Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Poes uit slaapkamer houden is geen optie. Dan hebben ze wel erg weinig ruimte. En daar geef ik eten en de kattenbak staat er.

Dettol zal ik halen van de week. Econogwat heb ik vroeger gehad. Werkte wel goed. Ik moet zeggen dat ik niks meer aan het dekbed ruik. En ze heeft nu op een andere plek geplast dan 'normaal'. Nu aan het hoofdeinde.

Ik hoop dat je man eens draadjesvlees voor je wil maken TH. Eigenlijk is het niet zo moeilijk, wat gaat er bij jou fout?

Ik ga zo maar eens lekker naar bed. K zit naast me en is onder het programma over The Elephant man in slaap gevallen.

Truste dames, TH leer ze nog even, maak het niet te laat he.

Tot morgen.
Naar bed, nu al? Je weet wel dat de klok verzet is vannacht?
quote:Splinter02 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:40:

Naar bed, nu al? Je weet wel dat de klok verzet is vannacht? Ja, dat weet ik. Mijn lichaam nog niet...
Hm, dat wordt dan een vroegertje morgenochtend!

Slaap lekker!
MO is ook al naar bed,die viel bijna om.

Ik neig er ook naar..
Ik zit eerlijk gezegd ook al stevig te geeuwen......
Gek hé...toch harrie-in-de-warrie door het tijd verzetten.

Lief van je nichtje vanmiddag Splint. Mooi dat ze er zo mee bezig is. Moeilijk natuurlijk als je dat gevoel ook net eventjes had opgeborgen en er dan zo onverwacht mee geconfronteerd wordt.

Kan me voorstellen dat dat een enorm slik moment was.
Ik heb mezelf getrakteerd op een abonnement op de Flair voor 1 jaar. Lijkt me lekker om weer iedere week op de bank te kruipen en even onbekommerd een uurtje te bladeren.

En ook leuk,gratizz een jaar lang de Viva erbij iedere week
Leuk Bieb, dus een jaar lang 2 tijdschriften? Is inderdaad lekker om daarmee op de bank te kruipen.

Ik was bij nichtje vooral verbaasd dat zij er zo mee bezig was. Had ik helemaal niet gedacht. M'n gevoel zit in gezelschap wel goed opgeborgen ja, gelukkig, want er waren iets te veel mensen bij. Maar gisteren in m'n uppie toch ook weer even een flink snottermoment gehad. Het is nog zo rot om hem te missen.....

Ik ga nog even naar buiten. Frisse neus en dan lekker slapen.

Truste alvast!
Ik lig lekker in bed. En lees weer verder in het boek wat Olijf zo skrikkelijk vond. Taal is zegmaar echt mijn ding dus.

Nu ik de papieren versie hier heb liggen pak ik 'm toch steeds weer en ik vind het best leuk weglezen.

Steeds weer een paar bladzijden ..niet te veel in eens.
De snottermomenten blijven wel Splinter.

Ik had er net nog eentje (kleintje) Deed het licht uit en zei welterusten Blacky en Isa ...oops nee Biebs.

Dan knalt het er ineens weer in mijn meisje ligt buiten.
Het is nu nog vers en verser.
Het Viva forum is papaja.
Meisjes

Rat, begrijpelijk van die ruimte voor Mac en de praktische dingen erbij. Hopelijk helpt spulletje en eventueel Dettol!

Tonks, is je werkstukje zonder je bog goed gekomen?

En slaap lekker allemaal, ik doe het licht ook zo uit
En hier branden de lampjes weer Hoewel Sjors nog wel even nodig is om iets wakkerder te worden . En kan iemand die regen uitzetten?

Goeie dag allemaal, school roept!
De schakelaar is weer omgezet hoor TH. Ik was even m'n plantjes water aan het geven. Sorry!
Het Viva forum is papaja.
Tonks, doe dan ff alle schakelaars omzetten. Hier regent het nog steeds.

Wat een ochtend zeg. Niks aan. 1 voordeel, ik heb een trein eerder kunnen halen. Die had iets vertraging. Maar op het werk aangekomen was alles weg! Ik kon niet op inter/intranet. Al mijn favorieten weg! Outlook, al mijn mappen weg! Ik kon niet printen!

Dan de helpdesk maar bellen. U heeft zeker uw wachtwoord gewijzigd. Eh ja.... Shit, dat is ook zo. Dan slaat het hele systeem op hol. Nu is probleem weer opgelost. Dit moet ik toch eens gaan onthouden.

Straks 3 uur lang cursus over het nieuwe systeem. Zo geen zin in maar het moet, ik mag de hele week het oude systeem niet gebruiken. Maar eens kijken hoe dat gaat.

Nou, nu nog maar eens ff niks doen tot 9 uur.
Godsamme, kan nog geen plaatsjes plakken natuurlijk.

Lieve Borrie, gefeliciteerd met je verjaardag!
Lieve Bor:

met je verjaardag!! Gelukkig heb je al een mooi zonnetje gekregen want het weer is niet veel soeps vandaag..
En haaai Pilou!!
Onze knorrige knorrende Bor jarig, hoera!

Heel erg gefeliciteerd meis, maak er een mooi en bijzonder jaar van!

Olijvewijfje!
Foto's achter de schermen!
even zwaaien en feliciteren tussen stage en college door. Wie weet later meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven