Meiden uit Deventer

25-10-2012 10:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben een tijdje geleden in Deventer komen wonen en zou het leuk vinden om wat meiden in de buurt te leren kennen!

Zodat je lekker spontaan een keer bij elkaar op de koffie kan. Samen een avondje lekker beppen en een wijntje pimpelen hetzij thuis of in de stad.

Ik zoek iemand voor het slappe gezwets, maar ook de serieuze gesprekken.

Gezellig samen shoppen, sporten, hapje eten?

Maar net hoe het uitkomt ;)

Mocht het je wat lijken, laat het me weten dan gaan we elkaar vast snel wat beter leren kennen!
Ik woon niet in Deventer, maar wel in de omgeving. Misschien lijkt het je leuk om me te mailen skinnyjeans86@hotmail.nl. Kan je wat meer vertellen over jezelf?
Klinkt gezellig! Ik hou wel van een wijntje...

Ik woon al wel een tijdje in Deventer maar door omstandigheden nog weinig contacten opgedaan en het lijkt me nu juist zo leuk eens spontaan bij iemand in de buurt langs te kunnen gaan.

Als het je wat lijkt, laat het me weten.

Groetjes Marieke
Hoi Vivi85,

Lijkt me super om eens wat af te spreken! Ik ben een single vrouw van 31, uit Deventer. Heb een leuke kleine vriendengroep maar iedereen is druk en/of gesetteld, waardoor ik toch mijn vriendengroep graag wil uitbreiden. Lachen, de serieuze vragen des levens, eten, shoppen: dat zal zeker matchen. Verder houd ik ook van zingen en dansen.

Groetjes, MissBurlesque
Hoi ik ben een single meid van 33 jaar en kom uit Deventer. Ik heb een kleine vriendengroep en zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.

Als je het leuk vind mogen jullie mij wel een mailtje sturen : mwending@hotmail.com

groetjes Mirjam
Hoi! Ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld omdat ik enthousiast werd van de leuke berichtjes. Ik ben single, kom uit Apeldoorn en wil ook graag meer mensen in de buurt leren kennen. Vind ook veel dingen leuk: wijntje, shoppen, stappen, sporten, uit eten, film, theeleuten Laat maar weten als je wil afspreken!
Traveling is the only thing you buy that makes you richer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven