Entertainment alle pijlers

Feyenoord Ajax

26-10-2012 07:23 181 berichten
Alle andere thuis wedstrijden dit seizoen was ik op vakantie dus mijn eerste thuiswedstrijd wordt thuis tegen Ajax (of moet ik zeggen 020 :-)).

Zondag wordt het weer genieten dus, ik kijk er nu al naar uit.

(En ja ik hoop ook dat het gepassioneerd maar beschaafd blijft)
quote:man33 schreef op 27 oktober 2012 @ 17:24:

Hand in Hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1, geen woorden maar daden leven Feyenoord 1!!!

Vrouwen kunnen over alles meepraten, zijn verstandiger, kunnen beter multitasken en veel socialer dan mannen. Het enige waar vrouwen hun mondje over moeten dichthouden is over het voetbal. Dat is vaak een beetje te pijnlijk. hahahahha.Laat ik nou heel veel verstand hebben van voetbal.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 17:49:

[...]

Laat ik nou heel veel verstand hebben van voetbal.

vertel, waarom heb je verstand van voetbal???? :-)

Wat helemaal een blamage is, is vrouwenvoetbal. De gemiddelde Nederlander zit er ook niet op te wachten, het is nergenste zien op tv. Het spel is traag, Er zit geen idee achter het voetbal en van tactiek hebben de vrouwenvoetballers nooit van gehoord. Overigens word ik in mijn mening vertserkt door analisten als Johan Derksen en Wilfred Gennee.
Waarom kan een vrouw geen verstand hebben van voetbal??

Wbt vrouwenvoetbal: eens.
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 17:57:

Waarom kan een vrouw geen verstand hebben van voetbal??

Wbt vrouwenvoetbal: eens.Vrouwen weten over het algemeen niet wat buitenspel inhoudt, ze willen het mar niet snappen!! Ik ken nog al wat vrouwen, allemaal hetzelfde... je ziet ook weinig vrouwelijke sportjournalisten...
Maar ik snap het heel goed, gelukkig. Ik moest wel
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 19:23:

Maar ik snap het heel goed, gelukkig. Ik moest wel whahahahha, waarom??? Voor welke club je ben je dan?
Ik heb ooit verkeerd met een profvoetballer Is lang geleden, hij woont inmiddels in een ander land, maar we hebben nog steeds contact.

Heeft ook voor dat verdomde 020 gespeeld.

Ik ben voor FCTwente by the way.
quote:man33 schreef op 27 oktober 2012 @ 18:51:

[...]

Vrouwen weten over het algemeen niet wat buitenspel inhoudt, ze willen het mar niet snappen!! Ik ken nog al wat vrouwen, allemaal hetzelfde... je ziet ook weinig vrouwelijke sportjournalisten...wat een gelul. Ik zie het soms nog beter dan mijn man wanneer het buitenspel is. Dat er weinig vrouwelijke sportjournalisten zijn zal wel zo zijn omdat mannen liever naar een man luisteren.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 19:43:

Ik heb ooit verkeerd met een profvoetballer Is lang geleden, hij woont inmiddels in een ander land, maar we hebben nog steeds contact.

Ik ben voor FCTwente by the way.Grappi zeg!! Ik heb wel altijd respect voor Twente hoe ze toch een topclub zijn geworden. Grappig hoe iedereen anti-020 is :-).
quote:man33 schreef op 27 oktober 2012 @ 22:01:

[...]

Grappi zeg!! Ik heb wel altijd respect voor Twente hoe ze toch een topclub zijn geworden. Grappig hoe iedereen anti-020 is :-).

Ik vind het zalig om luidkeels te brullen, met duizenden mensen tegelijk:

"Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdaahaaamm!:"
quote:Maleficent schreef op 27 oktober 2012 @ 20:36:

[...]

wat een gelul. Ik zie het soms nog beter dan mijn man wanneer het buitenspel is. Dat er weinig vrouwelijke sportjournalisten zijn zal wel zo zijn omdat mannen liever naar een man luisteren.

Je zegt het zelf al, voetballers luisteren liever naar een mannelijke sportjournalist die relevante vragen stelt.

Leg dan maar uit hoe buitenspel werkt.....
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 22:04:

[...]

Ik vind het zalig om luidkeels te brullen, met duizenden mensen tegelijk:

"Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdaahaaamm!:"Geweldig Yasmijn!! Kijk, zo doe je ze pijn zonder te discrimineren... In de kuip worden wel helaas kwetsende speekoren geroepen. Daar pas ik voor. Maar dat ik anti ajax ben dat staat vast. Twente heeft ook een mooie fanatieke aanhang. Toch ook een volksclub. Niet zo elitair als Ajax.
Ik hou ook niet van kwetsende spreekkoren.

Ja onze aanhang is cool. De sfeer is het stadion is altijd schitterend.
Yasmijn, morgen zijn we vijanden.

quote:missy_Acy schreef op 27 oktober 2012 @ 22:39:

Yasmijn, morgen zijn we vijanden.

Wij gaan morgen maar eens 3 punten mee naar huis nemen. We moeten de 1e plaats behouden en wat uitlopen van 020.

De Grolschveste genoemd!!!
quote:-no-nick- schreef op 27 oktober 2012 @ 22:43:

[img]http://www.twentefans.nl/img/grolschveste.jpg[/img]

De Grolschveste genoemd!!! Kijk aan, de zo trotse Grolsch Veste.
Man33 heb je de veiling voor het Feyenoordshirt gezien, in het programma van Johan Derksen afgelopen zomer?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 19:43:

Ik ben voor FCTwente by the way.Huntelaar? Maar jammer die haat tegen Ajax, waarschijnlijk gewoon omdat jullie jaloers zijn op de mooiste en beste club van Nederland.
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2012 @ 22:37:

Ik hou ook niet van kwetsende spreekkoren.

Ja onze aanhang is cool. De sfeer is het stadion is altijd schitterend.

De opkomst met het you nevel walk allone is mooi hoor. Ook een beetje het lijflied van Feyenoord, alleen gezongen door Lee Towers .

Volgende week Twente-Feyenoord. Lastig genoeg ben ik bang... :-)
quote:Maleficent schreef op 27 oktober 2012 @ 22:44:

Man33 heb je de veiling voor het Feyenoordshirt gezien, in het programma van Johan Derksen afgelopen zomer?Ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Hoezo?
Ja nog even en dan fiets ik naar t stadion!

En dan te bedenken dat mijn eega niet meewilde terwijl ik een kaartje over had ....
Welke wedstrijd?

http://www.rickmoorman.nl/img/content/sparta_logo.gif
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Feijenoord - 020
Veel plezier, badmeester.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven