SYTYCD 2012
zondag 28 oktober 2012 om 21:34
zondag 28 oktober 2012 om 21:41
zondag 28 oktober 2012 om 21:44
Nu we toch in de reclame zitten.
Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.
Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.
Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.
Wat vinden jullie?
Ik heb een paar laarzen op het oog. Graag even jullie mening, want ik zit zo in dubio.
Ik vind de kleur zo geweldig, maar het kan ook 'net niet' uitpakken, ben ik bang.
Zeker omdat de schacht niet gaat aansluiten aan mijn kuit. Hij staat al weken onder mijn favorieten en ik blijf maar twijfelen.
Wat vinden jullie?
zondag 28 oktober 2012 om 21:49
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 21:46:
Mooi Liezze maar is het belangrijk dat ie niet aansluit bij de kuit?
Het enige nadeel vind ik wel dat je er nóg langer van lijk!
Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen
Mooi Liezze maar is het belangrijk dat ie niet aansluit bij de kuit?
Het enige nadeel vind ik wel dat je er nóg langer van lijk!
Ik vind het wel mooier als een laars aansluit, maar die kan ik bijna nergens vinden, dus meestal prop ik er maar een beenwarmer in om 'zwabberen' te voorkomen