***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wij gaan in september trouwens op vakantie naar Italie, een weekje. Iemand zin om 'op ons huis te passen'? Babyspul aanwezig :-) Het is euh.. de tweede week van september.
Nog een ding en dan moet ik Robbie van de bank afplukken: Hij weegt nu 11.3 kilo en 80 cm!
Xaloy, hihi, wennen he? Een ondernemende dreumes:) Vier tanden tegelijk? Mijn hemel, arme Robbie! Heeft hij zijn zandbak al uitgeprobeerd?

Ohja, trekt hij die pet ook steeds van zijn hoofd? Ik moet er hier echt elastiekjes voor aan zijn orden aan maken ofzo:)

Nou, ik wil wel op je huis passen hoor. Ik zal het eens aan grote R. voorleggen. We zouden met de tent naar Frankrijk, maar met een dikke buik (in aug een maand of 5) zie ik dat misschien wel iets minder zitten.......

Ruubje is wakker, ga hem even uit zijn bedje halen. Hij was vannacht rond 4 uur wakker, doet hij de laatste tijd vaker. Geen ernstige huilbuien trouwens dit keer, maar ik lig dan altijd wel een uur wakker al met al omdat ik niet snel weer inslaap.
Oeps, ik lees opeens dat mijn bevallige alpengodin een foutje heeft gemaakt: we hebben al een oppas voor het huis in september... Ik denk dat ze het is vergeten door alle drukte met Robbie, die na pseudo-kroep, oorontsteking en de twaalf maanden entingen nu 834 tanden tegelijk krijgt, terwijl hij in de grootste sprong van zijn leven zit en ontdekt dat experimenteren met zijn formidabele stemgeluid best grappig kan zijn, vooral als het hard en hoog is.
Hoe is het nu met Huugje?
Jammer compli...... Moet ik toch nog op de camping in een tent:(

Ik heb last van jengelintolerantie. Het heeft een naam.....:)
Zucht ff ego hoor....

Mijn enige vrije (rust) dagje in de week gaat niet door om een stomme reden dankzij mijn moeder. Mijn moeder pas dus op maandag op maar vandaag kreeg ze tuinwerkers. Ze had eergister pas aan mij gevraagd of tommy dan niet een andere dag kon komen. Aangezien frambozeman T brengt en ook zijn afspraken heeft ging dat niet. Haar probleem was dat ze dus niet goed kon oppassen want ze wilde graag de tuinmannen "helpen" (zitten ze op te wachten ) Maar o.k, tommy kon komen...

Bracht frambozeman vanmorgen Tommy deed ze ineens "heeeeel druk"

en praatjes van dat het nu een hoop geld gaat kosten nu ze niet kan helpen blablabla tommy liet ze een beetje links liggen, en die stond te snikken in de box!

Toen framozeman mij dit vertelde toen hij thuis kwam, en ook dat hij hem bijna had meegenomen als hij niet moest werken, heb ik hem linea recta weer terug gestuurd! Tommy komt lekker thuis!!

Wil graag een vrij dagje, maar niet ten koste van mijn zoon!

Zoow ben dr emo van! (hormonen) Hoop dat mijn mannetje zo snel thuis komt!

Oja, en hij komt daar deze week niet een andere dag! Blijf niet bezig....Tja..als familie oppast krijg je dit soort persoonlijke kwesties! de creche is zo slecht nog niet!

ff bijlezen...
ehhh Icke jij snel je geduld verliezen????jij bent echt de laatste bij wie ik dat vind hoor! Regelmatig denk ik oefff wat moet ick het druk hebben met Ruub..Of ik vind het knap dat je zo opgewekt klinkt terwijl je net 1of ander stress verhaal hebt gepost! Neeeeeee jij verliest niet snel je geduld meid!

Maar ja, af en toe wel even, maar dit hebben wij toch allemaal?

Ik ook laatst..weet je nog? Daarom snap ik je vraagje heel goed, want geduld verliezen gaat meestal gepaard met een stukje schuldgevoel na afloop....Volgens mij werkt dit zo bij iedere moeder...Gelukkig maar dat we een beetje schuldgevoel hebben, want dat geeft aan dat wij heel bewust zijn van wat wij doen.

Niet jezelf wijsmaken dat je snel je geduld verliest want dit is onzin hoor!!

Oja, en door die hormonen die nu weer in je lijfje zitten zal het misschien nog wel eens vaker gebeuren...(spreekt framboos uit veel ervaring!haha)
ennn naam voor de baby...PMS?
Icke-meisje toch! Jengelen kan het bloed onder je nagels vandaan halen. Snap best dat je dan eens uit je slof schiet!

Framboosje: pfoe, wat een gedoe met je moeder. Ik snap er eerlijk gezegd niks van. Hoezo de tuinman helpen? Je hebt hem toch ingehuurd om het te laten doen?? Ga je er nog over praten met haar of laat je het zo?

