Ik ben er misselijk van...

29-10-2012 12:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik gister uit het niets ben gedumpt. Zag het niet aankomen.

Ben letterlijk van mijn roze wolk afgedonderd.

Tuurlijk het was nog kort, bijna 4 maanden. Maar eindelijk durfde ik weer mezelf open te stellen en had ik zoveel lol, sex, geknuffel. We vielen hand in hand in slaap. Van de week nog.

Reden? Zij gevoelens zijn veranderd. Hoort geen vuurwerk en kerkklokken, zijn er wel geweest zegt hij.

Heeft wel gevoelens, wilt met me om blijven gaan.

Heb gezegd voorlopig geen contact met hem te willen hebben.

Aangezien mijn spanning zich uit in misselijkheid draait mijn maag nu 4x om.

En ik mis hem nu al...

(ps niet quoten. haal het misschien weer weg ivm herkenbaarheid, moet even mijn verhaal kwijt)
Geef hem een tegoedbon voor de hoeren. Kan hij steeds een andere uitkiezen, en hoeft hij zich geen zorgen te maken over vuurwerk en kerkklokken die hij (na VIER maanden!!) al niet meer hoort.
Ach shit wat naar Mefunny! Vooral omdat je het niet ziet aankomen, mannen zijn rare wezens! Knuffel en sterkte!
Angst voor herkenbaarheid hoef je niet te hebben hoor, dit gebeurt echt te vaak daarvoor.

Maar wel een dikke voor je, klote als zoiets gebeurd. Ik heb dat nooit zo goed begrepen, afgelopen week nog zo close als in handje vasthouden in bed en een dag later is het uit.

Tja, gevoelens heb je soms niet in de hand, daar hou ik het maar op. Vervelend is het wel.

Sterkte!
Ik zou hem ook niet blijven zien, hij gebruikt je als reserve en tot hij wat beters heeft.
Wat rot voor je Goed van je dat je het contact verbreekt.
Ga in therapie!
Ach dat is klote! En goed dat je hebt gezegd dat je (voorlopig) geen contact wil. Ik geloof nooit zo in de "heb wel gevoelens maar mis wat" na zo een korte tijd.
Dank je dames. Ik zit nu op mijn werk voor me uit te staren. Kom aan niets toe.
Vervelend MEF...
Och lieverd, zooo herkenbaar.

Een break-up is verschrikkelijk, maar, als je het helemaal niet aan ziet komen, 100 x zo erg.

Dikke voor jou, en sterkte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Volgens mij wil hij gewoon lekker vrij (gezel) zijn. Als hij over een week een vriendin heeft, dan weet je genoeg. Sterkte..

En zoals Ksenija zegt.. ik heb zo'n vermoeden dat hij je beetje wilt gebruiken.. Ik zou met zo iemand niet meer willen omgaan.
ik zou geen contact meer zoeken, zeker niet voordat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt, want anders ben je helemaal kwetsbaar voor zijn harteloze acties :S
Jeetje MEFunny.

Wat erg. Vorige week hadden we het er nog over dat het zo leuk ging. Hand in hand op de bank.

Dit had niemand aan zien komen.

Ik wens je veel sterkte met deze rot situatie.
Ik snap het gewoon niet. Dat hoe hij zich gedroeg en dat wat hij gister tegen me vertelde.

En ook toen ik hem maar wegstuurde mij nog met zijn puppy ogen aankijken en willen kroelen. Heb dit niet toe gelaten, hij maakte het alleen maar moeilijker.
Wat raar, híj maakte het toch uit? Of bedoelde hij met "met elkaar om blijven gaan" "seks blijven hebben"?
Ga in therapie!
quote:brechtjev schreef op maandag 29 oktober 2012 12:35 Geef hem een tegoedbon voor de hoeren. Kan hij steeds een andere uitkiezen, en hoeft hij zich geen zorgen te maken over vuurwerk en kerkklokken die hij (na VIER maanden!!) al niet meer hoort.

Wat een rare reactie.

Ten eerste omdat, hoe rot het ook is, iemand na vier maanden mag besluiten het uit te maken op basis van veranderende gevoelens.

Ten tweede omdat hoeren er zijn voor de seks, en een relatie meer behelst dan alleen seks.

Ten derde omdat je toch geen geld gaat besteden aan een tegoedbon voor je ex voor dit?

@ mefunny, sterkte
Sommige dingen zijn ook niet te snappen MEF, je weet niet wat zijn beweegredenen zijn geweest om te doen zoals hij gedaan heeft.

Feit is dat jij er helemaal niets aan hebt ook om dit te snappen. Hij heeft aangegeven dat zijn gevoelens zijn veranderd. Aan jou om hier om te treuren en dan weer verder te gaan.

Goed van je dat je het contact meteen hebt gestopt. Eerst maar eens de ruimte hebben om je wonden likken, daarna zie je wel verder.
Dubiootje, om blijven gaan als vrienden. Want, zo zegt hij, hij vind me heel leuk en er zijn wel gevoelens.

Ik zou nu ook geen sex met hem kunnen hebben btw
Klote voor je. Weet hoe het voelt maar dat is een schrale troost. Misschien komt hij er nog op terug, maar hoop is soms een slechte raadgever, want het kan valse hoop zijn. Heb verdriet en verwerk het. De tijd heelt uiteindelijk alle wonden.
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-10-2012 13:05
Reden: * trolbericht
% gewijzigd
Hij vindt je heel leuk, heeft gevoelens voor je, wil je blijven zien maar wil geen verkering meer. Lekker duidelijk... Goed dat jij wel duidelijk bent geweest.
Ga in therapie!
quote:brechtjev schreef op 29 oktober 2012 @ 12:53:

[...]

Deze relatie draaide alleen om seks. Het DRUIPT gewoon van de OP af.

Tevens ben ik babettedebruxelles, dus je kunt me weinig tot niets kwalijk nemen.Ga lekker ergens ander babette uithangen aub.
troll is geen antwoord verschuldigt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven