SYTYCD 2012
zondag 28 oktober 2012 om 20:38
zondag 28 oktober 2012 om 20:45
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 20:38:
[...]
Iets beter na 12 uur geslapen te hebben
Heb zowaar een complete maaltijd op!
Ochjee, is Larf nu ook ziek?
Je hebt overigens echt een hele leuke zoon!
Ja Larf ook ziek en last van zijn stem.... het is zo lekker rustig hier hoor!
Dank je trouwens... ik vinnum ook goed gelukt
[...]
Iets beter na 12 uur geslapen te hebben
Heb zowaar een complete maaltijd op!
Ochjee, is Larf nu ook ziek?
Je hebt overigens echt een hele leuke zoon!
Ja Larf ook ziek en last van zijn stem.... het is zo lekker rustig hier hoor!
Dank je trouwens... ik vinnum ook goed gelukt