Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 24 oktober 2012 om 21:17
Hallo,
Ik heb al eens eerder spullen aangeboden, maar die wilde niemand hebben.
Ben nu weer aan het opruimen geweest:
Driewieler met duwstang
Step met drie wielen
Campingbedje met extra matras
Roze crocs, 23/24, bijna als nieuw, ik had ze te klein gekocht.
Als iemand belangstelling heeft, roep dan maar om een foto.
Ik mag niet plakken.
Ohja, ik woon in het noorden. En dan bedoel ik ook nog het noorden van Friesland
.
Driewieler met duwstang
Step met drie wielen
Ik mag niet plakken.
Ohja, ik woon in het noorden. En dan bedoel ik ook nog het noorden van Friesland
.
woensdag 24 oktober 2012 om 21:19
quote:Monchhichi schreef op 24 oktober 2012 @ 21:17:
Hallo,
Driewieler met duwstang
Step met drie wielen
Ik mag niet plakken.
.Ik heb misschien wel interesse in je driewieler en step. Kun je me mailen? isavanviva [at] gmail [punt] com. Ik ben toevallig aankomend weekend in Friesland, vandaar
Hallo,
Driewieler met duwstang
Step met drie wielen
Ik mag niet plakken.
.Ik heb misschien wel interesse in je driewieler en step. Kun je me mailen? isavanviva [at] gmail [punt] com. Ik ben toevallig aankomend weekend in Friesland, vandaar
woensdag 24 oktober 2012 om 21:29
woensdag 24 oktober 2012 om 21:41
Altijd Kanon!!
Vriend spaart ze!
Als ik ze mag hebben; marelsmarels@gmail.com
Kun je me gelijk mailen over de 31e
Vriend spaart ze!
Als ik ze mag hebben; marelsmarels@gmail.com
Kun je me gelijk mailen over de 31e
668, the neighbour of the Beast
woensdag 24 oktober 2012 om 21:56
Ik heb [twee Nivon-cadeaubonnen in de aanbieding a 10 euro per stuk (dus 20 euro in totaal), te gebruiken als kortingsbonnen bij overnachtingen in nivonhuizen, of de nivon-campings.
(zie: http://www.nivon.nl/accommodaties/huizenindex.htm)
Natuurvriendenhuizen liggen over het algemeen op mooie plekken in de natuur, en een overnachting kost in het laagseizoen ongeveer 20 euro p.p.
Wie kan ik er blij mee maken?
---> bonnen zijn al op de post naar watervrouw!
(zie: http://www.nivon.nl/accommodaties/huizenindex.htm)
Natuurvriendenhuizen liggen over het algemeen op mooie plekken in de natuur, en een overnachting kost in het laagseizoen ongeveer 20 euro p.p.
Wie kan ik er blij mee maken?
---> bonnen zijn al op de post naar watervrouw!
woensdag 24 oktober 2012 om 22:27
Origami ik heb misschien wel interesse in de pannen/keukengerei.. Heb je daar misschien een foto van?
Zelf heb ik weer een hele rits saunakortingsbonnen en een account vol optimeleuro's waar ik wel iemand blij mee wil maken! Nu tentamenstress dus even geen tijd om in detail te treden, maar mocht iemand saunaplannen hebben, laat het even weten dan kijk ik of er wat bij zit.
Zelf heb ik weer een hele rits saunakortingsbonnen en een account vol optimeleuro's waar ik wel iemand blij mee wil maken! Nu tentamenstress dus even geen tijd om in detail te treden, maar mocht iemand saunaplannen hebben, laat het even weten dan kijk ik of er wat bij zit.
donderdag 25 oktober 2012 om 11:33
Dames ik meld mij ook maar eens weer een keer.
Heb nog staan: een oude beeldbuis monitor, oud maar taai doet het nog erg goed. Gaat weg omdat ik mijn computer heb verkocht.
En omdat de computer is verkocht heb ik ook nog een computer opzet ding ( zo'n bureau geval waar je de computer opzet, hoe heet dat nou?)
Weet niet of het opgestuurd kan worden, is nog niet uit elkaar nl. Maar denk het niet.
Ophalen kan in omgeving van Enschede.
mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Heb nog staan: een oude beeldbuis monitor, oud maar taai doet het nog erg goed. Gaat weg omdat ik mijn computer heb verkocht.
En omdat de computer is verkocht heb ik ook nog een computer opzet ding ( zo'n bureau geval waar je de computer opzet, hoe heet dat nou?)
Weet niet of het opgestuurd kan worden, is nog niet uit elkaar nl. Maar denk het niet.
Ophalen kan in omgeving van Enschede.
mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
donderdag 25 oktober 2012 om 14:37
Marmul Thermaalbad Arcen komt het dichtst in de buurt, verder niks in Limburg e.o..
_origami_ : Fijn! Mijn mailadres is silverzephyr@live.nl, heb geen haast met de foto's . Woon sinds kort op mezelf en misschien zitten er nog wat dingetjes tussen die ik kan gebruiken.
_origami_ : Fijn! Mijn mailadres is silverzephyr@live.nl, heb geen haast met de foto's . Woon sinds kort op mezelf en misschien zitten er nog wat dingetjes tussen die ik kan gebruiken.