SYTYCD 2012
zondag 28 oktober 2012 om 21:51
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 21:47:
Waar wil je ze bij dragen, Liezze?
Ehm, goede vraag!
Ik wil ze gewoon hebben, is dat ook goed
Ik denk onder een zwart rokje/jurkje. Misschien onder blauw als dat een beetje combineert. Ik heb ook nog een bruin jurkje.
In ieder geval onder jurkjes/rokjes.
Waar wil je ze bij dragen, Liezze?
Ehm, goede vraag!
Ik wil ze gewoon hebben, is dat ook goed
Ik denk onder een zwart rokje/jurkje. Misschien onder blauw als dat een beetje combineert. Ik heb ook nog een bruin jurkje.
In ieder geval onder jurkjes/rokjes.
zondag 28 oktober 2012 om 21:57
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 21:44:
Nu we toch in de reclame zitten.
Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.
Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.
Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.
Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Hebben hebben hebben hebben!!!!!
Maakt niet uit waar ze onder gaan
Ze staan alleen al heel geyl in de kast!
Nu we toch in de reclame zitten.
Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.
Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.
Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.
Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Hebben hebben hebben hebben!!!!!
Maakt niet uit waar ze onder gaan
Ze staan alleen al heel geyl in de kast!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 oktober 2012 om 21:58
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 21:49:
[...]
Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen
Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!
Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.
Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?
[...]
Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen
Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!
Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.
Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?
zondag 28 oktober 2012 om 22:03
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:01:
[...]
Erg hè, maar zo werkt mijn geest dus ook!
Is niet erg.....is logisch!
Ik heb een paar D&D killer heels in mijn kast staan
Ik kan best een stukkie op hakken lopen maar bij deze stap ik na 10 stappen al mis zo hoog
Maar zóóóóóóó geyl in de kast!
[...]
Erg hè, maar zo werkt mijn geest dus ook!
Is niet erg.....is logisch!
Ik heb een paar D&D killer heels in mijn kast staan
Ik kan best een stukkie op hakken lopen maar bij deze stap ik na 10 stappen al mis zo hoog
Maar zóóóóóóó geyl in de kast!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 oktober 2012 om 22:03
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 21:58:
[...]
Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!
Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.
Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!
[...]
Ik heb ook iele kuiten, je zou het niet zeggen als je me ziet maar tis echt zo!
Ik draag alleen nog maar enkellaarzen, de meeste laarzen zitten veel te los, zeker met een rokje en panty is dat geen zicht! dus mocht ik toch een jurk/rok aan willen dan trek ik er pumps onder aan.
Maar die laarzen zijn wel echt heel erg leuk, als het echt geen zicht is kun je ze dan retourneren?
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!
zondag 28 oktober 2012 om 22:05
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:03:
[...]
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!Ik ga het proberen! maar dan moet ik eerst sparen voor laarzen en beenwarmers haha
[...]
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!Ik ga het proberen! maar dan moet ik eerst sparen voor laarzen en beenwarmers haha