Haha, was het maar zo dat alleen de zandbak in de olie moest... het hele dakterras moet gebeuren; dus alle houten tegels, het meubilair en de plantenbakken. Wat een rotklus..., maargoed aks het is gebeurd ben ik weer heel blij.

Puk krijgt trouwens weer een nieuwe tand, maar hij heeft daar volgens mij last van, want dat heeft hij nooit -de stoere man-, ik moet er zelf niet aan denken dat een tand door mijn kaak boort maargoed.

Verder heeft hij last van angsten ofzo, ik weet niet wat het is. Vannacht was het bal om 12, 2 en 5 uur. De eerste keren ging hij netjes slapen nadat ik hem had getroost, maar om 5 uur raakte hij helemaal in paniek als ik de kamer uitliep. Niet leuk. En nu moeten we straks ook nog prikken halen.

Net bracht ik hem weg naar het kdv en toen zei een vader dat hij nog nooit zo'n blij kindje had gezien als Puk, maarja...hij was er vannacht niet bij
Framboos, ik kan me indenken dat je even heel sjacherijnig wordt van je moeder! Ik snap het trouwens niet zo goed: waarom zou je ingehuurde tuinmannen gaan helpen? In ieder geval vind ik het echt niet kunnen dat ze Tommy links liet liggen! Goed zo dat hij weer thuis is!

Ick, ik word af en toe ook knetter van mijn bloedjes. Ik snap ze ook niet: ze worden helemaal enthousiast zodra ik alleen al het woord "flesje" zeg, vervolgens krijgen ze het, stoppen ze het gretig in hun snuitjes, nemen drie slokken en dan...moeten ze het niet meer! Stomme kinderen!

Ik vind trouwens helemaal niet dat je snel je geduld verliest! Volgens mij is er niemand die niet kriegel wordt van jengelen/huilen/jammeren. Ik ben ook wel eens mijn geduld verloren en ik ben denk ik niet de enige. Wat Lara al zei, het is goed dat je je nadat je ongeduldig bent geweest schuldig voelt. Het zou niet goed zijn als dat niet zo was!

Hugodepugo heeft vannacht goed geslapen en werd vanochtend pas om 7:45 wakker. Steijn blij, want Steijntje wordt altijd wakker gemaakt door Huug en dat terwijl hij veel meer slaap nodig heeft! Nu ligt Hugo weer te slapen, nadat ik hem met pijn en moeite anderhalf uur op heb kunnen houden. In de tijd dat hij wakker is geweest, was hij wel heel gezellig en heeft uitgebreid gespeeld en de poes geplaagd. (arm beestje!) Overigens heeft Huugje nog wel koorts, maar niet zo erg als gister. Vanochtend was het 38.8, terwijl het gisteravond 40 was. Wat denken jullie: even de huisarts bellen?
Gut Laartje, ik vergeet jou helemaal! Je terras in de olie zetten is echt een stinkklus! Wij moesten het in ons oude huis eigenlijk ook nog doen vlak voor de verhuizing, maar we hebben het mooi aan de nieuwe bewoners overgelaten!
Muisje: Ik zou Huugje lekker laten slapen en kijken hoe hij doet. Als hij echt sloom doet of heel veel huilt zou ik de ha bellen en adners het nog even aankijken.

Gelijk heb je dat je de nieuwe bewoners aan de slag hebt laten gaan! Ik heb het vorige keer alleen gedaan, dus ik vind dat mijn vriend aan de beurt is...
Lara, natuurlijk is het de beurt van je vriend! Hij weet toch dat je een jaar moet ontzwangeren en in die tijd ab-so-luut niet met olie of andere troep aan de slag mag? Nou dan! Het jaar zit er nog steeds niet op en het luistert echt heel nauw! (ik geloof niet dat A. deze smoes ooit van mij zou geloven...)
Hilarisch! Ehm...ik denk dat hij het dan gewoo 1,5e week uitstelt, zodat we het alsnog samen kunnen doen!

Ik heb trouwens gehoord dat je ab-so-luut niet mag schoonmaken, de eerste twee jaar na een tweelingzangerschap. Ingeval je dan ook nog zwanger bent moet je er zekerheidshalve een jaar bij optellen. Vervelend voor je Muisje!
Ach, Framboosje toch...... Wat een wispeltuur is die moeder van jou. Ik herken dat wel, helaas. Goed dat je Tommy gewoon weer naar huis laat komen hoor! We balen dat je dagje vrij door je neus wordt geboord. Tommy slaapt nu, denk ik? Even van de tijd voor jezelf genieten dan hoor! Hoe zal je moeder daarop reageren?......Mijn voordeel is dat mijn ouders R. niet heel veel zien, dus dit zal niet zo snel voorkomen. Die springen een gat in de lucht als ze hem voor zich alleen hebben en plannen de hele dag bomvol(lees: mijn moeder verzorgt de planning)

Heb net afspraak gemaakt met de vk. 26 mei gaan we kennismaken met PMS Ik had degene aan de lijn die mijn bevaliinbg heeft gedaan (nouja, voor zover je dat zo kunt noemen) Wel weer toeval......er zijn er vier en net haar krijg ik aan de lijn. Toen ik zei "hoogwerker" wist ze meteen wie is was:)

Lara, dus Puk is ook aan het spoken 's nachts? Vannacht huilde R. maar eventjes toen grote R. de kamer uitliep, maar normaal gesproken is er hier ook paniek in de tent. Voel je je geradbraakt als je weer wakker wordt he?

