Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Over huilen van een dans: ik kan nog steeds huilen als ik de finaledans van Natascha en Lorenzo zie. (mad world)

Diezelfde aflevering (iig zelfde serie) was Lise en Floris (?), prachtig....
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 21:47:

Waar wil je ze bij dragen, Liezze?



Ehm, goede vraag!

Ik wil ze gewoon hebben, is dat ook goed



Ik denk onder een zwart rokje/jurkje. Misschien onder blauw als dat een beetje combineert. Ik heb ook nog een bruin jurkje.

In ieder geval onder jurkjes/rokjes.
Alle reacties Link kopieren
Charmante schoenen heeft ze aan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die zangeres voor een gedrochten van schoenen aan!
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt ze eng in deze belichting
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 21:55:

Charmante schoenen heeft ze aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 21:44:

Nu we toch in de reclame zitten.

Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.

Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.

Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.



Wat vinden jullie?



[afbeelding]

Hebben hebben hebben hebben!!!!!

Maakt niet uit waar ze onder gaan

Ze staan alleen al heel geyl in de kast!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 21:49:

[...]









Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen



Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!

Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.



Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?
Alle reacties Link kopieren
mijn internet begint raar te doen geloof ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 21:57:

[...]



Hebben hebben hebben hebben!!!!!

Maakt niet uit waar ze onder gaan

Ze staan alleen al heel geyl in de kast!







Spaar jij nou maar voor je tuut
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:59:

mijn internet begint raar te doen geloof ik



die van Soleil ook al begreep ik.



Mijn internet doet (nog) normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 21:59:

[...]









Spaar jij nou maar voor je tuut

Ik denk trouwens dat ze daar OOK heel kek bij staan

Lime en blauw...a killing combination!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 21:57:

[...]



Hebben hebben hebben hebben!!!!!

Maakt niet uit waar ze onder gaan

Ze staan alleen al heel geyl in de kast!







Erg hè, maar zo werkt mijn geest dus ook!
Alle reacties Link kopieren
dat was wel te verwachten dat Iris en Arno door zouden zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 22:01:

[...]



Ik denk trouwens dat ze daar OOK heel kek bij staan

Lime en blauw...a killing combination!Kun jij rijden met killerheels?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 22:01:

[...]



Ik denk trouwens dat ze daar OOK heel kek bij staan

Lime en blauw...a killing combination!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 22:00:

[...]





die van Soleil ook al begreep ik.



Mijn internet doet (nog) normaal.Goddank! zou wel erg zijn als je én je stem én je internet kwijt bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:01:

[...]









Erg hè, maar zo werkt mijn geest dus ook!

Is niet erg.....is logisch!

Ik heb een paar D&D killer heels in mijn kast staan

Ik kan best een stukkie op hakken lopen maar bij deze stap ik na 10 stappen al mis zo hoog



Maar zóóóóóóó geyl in de kast!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 21:58:

[...]





Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!

Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.



Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?



Retourneren moet geen probleem zijn!



Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!



Bedankt dames!



De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 22:03:

[...]





Goddank! zou wel erg zijn als je én je stem én je internet kwijt bent!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhhhhhhhhhh............Niels moet dansen voor zijn leven

En ik heb nog wel gestemd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik vind Eliane een heel aparte schoonheid hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:03:

[...]





Retourneren moet geen probleem zijn!



Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!



Bedankt dames!



De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!Ik ga het proberen! maar dan moet ik eerst sparen voor laarzen en beenwarmers haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 22:03:

[...]





Goddank! zou wel erg zijn als je én je stem én je internet kwijt bent!Dat zou wel heel erg horror zijn ja!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, Liezze. Anders krijg je er spijt van.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven