Hoe laat is het?! Deel XXX
vrijdag 26 oktober 2012 om 14:01
Greentje er komt natuurlijk een moment dat het allemaal teveel is geworden. Zorg je nu goed voor jezelf? Heb je het besproken met je hulpverlener?
Viev, eid moebarak! Zou het zomaar vergeten. Beetje jammer wel dat offerfeest, mijn vaste marktkraam is er niet en mijn de twee alternatieven hadden ze niet helemaal wat ik zoek. Maar ja.
Viev, eid moebarak! Zou het zomaar vergeten. Beetje jammer wel dat offerfeest, mijn vaste marktkraam is er niet en mijn de twee alternatieven hadden ze niet helemaal wat ik zoek. Maar ja.
vrijdag 26 oktober 2012 om 14:11
Op dit moment zit ik eigenlijk vast op m'n eigen eilandje. Had vandaag een afspraak met m'n behandelaar en ik wilde wel vertellen hoe het gaat en wat me bezig houdt etc, maar ik was totaal geblokkeerd op dat moment. Nou ja, we hebben afgesproken dat ik het nu even schrijvend probeer.
Ik ga in ieder geval zo een wandeling maken, dat is wel iets dat me goed doet en heb een vriendin gesmst of ze vanavond langs wil komen. Ik weet niet of ze kan, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting om van dat hierboven genoemde eiland af te komen.
14.11
Ik ga in ieder geval zo een wandeling maken, dat is wel iets dat me goed doet en heb een vriendin gesmst of ze vanavond langs wil komen. Ik weet niet of ze kan, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting om van dat hierboven genoemde eiland af te komen.
14.11
vrijdag 26 oktober 2012 om 14:17
Green ik ben het eens met Meike. Waarom zou je geen minderen periode mogen hebben na zulke heftige dingen? Ik vind het zelfs niet meer dan logisch, en ik denk dat het makkelijker voor je is als je het gewoon accepteert. Ik hoop dat je vriendin vanavond kan!
Meike het is gelukt hoor, althans... Dat zien we wel bij de definitieve aanslag. Ik heb mijn best tenminste gedaan.
Viev ik moest verse peterselie en koriander hebben. Ik was allang blij dat de slager open was.
Meike het is gelukt hoor, althans... Dat zien we wel bij de definitieve aanslag. Ik heb mijn best tenminste gedaan.
Viev ik moest verse peterselie en koriander hebben. Ik was allang blij dat de slager open was.