Ex & dromen

28-10-2012 18:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier weken geleden had ik een relatie van 19 maanden met mijn ex . Het leek allemaal goed te zijn en te voelen. Maar dat was het dus na een tijdje niet , tenminste zo voelde het bij mij , de ruzies werden vaker , het ging nergens over. Ik mocht nooit met iemand anders afspreken, ik werd zegmaar echt vastgehouden hij wou mij voor zichzelf , maar toen na een laatste ruzie was ik er klaar mee , heb het toen beeïndigt , eerste 3 weken voelde ik me juist blij en verlost , maar nu krijg ik dus al een week dromen over hem. Sommige dan zie ik hem in . En bij andere dromen zie ik hem niet egt , maar voel ik hem wel. Elke keer als ik dan weer wakker word voel ik me kut. Ik heb nu wel een andere ''flow'' maar dat doe ik gewoon rusitg aan , kijk wel of het wat word , maar ik denk nog steeds elke dag aan me ex terwijl me dat een week geleden me geen ene flikker boeide wat ie doet. Ik weet echt niet wat het is , maar ik weet niet wat k moet doen , is dit normaal als je zo droomt of niet? Ik slik wel medicijnen die ervoor zorgen dat ik droom , maar dan had ik tog veel eerder die dromen moeten hebben... D:

Droomt u?

Totaal aantal stemmen: 4

ja , maar meestal vergeet ik het weer (75%)
nee , ik vergeet mijn dromen altijd Geen stemmen
ja , ik heb voorspellende dromen Geen stemmen
ja , ik heb altijd nachtmerries Geen stemmen
ja , ik droom over rare dingen (25%)
ja , ik droom omdat mijn medicijnen dat ook opwekken Geen stemmen
de meeste drooomen zijn bedrog
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
In je dromen worden allerlei dingen verwerkt door je hersenen die je tijdens de dag doormaakt. Het is dus helemaal niet gek dat je over hem droomt, je zit nog in de verwerking. Ik denk dat het ook helemaal niet gek is dat je na pas 4 weekjes nog steeds aan je ex denkt.

Wat is flow? Ik ken het woord alleen uit het engels en dan betekent het stroom. Ik neem aan de je niet een andere stroom hebt nu?
Ik flow met iemand , ik flirt met iemand . Zo is het zegmaar .

Maar ik vind het raar dat ik me pas na 3 weken kut voel :S

Want voor die tijd had ik dat dus niet..
Ja, in je dromen verwerk je gevoelens en allerlei dingen die spelen onder het oppervlak.Misschien dat je er nu weer over droomt omdat je iemand anders bent tegen gekomen... Bedoelde je dat met 'flow' ?
o ja ik lees het nu
Dan betekent je droom dat je te snel bent gaan 'flowen' met iemand anders (ik ken die uitdrukking ook niet, ik word oud geloof ik)

Onbewust vergelijk je ze met elkaar.

Je klinkt erg jong, misschien is het na anderhalf jaar relatie niet eens zo'n gek plan om eens even lekker single te blijven en jezelf te hervinden, ipv je gelijk weer op andere man te storten.
Je droom is gewoon een onderdeel van het verwerken, het loslaten zeg maar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja ik ben volgende week 18. En ik ben ook nog helemaal niet klaar voor een relatie . Maar een beetje gek doen kan altijd vind ik . Maar misscien heb je gelijk slaapkat66. Dat klinkt wel logisch.
Ik heb zeker nog 10 jaar over mijn ex gedroomd. Heel irritant!

Soms nu nog wel eens. Het is nooit positief.

Was wel een relatie van 14 jaar. Maar ik wil al zo lang dat hij oprot uit mijn dromen.

Vaak heb je geen invloed op je dromen, het is een soort verwerking.
Ik denk ook dat het nu pas opkomt omdat je eerst nog niet aan het sjansen was en nu wel, je bent nog niet klaar met je ex. Het lijkt mij inderdaad ook verstandig om even single te blijven in plaats van van de een naar de ander te rennen. Even tot rust komen en alles verwerken, want het is duidelijk dat je dat nog niet hebt gedaan.
quote:isabon schreef op 28 oktober 2012 @ 18:41:

Was wel een relatie van 14 jaar. Maar ik wil al zo lang dat hij oprot uit mijn dromen.

ik ook! Zo raar, iemand is al 15 jaar uit je leven en nog steeds droom ik over hem. Was helemaal geen rotrelatie, uit elkaar gegroeid na 7 jaar, goed uit elkaar gegaan. Helemaal geen gedoe dus, als we elkaar nog wel eens tegenkwamen gewoon normaal gesprek en geinteresseerd. Dromen over hem zijn dan ook neutraal/positief, beinvloeden mijn gevoel niet. Maar ik droom dus wel regelmatig over hem.

Ook over laatste ex, die dromen zijn wat minder. Omdat hij de vader van mijn kind is, vermoed ik dat ik helaas in de toekomst ook over hem zal dromen. Dit zijn wel rotdromen

Vaak zijn dromen verwerking van waar je overdag niet aan toe komt. En na nog maar 4 weken is het natuurlijk helemaal niet raar dat je nog over hem droomt. Gaat als het goed is mettertijd vanzelf over hoor. Wel balen dat het je beinvloedt, maar in 4 weken een relatie van 1,5 jaar helemaal verwerkt hebben is natuurlijk ook wel erg optimistisch ingeschat.
net ingelogd op de pc en nu zie ik pas dat je ook een poll hebt gemaakt. ik mis de optie : lucide dromen.

ga daar maar eens op googelen, ga het leren, dan hou je je lekker daarmee bezig ipv met je ex en nieuwe vlam flow

ik heb af en toe lucide dromen en kan je verzekeren dat dat echt supergaaf is als het lukt!
quote:isabon schreef op 28 oktober 2012 @ 18:41:

Ow shit, dat kan zomaar nog even duren dus, hier ook een relatie van dik 15 jaar ennnnnnnnnn dromen maar.

Hele rare dromen waarin ik hem loop te overtuigen van het feit dat we toch echt geen toekomst hebben samen - terwijl hij degene was die bij mij is weggegaan...

quote:misshaze schreef op 28 oktober 2012 @ 18:27:

Ik flow met iemand , ik flirt met iemand . Zo is het zegmaar .

Maar ik vind het raar dat ik me pas na 3 weken kut voel :S

Want voor die tijd had ik dat dus niet..Wat is dat? (ik zie dat ik ver buiten jouw leeftijdsgroep val, ik heb hier nog nooit van gehoord)
Ik droom nog van mijn ex, dat ik met hem getrouwd ben. En als ik wakker wordt, dan ik God en alles dat ik vrij ben.
Je flowt met iemand?

OMG, ik word echt oud!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven