Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
ze zijn echt emotioneel kapot volgens mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
WOW

Dit was bij far het beste optreden van vanavond!



Alleen een beetje jammer dat de cameraman een attack kreeg, het beeld ging ineens heel erg bibberen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:31:

ik kan ook echt huilen bij een goede dans, dus mij moet je niet meenemen naar een dansoptredenToen ik naar de voorstelling van Isabelle ging kwam ik met mascara op mijn kin weer naar buiten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
nouhou
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de camera op een rails staat dus misschien hadden ze last van vierkante wielen of vallende bladeren?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het niveau ontzettend hoog dit jaar zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Internet lag er even uit. Wat een emotie hier. Prachtig.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Oké, *slik* ik zit echt niet met tranen in mijn ogen op de bank, echt niet!
Alle reacties Link kopieren
: geeft Liezze een zakdoekje"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kijk hem eens lief haar nekje masseren...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 21:35:

Ik neem aan dat de camera op een rails staat dus misschien hadden ze last van vierkante wielen of vallende bladeren?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 21:34:

[...]



Toen ik naar de voorstelling van Isabelle ging kwam ik met mascara op mijn kin weer naar buiten...dan kan ik met jou mee
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even op Niels stemmen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige dans en wat een ontzettend gaaf commentaar van Jan voor Delano. Ik ben benieuwd of ik 'm inderdaad over enkele jaren bij Scapino zie dansen. Als Ed Wubbe positief over je is, doe je iets goed.
Alle reacties Link kopieren
Shit, heb de laatste dans wel gezien, maar waar ging die over?

Super mooi, ik hou van modern.
Alle reacties Link kopieren
Ja, lief hè Sum?



Ik was tot nu toe alleen zo geëmotioneerd door de auditie van Viviane.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Britannia schreef op 28 oktober 2012 @ 21:39:

Shit, heb de laatste dans wel gezien, maar waar ging die over?

Super mooi, ik hou van modern.

Zij: geen lichtpuntje in haar leven, behalve haar vriend

Hij: Haar vriend
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week zingen en nu weer masseren? ......



Weer een melkkoetje erbij....
Alle reacties Link kopieren
Ja, beetje jammer...
Alle reacties Link kopieren
Nu we toch in de reclame zitten.

Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.

Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.

Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.



Wat vinden jullie?



Alle reacties Link kopieren
Mooi Liezze maar is het belangrijk dat ie niet aansluit bij de kuit?



Het enige nadeel vind ik wel dat je er nóg langer van lijk!
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je ze bij dragen, Liezze?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 21:46:

Mooi Liezze maar is het belangrijk dat ie niet aansluit bij de kuit?



Het enige nadeel vind ik wel dat je er nóg langer van lijk!







Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven