Herfsttetters!
zondag 28 oktober 2012 om 01:35
Het knerpt alleen niet Splint
Slofje Sorry, was er ook al niet op jouw moment. Andere baan en meer centjes is
Bieb, die soep lijkt mij wel lekker! Al heb ik vanavond ook erg lekker gegeten
Rat, ik hoop dat je toch lekker lang slaapt dankzij dat extra uur . En fijn opgeschoond zo, dat mag hier ook wel een keer in de kast van man. Das ook geen goeie weggooier
Ik ga te bedde, even profiteren van dat extra uur
Slofje Sorry, was er ook al niet op jouw moment. Andere baan en meer centjes is
Bieb, die soep lijkt mij wel lekker! Al heb ik vanavond ook erg lekker gegeten
Rat, ik hoop dat je toch lekker lang slaapt dankzij dat extra uur . En fijn opgeschoond zo, dat mag hier ook wel een keer in de kast van man. Das ook geen goeie weggooier
Ik ga te bedde, even profiteren van dat extra uur
zondag 28 oktober 2012 om 08:35
Goedemorgen! Ik heb uitgeslapen!! Kwart over 9 oude tijd. Nooit gedacht dat ik zo lang kon slapen. Lang geleden.
Gisteravond, ik ga liggen, doe dekbed goed. Kom ik er achter dat Mac wéér op bed heeft geplast... Kan ik vandaag wéér 2 dekbedden wassen. Waarom doen katten dat nou? Wat is de lol van op bed piesen? Het is 1.5 meter naar de bak. Maar nee, het moet op bed.
Chippies met eigengemaakte dip is lekker! Maar die nieuwe van Lays heb ik deze keer niet geproefd. Geen zin in, vond de combinatie ook niet wat.
Gisteravond, ik ga liggen, doe dekbed goed. Kom ik er achter dat Mac wéér op bed heeft geplast... Kan ik vandaag wéér 2 dekbedden wassen. Waarom doen katten dat nou? Wat is de lol van op bed piesen? Het is 1.5 meter naar de bak. Maar nee, het moet op bed.
Chippies met eigengemaakte dip is lekker! Maar die nieuwe van Lays heb ik deze keer niet geproefd. Geen zin in, vond de combinatie ook niet wat.
zondag 28 oktober 2012 om 12:41
Mogguh
Lekker fris dagje weer. De zon schijnt hier maar volgens mij is het bitter houd.
MO is net vertrokken voor een herfstrit van 2 uur.
Ik sla maar even over deze keer. brrr
Ranzig van wéér kattenzeik op je dekbek Rat.
Kan het zijn dat poek het nog ruikt ook al is het dekbed gewassen?
Dan blijft het een bekend plekje...misschien voor alle zekerheid ook met Ecodor sprayen bij de matras en omgeving?
Lekker fris dagje weer. De zon schijnt hier maar volgens mij is het bitter houd.
MO is net vertrokken voor een herfstrit van 2 uur.
Ik sla maar even over deze keer. brrr
Ranzig van wéér kattenzeik op je dekbek Rat.
Kan het zijn dat poek het nog ruikt ook al is het dekbed gewassen?
Dan blijft het een bekend plekje...misschien voor alle zekerheid ook met Ecodor sprayen bij de matras en omgeving?
zondag 28 oktober 2012 om 12:44
Ghe TH, die blokjes kaas knerpten (gelukkig!) niet. Maar waren wel lekker.
Lakker Ratteke, van dat uitslapen. Volgens mij was je laatst ook een keer (voor jouw doen) laat, en de avond daarvoor ook laat gaan slapen. Dus misschien is dat de oplossing: gewoon een beetje meer worden zoals TH en ik: stelselmatig te laat naar bed gaan. Dan wil het uitslapen wel lukken!
Niet zo lekker van dat ondergeplaste dekbed.... Misschien blijft de geur er nog een beetje in hangen, ondanks het wassen?
Hier ook lekker een uitslaapochtendje. Wel fijn dat het nu een uur vroeger is dan dat het voelt. Straks naar verjaardag van m'n nichtje en verder niks vandaag. Niet eens werken.
Lakker Ratteke, van dat uitslapen. Volgens mij was je laatst ook een keer (voor jouw doen) laat, en de avond daarvoor ook laat gaan slapen. Dus misschien is dat de oplossing: gewoon een beetje meer worden zoals TH en ik: stelselmatig te laat naar bed gaan. Dan wil het uitslapen wel lukken!
