Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ooh damn, twijfels..
Waarover?
Mooi Peacy! Aan dat soort achterlijke opmerkingen heb je niks, dus kun je de degene uit wiens waffel het komt ook wel missen als kiespijn.

Waar twijfel je aan?
Nou.. Of t de juiste opleiding is. De juiste keus om op mezelf te gaan.

Vroeger teveel fouten gemaakt.

Heb ook wat autistische trekjes, moet ik dat niet laten onderzoeken of komt dat door de hele situatie? Stel ik me aan? Hoe val ik genoeg af en kan ook ik aandacht krijgen van mannen??
Heb ook wat autistische trekjes, moet ik dat niet laten onderzoeken of komt dat door de hele situatie?

-als je daar behoefte aan hebt, uitspreken tegen je ha-

Stel ik me aan?

-waarover?-

Hoe val ik genoeg af en kan ook ik aandacht krijgen van mannen??

-door eerst jezelf eens wat liever te vinden. Je komt best onzeker over. Gun jezelf wat meer-
quote:missy_Acy schreef op 25 oktober 2012 @ 21:15:

Heb ook wat autistische trekjes, moet ik dat niet laten onderzoeken of komt dat door de hele situatie?

-als je daar behoefte aan hebt, uitspreken tegen je ha-

*verwar je het niet gewoon met onzekerheid? En idd, ga eens een goed gesprek aan met je ha, gewoon een dubbele afspraak maken*

Stel ik me aan?

-waarover?-

Hoe val ik genoeg af en kan ook ik aandacht krijgen van mannen??

-door eerst jezelf eens wat liever te vinden. Je komt best onzeker over. Gun jezelf wat meer-

*dit kun je ook meenemen in je gesprek met de ha, er kan best een verband zijn met die onzekerheid*
Bn ook heel onzeker en gun mezelf de verkeerde dingen(verkeerde man, tegenwoordig meer en vaker roken,snoep en chips).

Dat is een ding wat zeker is.

Relativeer altijs: ik heb t niet slecht en ik probeer door te ademen.

Probeer nu ook duidelijkere grenzen te stellen aan mezelf en mn gedachten.

Maar dan zie ik,net als nu een meid, niet slank en dan denk ik.. Sjonge wilde dat ik er zo leuk uit kon zien, niet als een slons.
Huisarts: check. Volgende week. Gesprek over onzekerheid, event psychisch en thuissituatie.
Oh en als ik voor de spiegel sta, om me aan te kleden is t vaak: leuk truitje..

Goed mn spijkerbroek mag wat strakker.

Iets vaker jurkjes aan, wil ik ook.
quote:Peacy, 67 seconden geleden

Iets vaker jurkjes aan, wil ik ook.Zodra je op jezelf bent kom ik je ermee helpen, deal?
*opgelucht,nu weer over tot de orde van de dag..
Deal!!

Mooi!
quote:Peacy schreef op 25 oktober 2012 @ 21:30:

Iets vaker jurkjes aan, wil ik ook.

Wat let je dan om een leuk jurkje te kopen (even afgezien of je het nu kan betalen)? Voor de wat grotere maten zijn er zoveel leuke jurkjes te koop!

Als je weer een beetje beter in de slappe was zit, weet ik hier nog een leuke boetiek, met als slogan: voor de Rubensvrouw. Maten vanaf 42 geloof ik. Weet je iig zeker dat er geen gratenpakhuizen met hetzelfde aan lopen, is ook wel eens verfrissend toch?
Mag k ook mee? (als k weer werk heb)

Moet gezonder eten Verga van de buikpijn Eigen schuld
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 oktober 2012 @ 21:44:

[...]

Wat let je dan om een leuk jurkje te kopen (even afgezien of je het nu kan betalen)? Voor de wat grotere maten zijn er zoveel leuke jurkjes te koop!

Als je weer een beetje beter in de slappe was zit, weet ik hier nog een leuke boetiek, met als slogan: voor de Rubensvrouw. Maten vanaf 42 geloof ik. Weet je iig zeker dat er geen gratenpakhuizen met hetzelfde aan lopen, is ook wel eens verfrissend toch?

Ik heb ook jurkjes, alleen geen goede legging (zakken heel snel af) of panty's. Das een beetje jammer

Plus m'n pumps lopen schuin af
quote:Apatura schreef op 25 oktober 2012 @ 22:05:

Mag k ook mee? (als k weer werk heb)

Moet gezonder eten Verga van de buikpijn Eigen schuld

Ja hoor, jij mag ook mee!

Lieverd, ben jij ook een beetje lief voor jezelf?
Ik wil ook mee!!!!
Lieverd, dat moet je altijd doen. Werk aan je onzekerheid.
quote:missy_Acy schreef op 25 oktober 2012 @ 22:15:

Ik wil ook mee!!!! Lieverd, jij moest mee... :P
T is echt m eigen schuld deze keer. Frikandel met curry op Ff onthouden dat dat zo'n pijn doet
Been there, done that, got the T-shirt.
Wel ja, gaan we met z'n allen, dat boetiekje is er al jaren, die gaat echt niet zomaar dicht.

Goed, ik ga er een eind aan breien voor vandaag, truste allemaal
Heb je thee in huis, apa?
Slaap lekker, grob

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven