Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
donderdag 25 oktober 2012 om 21:13
donderdag 25 oktober 2012 om 21:15
Heb ook wat autistische trekjes, moet ik dat niet laten onderzoeken of komt dat door de hele situatie?
-als je daar behoefte aan hebt, uitspreken tegen je ha-
Stel ik me aan?
-waarover?-
Hoe val ik genoeg af en kan ook ik aandacht krijgen van mannen??
-door eerst jezelf eens wat liever te vinden. Je komt best onzeker over. Gun jezelf wat meer-
Stel ik me aan?
-waarover?-
-door eerst jezelf eens wat liever te vinden. Je komt best onzeker over. Gun jezelf wat meer-
donderdag 25 oktober 2012 om 21:23
quote:missy_Acy schreef op 25 oktober 2012 @ 21:15:
Heb ook wat autistische trekjes, moet ik dat niet laten onderzoeken of komt dat door de hele situatie?
*verwar je het niet gewoon met onzekerheid? En idd, ga eens een goed gesprek aan met je ha, gewoon een dubbele afspraak maken*
Stel ik me aan?
-waarover?-
*dit kun je ook meenemen in je gesprek met de ha, er kan best een verband zijn met die onzekerheid*
*verwar je het niet gewoon met onzekerheid? En idd, ga eens een goed gesprek aan met je ha, gewoon een dubbele afspraak maken*
Stel ik me aan?
-waarover?-
*dit kun je ook meenemen in je gesprek met de ha, er kan best een verband zijn met die onzekerheid*
donderdag 25 oktober 2012 om 21:28
Bn ook heel onzeker en gun mezelf de verkeerde dingen(verkeerde man, tegenwoordig meer en vaker roken,snoep en chips).
Dat is een ding wat zeker is.
Relativeer altijs: ik heb t niet slecht en ik probeer door te ademen.
Probeer nu ook duidelijkere grenzen te stellen aan mezelf en mn gedachten.
Maar dan zie ik,net als nu een meid, niet slank en dan denk ik.. Sjonge wilde dat ik er zo leuk uit kon zien, niet als een slons.
Dat is een ding wat zeker is.
Relativeer altijs: ik heb t niet slecht en ik probeer door te ademen.
Probeer nu ook duidelijkere grenzen te stellen aan mezelf en mn gedachten.
Maar dan zie ik,net als nu een meid, niet slank en dan denk ik.. Sjonge wilde dat ik er zo leuk uit kon zien, niet als een slons.
donderdag 25 oktober 2012 om 21:34
donderdag 25 oktober 2012 om 21:44
quote:Peacy schreef op 25 oktober 2012 @ 21:30:
Oh en als ik voor de spiegel sta, om me aan te kleden is t vaak: leuk truitje..
Goed mn spijkerbroek mag wat strakker.
Iets vaker jurkjes aan, wil ik ook.
Wat let je dan om een leuk jurkje te kopen (even afgezien of je het nu kan betalen)? Voor de wat grotere maten zijn er zoveel leuke jurkjes te koop!
Als je weer een beetje beter in de slappe was zit, weet ik hier nog een leuke boetiek, met als slogan: voor de Rubensvrouw. Maten vanaf 42 geloof ik. Weet je iig zeker dat er geen gratenpakhuizen met hetzelfde aan lopen, is ook wel eens verfrissend toch?
Oh en als ik voor de spiegel sta, om me aan te kleden is t vaak: leuk truitje..
Goed mn spijkerbroek mag wat strakker.
Iets vaker jurkjes aan, wil ik ook.
Wat let je dan om een leuk jurkje te kopen (even afgezien of je het nu kan betalen)? Voor de wat grotere maten zijn er zoveel leuke jurkjes te koop!
Als je weer een beetje beter in de slappe was zit, weet ik hier nog een leuke boetiek, met als slogan: voor de Rubensvrouw. Maten vanaf 42 geloof ik. Weet je iig zeker dat er geen gratenpakhuizen met hetzelfde aan lopen, is ook wel eens verfrissend toch?
donderdag 25 oktober 2012 om 22:08
quote:Grobbekuiken schreef op 25 oktober 2012 @ 21:44:
[...]
Ik heb ook jurkjes, alleen geen goede legging (zakken heel snel af) of panty's. Das een beetje jammer
Plus m'n pumps lopen schuin af
[...]
Ik heb ook jurkjes, alleen geen goede legging (zakken heel snel af) of panty's. Das een beetje jammer
Plus m'n pumps lopen schuin af