Sterkte met de prikjes straks!!!!!

Muis, gelukkig maar dat het met Huug beter gaat....... Heb je de temperatuur gemeten zonder paracetamol? Zou het wel even in de gaten houden. Als ze wakker worden is de temp vaak lager geloof ik. Als hij wel lekker de poes heeft geplaagd en niet meer steeds op je schoot wilde liggen, lijkt het mij alsof het beter gaat dan gisteren, toch?
Ick! PMS? Geweldig! Wij noemen die van ons Ernie! Ik vind Ernie dus echt een leuke naam, maar volgens mij sta ik daar aardig alleen in.

Ik heb Huug nog geen paracetamol gegeven. Ik geef de jongens eigenlijk alleen maar een pammetje als ik denk dat ze pijn hebben doordat ze niet lekker zijn (dus niet als ze gevallen zijn, hihi). Ik heb en had niet de indruk dat Hugo erg veel pijn had en heb hem dus maar gelaten. De thermometer heb ik in zijn kontje gestopt toen hij een uurtje op was. Dat is toch goed?
Ohja, welke autostoeltjes hebben jullie ook al weer allemaal?

Ik heb gisteren in de 25% kortingactie bij Prenatal op de valreep een MC Tobi gekocht. Was een beetje een impulsaankoop (korting he?)

En nu kan ik een MC Priori overnemen via Mp voor in de cliomobiel voor 10,- .Gewoon voor ritjes in en om ons stadje, de bekleding is gesloopt maar met een zomerhoes erover heen kan het best. Zolang hij verder maar in goede staat is, toch?

Zijn er al gebruikerservaringen hier?
Lara! Ik ga het gelijk aan A. voorleggen vanavond, kijken wat hij zegt!

Ick, wij hebben of de MC Tobi, of de Priori. Een van de twee is een oudere versie en wij hebben dus de nieuwste. We hebben ze al een paar maanden in huis, maar nog nooit gebruikt. De jochies zijn nog klein en passen prima in de Cabrio Fix! Kortom: we hebben ze wel, maar nog geen ervaring!
Icke: het moet allemaal zo zijn!!!

Hmmm.... jij hebt ook geen oplossing? Wat doe je als R. zo hard huilt als je wegloopt? Ik wil het niet teveel stimuleren, maar hem ook niet ana zijn lot overlaten. Moeilijk.

Ik snap er niks van hoor, maar Puik past met zijn 78 cm echt og prima in de MC. Hoe kan het nou dat al die andere kinderen er uitgegroeid zijn? Hefet mijn cb soms een ander meetlint en is hij stiekem toch ieniemienie?? We hebben dus nog geen nieuw stoeltje.
Ah, nog 2 kinders in de MC dus.

Ik ben hele benieuwd wat A. zegt. Ben verbaasd als hij er nog nooit van heeft gehoord. Weet toch iedereen?

Ik ben door mijn werk heen en het is pas elf uur.
Muis, ja hoor, dan geeft dek ik een goed beeld van zijn temperatuur. Ik ben ook terughoudend met paracetamol inderdaad. PMS was een suggestie van Framboos en meer een grapje. Ickeman denkt nu na over een mogelijke werktitel en ik ook. Dus als jij nog opties hebt?

Ik ga vanavond naar een medium! Werd uitgenodigd door een kennisje en vind het helemaal interessant. Het is een bijeenkomst waarbij je "eruit gepikt KUNT worden" dus heel spannend!!! Ben reuze benieuwd of hij me kan vertellen of het echt minn opa was die bij Ruben op bezoek kwam en hem wakker hield/maakte zoals onze healer ons vertelde........

Hij doet geen voorspellingen trouwens, geeft alleen berichten door. Dus niet allemaal denken dat ik valsspeel in de voorspellingpoule straks hoor! Ik doen het echt op eigen intuitie. Die zegt me trouwens dat in mijn buik een meisje zit.
Oh ja, vorig jaar was ik vandaag uitegerekend. Gek idee...
Ruben kan nog zwemmen in zijn MC hoor, ik ben meer gezwigt voor de aanbieding en de gedachte dat het ding er toch moet komen.......

Muis, je hebt dan de Tobi. Wij hebben rood, want Ickeman wilde rood (ik wilde grijs, maar ja, na telefonisch overleg is het toch rood geworden) en we hebben ook een rode MC. Lekker fleurig op de achterbank, vind Ickeman:)
Ja, dat is ook allemaal zo. Ik voorzag enorme rijen bij de Prenatal, dus ik heb het weer uitgesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven