Tja, gewoon koppie erbij houden. Er is nog niks, hij is niet je vriend, je kent hem nog niet, het is pas een date, of een 2e date of een 3e :-).

Als je jezelf dat blijft voorhouden, dan is de teleurstelling minder groot als hij (of jij uiteraard) na 3 dates zegt, sorry maar ik voel toch niet genoeg.
quote:reizendestrijdster schreef op 18 maart 2009 @ 14:22:

[...] Vind ik normaal ook das opt moment juist het stomme, tja als je elkaar alle dagen ziet, spreekt is dat blijkbaar anders

Hoe bedoel je ?

Tja, gewoon koppie erbij houden. Er is nog niks, hij is niet je vriend, je kent hem nog niet, het is pas een date, of een 2e date of een 3e :-).

Als je jezelf dat blijft voorhouden, dan is de teleurstelling minder groot als hij (of jij uiteraard) na 3 dates zegt, sorry maar ik voel toch niet genoeg.
quote:Miranda01 schreef op 18 maart 2009 @ 15:33:

[...]

Hoe bedoel je ?

normaal is da zo en dan ist simpel maar nu wast een collega dus ken hem wel en kom hem alle dagen tege...

Maar ik ga me schop onder kont geven want doe straks laatste nachtje, dan 2 daagjes snipperen
aha, dan ken je hem wel al.

maar dat verhaal ken ik dan weer niet

ohwww........moet er nog even weer inkomen hoor.

In ieder geval, werkze vannacht !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven