***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jullie hebben met zijn allen trouwens de primeur wat betreft babyklein. Ickeman wil drie maanden wachten met vertellen, de grapjas.

Vanmiddag theedrinken met vriendinnetje met baby van 2 maanden. Knappe ICke als ze het voor zich kan houden:)

En als dat me niet lukt, dan moet ik als de sodemieter mijn beste vriendinnetje op de hoogte stellen, want ik wil dat ze het van mij hoort! Dit vriendinnetje wist trouwens bij Ruben als eerste dat ik zwanger was en toen had ik nog dezelfde dag een pakketje met romper en een roze en blauwe ballon in de brievenbus. Lief he? Ik had het de dag voor de test met haar over gehad dat ik zwnager kon zijn en toen ik twee keer een heeeeeeeel licht streepje had (alleen met een bouwlamp erop te zien, bij wijze van spreken) wist zij natuurlijk genoeg:)
Ick, wat dacht je van Bert als werknaam? Wij hebben Ernie, dus Bert kan prima!

Ik heb de Tobi's trouwens ook een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht! Wij hebben de kleur Nightowl, maar dat kwam meer omdat dat de enige kleur was waarvan ze er twee op voorraad hadden. Overigens vind ik het best een mooie kleur!

Lara, tot hoe laat werk je?

Het is inderdaad een gek idee dat je vandaag een jaar geleden uitgerekend was! Ik ben over 4 dagen een jaar geleden uitgerekend geweest en ik vind het ook een erg vreemd idee. Volgens mij komt dat omdat ik de jongetjes al zo groot vind!

Volgens mij krijgen zowel Steijn als Hugo slag in die paar sprietjes van ze! (of hun haar zit niet, dat kan ook)
Geen rijen Lara, wel weinig keus. Bestellen kon trouwens ook, als je maar meteen betaalde. Joh, volgens mij hebben ze vaak zat dit soort aanbiedingen. Scheelt trouwens wel lekker centjes:)
Oh Ick, A. wilde dit keer ook een aantal weken wachten met het vertellen van "het grote nieuws". Grapjas! Ongeveer een minuut nadat ik het wist, wist A. het, wisten jullie het en mijn zusje wist het dezelfde avond. Het is gewoon zo'n leuke roddel die je maar moeilijk voor je kan houden!
Grote R. heeft krullhaar, ik heb slaghaar maar Ruubster heeft steilhaar. Niets aan.

Ik had krulletjes besteld!

Bert is leuk, maar het wordt een meisje........
Trouwens muis, we schelen ongeveer een maand, weet je dat?

Jij twee weken te laat bevallen ik twee weken te vroeg en we hebben twee kerstmeisjes op April 2007:)

Sorry, Laar, dit dient een hoger doel:)
Werknaam: ieniemienie, Ienie voor intimi!

Wij hebben de eerste keer gewacht tot het hartje op de echo te zien was en dat was met 8,5e week. Vond ik ook al erg lang duren. Enerzijds vond ik het wel wat hebben, dat het "ons geheimpje was", anderzijs ook wel moeilijk om mijn mond te houden.

Toen we het eenmaal hadden verteld werd ik doodgegooid met opmerkingen als "je gaat toch wel in het zh/ thuis bevallen/ bv geven/ je hebt al een creche toch/ goh, je ziet nog niks?" Dat vond ik dus heel irritant, het leek wel alsof ik niet meer Lara maar "zwangere Lara" was. Maarja.

Moet tot 13:00 en nu even het kantoor bemannen. Ik ga maar eens algemene voorwaarden schrijven voor mijn vriend. Leuk...
DRIE MAANDEN? Dat was vanaf toen nog ACHT WEKEN hoe goed kent hij zijn eigen vrouw? Duh!!!!
"eerste keer"?? Wat zeg ik nu, alsof ik -tig keer zwanger ben geweest haha

Kerstkindjes? Ik weet het niet hoor. is toch niet leuk om met Kerst jarig te zijn??
Ik mag 26 mei, met 8 weken de eerste echo dus ik zal echt gaan proberen tot die tijd mijn snaveltje toe te houden (tututututut)

Heeft J. nog geen alg vw dan?!
Nee, maar anders komt het niet uit met de planning LARA!!!!

Ieniemini had ik zelf ook al bedacht. Staat genoteerd. Wisten jullie dat Iemie een meisjesnaam is in deze omgeving? Ieks.......
Miniramp hier;

ik kan mijn correctiepants niet meer verdragen vanwege opspelende darmen etc. met dank aan PMS/Iniemini. Ik zweer bij die dingen.....jullie begrijpen hoe apetijtelijk ik er nu uit zie met een "gewone' slip in mijn tricot jurkjes:(

Echt, die eerste weken vind ik maar niets, de vorige keer ook niet. Je ziet eruti alsof je overgewicht hebt, niet alsof je zwanger bent. Bah!!!!!
Zo noem je je kind toch niet??!!!

Jawel, maar voor zijn nieuwe bedrijf nog niet. Hij kan ze van de brancheorganisatie overnemen, maar die dekken niet volledig de bedrijfsvoering. Gelukkig heeft hij zo'n liefhebbende vriendin die nog slim en jurist is ook
correctie: ziet eruit alsof je NOG MEER overgewicht hebt........
wanneer verwacht je je huwelijksaanzoek?
Icke: irritante fase inderdaad! Ik had veel blousjes aan, die vallen wat ruimer bij je buik, of ander een wat ruimer jurkje of tuniekje? Ik zeg: goed excuus voor een shoprondje.
Ik verwacht heel snel een kerel met kwast en olie op het dakterras!
chantage. niets mis mee.

Ruben is wakker. Veel te vroeg. Dat wordt wat vanmiddag.

:(
Sterkte! Stom hoor Ruben, nu moet ik echt aan die alg vw gaan werken...
Ick, ik zie er in het begin ook altijd uit alsof ik veel te dik ben! Nu begint het buikje op te bollen en zie ik er zwanger uit, wat het toch weer wat beter maakt! (god, ben nog geen 9 weken!!)

Lara, J. is een bofkont! Hoe laat zou hij klaar kunnen zijn met het terras? hihi!

Ha, er zijn twee kleine stinkertjes wakker!
Ik heb gisteren bij de Miss E (mijn favoriet:)) twee leuke tops gehaald; vestje en bloesje met overslag. Heel schattig beide wit. Nu nog een flaterend rokje. De meeste zijn met zo'n enorme buikband en/of qua lengte te degelijk. Vorig jaar natuurlijk hele andere periode he?

Nou, hasta la vista ik moet aan de bak.
Joepie! Ik heb vrijdag een vrije dag gekregen omdat het zo na hemelvaart en Kdag valt.

En nu ga ik lekker naar huis en dan naar het cb. Tjuuuuuuz!
Jeetje dames, wat een geklets hier zeg.

Weet al bijna niet meer waar het allemaal over ging.

Muis, hoe gaat het met Hugo?

Lara, ik heb weer eens veel werk liggen, maar weiger gewoon. GEEN ZIN!

Icke, leuk weer nieuwe kleren, goede reden ook hoor, andere tijd zwanger => nieuwe kleren nodig. Goede reden idd om ervoor te zorgen dat ik snel zwanger wordt. Hoewel, ik heb nog een aantal hele leuke bloezen, kunnen met dikkere of dunnere shirtjes eronder.

Pff, manlief loopt een beetje te zeuren over de invloeden van het forum. Hij begint zijn reizen al op eisprongdagen te plannen (zegt hij). Tja, da's niet slim, dan blijf ik natuurlijk zeuren!

Oh, ik ben jullie nog feedback schuldig over die woning. Tja, wat moet ik zeggen. Het was heerlijk in de bergen (17 graden en er lag zelfs nog sneeuw). Het huisje is best lief, gezond heeeeeel veel trappen klimmen vanaf de parkeerplaats (moet eens kijken of de supermarkt daar tot de deur levert haha).

De beneden woning is relatief ok, absoluut niet mijn smaak qua inrichting, maar ik denk dat er wel iets van te maken is. Mischien eens beginnen gewoon met nieuwe kussens, nieuwe bank, kast ed, dan lijkt het waarschijnlijk al beter.

Er kan een wasmachine in het hok, GEEN vaatwasser is een GROOT nadeel.

De bovenwoning is erger. De keuken is verschrikkelijk! Heeft ook weer als voordeel dat die er dan gewoon echt uit moet. Geen enkele andere mogelijkheid. Keuken is heel inni mini, misschien dus kijken of we een muur zouden kunnen breken en een open keuken maken. Verder een kamer met een stapelbed (heel prima) en een kamer met twee grote losse bedden (ook prima). De badkamer is erg klein en er kan GEEN wasmachine is. Ook weet ik hier niet of een vaatwasser zou passen.

Tja het grootste probleem is dat de zon achter de woning verdwijnt. Dus eigenlijk moeten we een groot terras bouwen. Geen idee of dat enigszins te realiseren zou zijn.

En de vraag is of we een gedeelte van de woning regelmatig zouden kunnen verhuren. Dat zou namelijk wel erg makkelijk zijn en goed voor de centjes.

Stel dat jullie een vakantiewoning in de bergen zouden huren, wat zou je minimaal willen hebben? Hoeveel zou je per week max willen betalen?
Lekker Lara, dan hoef je alleen morgen nog te werken deze week.

Wij verliezen jammer genoeg een vrije dag dit jaar. 1 Mei is altijd al een vrije dag, nu dus ook nog hemelvaart.

Ik ga trouwens donderdag met een stel vriendinnen wijn proeven in Frankrijk (was vorig jaar ook al de bedoeling, ging toen niet door vanwege een begrafenis). Heb ik wel erg veel zin in. Wat dat aangaat erg goed dat ik nog niet zwanger ben.

We gaan naar de Elzas, gezellig met z'n 3tjes op een kamer.Dat wordt dus weinig slaap en veel gein.
Gezellig hier, wil ik meeschrijven (ok, ik geef het toe, ik heb gewoon geen zin om te werken) is het ineens stil.

Is het mooi weer geworden ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven