Ik ben er misselijk van...
maandag 29 oktober 2012 om 12:32
Omdat ik gister uit het niets ben gedumpt. Zag het niet aankomen.
Ben letterlijk van mijn roze wolk afgedonderd.
Tuurlijk het was nog kort, bijna 4 maanden. Maar eindelijk durfde ik weer mezelf open te stellen en had ik zoveel lol, sex, geknuffel. We vielen hand in hand in slaap. Van de week nog.
Reden? Zij gevoelens zijn veranderd. Hoort geen vuurwerk en kerkklokken, zijn er wel geweest zegt hij.
Heeft wel gevoelens, wilt met me om blijven gaan.
Heb gezegd voorlopig geen contact met hem te willen hebben.
Aangezien mijn spanning zich uit in misselijkheid draait mijn maag nu 4x om.
En ik mis hem nu al...
(ps niet quoten. haal het misschien weer weg ivm herkenbaarheid, moet even mijn verhaal kwijt)
Ben letterlijk van mijn roze wolk afgedonderd.
Tuurlijk het was nog kort, bijna 4 maanden. Maar eindelijk durfde ik weer mezelf open te stellen en had ik zoveel lol, sex, geknuffel. We vielen hand in hand in slaap. Van de week nog.
Reden? Zij gevoelens zijn veranderd. Hoort geen vuurwerk en kerkklokken, zijn er wel geweest zegt hij.
Heeft wel gevoelens, wilt met me om blijven gaan.
Heb gezegd voorlopig geen contact met hem te willen hebben.
Aangezien mijn spanning zich uit in misselijkheid draait mijn maag nu 4x om.
En ik mis hem nu al...
(ps niet quoten. haal het misschien weer weg ivm herkenbaarheid, moet even mijn verhaal kwijt)
maandag 29 oktober 2012 om 12:35
Angst voor herkenbaarheid hoef je niet te hebben hoor, dit gebeurt echt te vaak daarvoor.
Maar wel een dikke voor je, klote als zoiets gebeurd. Ik heb dat nooit zo goed begrepen, afgelopen week nog zo close als in handje vasthouden in bed en een dag later is het uit.
Tja, gevoelens heb je soms niet in de hand, daar hou ik het maar op. Vervelend is het wel.
Sterkte!
Maar wel een dikke voor je, klote als zoiets gebeurd. Ik heb dat nooit zo goed begrepen, afgelopen week nog zo close als in handje vasthouden in bed en een dag later is het uit.
Tja, gevoelens heb je soms niet in de hand, daar hou ik het maar op. Vervelend is het wel.
Sterkte!
maandag 29 oktober 2012 om 12:44
maandag 29 oktober 2012 om 12:45
maandag 29 oktober 2012 om 12:48
maandag 29 oktober 2012 om 12:51
quote:brechtjev schreef op maandag 29 oktober 2012 12:35 Geef hem een tegoedbon voor de hoeren. Kan hij steeds een andere uitkiezen, en hoeft hij zich geen zorgen te maken over vuurwerk en kerkklokken die hij (na VIER maanden!!) al niet meer hoort.
Wat een rare reactie.
Ten eerste omdat, hoe rot het ook is, iemand na vier maanden mag besluiten het uit te maken op basis van veranderende gevoelens.
Ten tweede omdat hoeren er zijn voor de seks, en een relatie meer behelst dan alleen seks.
Ten derde omdat je toch geen geld gaat besteden aan een tegoedbon voor je ex voor dit?
@ mefunny, sterkte
Wat een rare reactie.
Ten eerste omdat, hoe rot het ook is, iemand na vier maanden mag besluiten het uit te maken op basis van veranderende gevoelens.
Ten tweede omdat hoeren er zijn voor de seks, en een relatie meer behelst dan alleen seks.
Ten derde omdat je toch geen geld gaat besteden aan een tegoedbon voor je ex voor dit?
@ mefunny, sterkte
maandag 29 oktober 2012 om 12:52
Sommige dingen zijn ook niet te snappen MEF, je weet niet wat zijn beweegredenen zijn geweest om te doen zoals hij gedaan heeft.
Feit is dat jij er helemaal niets aan hebt ook om dit te snappen. Hij heeft aangegeven dat zijn gevoelens zijn veranderd. Aan jou om hier om te treuren en dan weer verder te gaan.
Goed van je dat je het contact meteen hebt gestopt. Eerst maar eens de ruimte hebben om je wonden likken, daarna zie je wel verder.
Feit is dat jij er helemaal niets aan hebt ook om dit te snappen. Hij heeft aangegeven dat zijn gevoelens zijn veranderd. Aan jou om hier om te treuren en dan weer verder te gaan.
Goed van je dat je het contact meteen hebt gestopt. Eerst maar eens de ruimte hebben om je wonden likken, daarna zie je wel verder.
maandag 29 oktober 2012 om 12:52
maandag 29 oktober 2012 om 12:56