Niet zo lekker van dat ondergeplaste dekbed.... Misschien blijft de geur er nog een beetje in hangen, ondanks het wassen?
Hier ook lekker een uitslaapochtendje. Wel fijn dat het nu een uur vroeger is dan dat het voelt. Straks naar verjaardag van m'n nichtje en verder niks vandaag. Niet eens werken.
zondag 28 oktober 2012 om 14:47
Foto's zijn leuk Bieb. Dat varkentje vind ik schattig.
Het ruikt hier heerlijk. Draadjesvlees staat te sudderen, net als de stoofpeertjes. Nu eens op een andere manier gemaakt. Met een halve fles rode port, halve fles bessensap van Hero, 2 kruidnagels en 10 scheppen suiker en 2 kaneelstokjes. Ben heel benieuwd. Ze zijn al mooi rood en het sap is heerlijk. Lekker met gekookte aardappelen en een goede jus. Ik verheug me er nu al op.
Met een beetje mazzel kan ik vanavond in de douchecabine douchen.
Het ruikt hier heerlijk. Draadjesvlees staat te sudderen, net als de stoofpeertjes. Nu eens op een andere manier gemaakt. Met een halve fles rode port, halve fles bessensap van Hero, 2 kruidnagels en 10 scheppen suiker en 2 kaneelstokjes. Ben heel benieuwd. Ze zijn al mooi rood en het sap is heerlijk. Lekker met gekookte aardappelen en een goede jus. Ik verheug me er nu al op.
Met een beetje mazzel kan ik vanavond in de douchecabine douchen.
zondag 28 oktober 2012 om 18:52
Ghe Bieb en Rat, stelletje zuipschuiten!
Straks gaan jullie nog een sjerrie-klupje vormen.
Ik ben weer terug van de verjaardag van nichtje. Ik ben haar lievelingstante en dat laat ze veelvuldig ietwat theatraal weten. En ze heeft poes gespeeld, omdat ze het zo zielig vindt dat Sil er niet meer is. Ze vindt het heel erg, want 'Sil was een beetje van ons allemaal, hij hoorde eigenlijk gewoon bij de familie'. Volgens zus was ze er ook erg van onder de indruk. Pfoe, daar had ik nou weer niet aan gedacht.....
Nu lekker eten gaan maken. Die stoofpeertjes van Rat klinken erg lekker! Maar helaas houdt man niet van stoofpeertjes, dus dan moet ik het een keertje voor mezelf maken.
*zou er dan ook een halve fles port in mogen?*
Ik ben weer terug van de verjaardag van nichtje. Ik ben haar lievelingstante en dat laat ze veelvuldig ietwat theatraal weten. En ze heeft poes gespeeld, omdat ze het zo zielig vindt dat Sil er niet meer is. Ze vindt het heel erg, want 'Sil was een beetje van ons allemaal, hij hoorde eigenlijk gewoon bij de familie'. Volgens zus was ze er ook erg van onder de indruk. Pfoe, daar had ik nou weer niet aan gedacht.....
Nu lekker eten gaan maken. Die stoofpeertjes van Rat klinken erg lekker! Maar helaas houdt man niet van stoofpeertjes, dus dan moet ik het een keertje voor mezelf maken.
zondag 28 oktober 2012 om 19:56
Hier ook een portje op...voor het eten en dat is nu ook op. Geen levende onderdelen in het eten hier, al heeft mijn biefstukje ooit wel geleefd
Pilou, gezellig! Fijn dat alles goed is
Rat, jouw diner klonk ook om te smullen trouwens, ik heb man lopen opjutten om ook eens stoofvlees te maken (mij is het al 2x niet echt gelukt) zolang hij nog geen hele dagen werkt. Ik ben benieuwd...
Kaas knerpt hooguit als het erg oud is, dan kunnen er wel eens van die zoutkristallen in zitten *heeft nu zin in oude kaas* *met nog een glas port*
Motorrijden was vandaag wel een erg spartaanse hobby denk ik: ik ben niet veel buiten geweest maar zonder zon was het echt niet lekker.
Rat, is het een optie om Mac uit de slaapkamer te houden? Ter voorkoming van natte slaapzooi. En inderdaad, tip van Bieb en Splinter lijkt ook nuttig want die lucht blijft echt hangen, ook na de was. Olivier sproeide ook altijd waar hij dat al eerder had gedaan.
Splintertje, wat lief van nichtje En ik moest er vanmiddag nog aan denken, aan dat gemis van Sil, toen ik even een speelmomentje had met het zwarte gevaarte hier.
Vandaag druk geweest met voorbereidingen school, lezen van collegestof, huishoudelijke klusjes en ik ben nog niet helemaal klaar . Dus ik schuif de laptop opzij en meld me later nog even!
zondag 28 oktober 2012 om 20:00
Ik zou anders eens een dopje Dettol erbij gooien. Haalt ook veel geurtjes weg. Denk ik dan.
Kaat is net terug van een weekendje met oma. Ik vind het toch wel lekker hoor zo eens een weekend zonder kind en zonder gezeur rond bedtijd en het uur daarna. Maar ik ben sowieso niet zo'n ubermoeder.
Ik ga ook nog even verder met werkstukje wat ik helemaal niet zo -je vind.
Kaat is net terug van een weekendje met oma. Ik vind het toch wel lekker hoor zo eens een weekend zonder kind en zonder gezeur rond bedtijd en het uur daarna. Maar ik ben sowieso niet zo'n ubermoeder.
Ik ga ook nog even verder met werkstukje wat ik helemaal niet zo -je vind.
Het Viva forum is papaja.
zondag 28 oktober 2012 om 20:08
quote:Splinter02 schreef op 28 oktober 2012 @ 18:52:
Ik heb maar 2 glaasjes gehad. Die hou ik er in, de port, niet 2 glazen per dag.
Lief van je nichtje, van Sil.
En stoofpeertjes voor jou alleen mag bést in een halve fles port gekookt worden hoor. Zó lekker!
Ik had 1 kilo peren ongeveer. Daar kan je ongeveer 4 porties uit halen. Koken, 3 porties in bakjes voor in de vriezer. Ik heb nu nog 2 bakjes voor als K over moet werken. Dochter lust het niet.
Ik heb maar 2 glaasjes gehad. Die hou ik er in, de port, niet 2 glazen per dag.
Lief van je nichtje, van Sil.
En stoofpeertjes voor jou alleen mag bést in een halve fles port gekookt worden hoor. Zó lekker!
Ik had 1 kilo peren ongeveer. Daar kan je ongeveer 4 porties uit halen. Koken, 3 porties in bakjes voor in de vriezer. Ik heb nu nog 2 bakjes voor als K over moet werken. Dochter lust het niet.
zondag 28 oktober 2012 om 20:42
zit iedereen hier nou aan de port vandaag?
Ratteke, ik heb je ingrediënten opgeschreven en ga het ook een keertje proberen. Lijkt me heel lekker!
TH, succes nog eventjes. Hopelijk ben je niet zo lang meer bezig.
Tonks, dat hoort er toch gewoon bij, genieten van een weekendje zonder je kind? Dat maakt je echt nog geen ontaarde moeder hoor. Ik vind jou juist leuk als moeder. Lekker een beetje nuchter. Daar wordt een kind echt niet slecht van hoor!
Sja, nichtje....Ik had echt niet bedacht dat zij (en ook andere nichtje en neefje) daar mee bezig zouden zijn. Ze wilde graag een aandenken, dus ik ga een mooie foto uitzoeken voor haar en met een berichtje achterop naar haar opsturen.
Lief van je TH, dat je aan hem dacht. M'n knulletje.
Ratteke, ik heb je ingrediënten opgeschreven en ga het ook een keertje proberen. Lijkt me heel lekker!
TH, succes nog eventjes. Hopelijk ben je niet zo lang meer bezig.
Tonks, dat hoort er toch gewoon bij, genieten van een weekendje zonder je kind? Dat maakt je echt nog geen ontaarde moeder hoor. Ik vind jou juist leuk als moeder. Lekker een beetje nuchter. Daar wordt een kind echt niet slecht van hoor!
Sja, nichtje....Ik had echt niet bedacht dat zij (en ook andere nichtje en neefje) daar mee bezig zouden zijn. Ze wilde graag een aandenken, dus ik ga een mooie foto uitzoeken voor haar en met een berichtje achterop naar haar opsturen.
Lief van je TH, dat je aan hem dacht. M'n knulletje.