Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik denk het ook Zij, en dat zou eigenlijk ook niet meer dan logisch zijn, toch? Jullie hebben het tenslotte ook ontzettend fijn gehad samen voor langere tijd, dat is meer dan alleen seks. I know...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haast denken dat de sekskletsers bijna normale lui zijn en allemaal BZV zitten te kijken..... (ik niet.....) Hoe ongeil is dat??
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen, het is toch al 23 uur in de oude tijd
Alle reacties Link kopieren
oei heel ongeil aangezien er geen lekkere boeren meedoen!

Ik kijk het niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
Zij luvudu sucks!



Vanochtend al vroeg voor de wekker wakker, weer zo'n rottige hoestbui. Gelukkig was ik gisteravond al vroeg gaan slapen, dus was het niet zo erg.



Zo douchen, aankleden en knul wegbrengen, het weekje heen en weer naar school is weer aangebroken.
Goodmorning! Ik was ook niet bij BZV hoor. Ik kijk echt liever naar die heerlijke lichamen en prachtige dansen bij SYTYCD. En ik chat. En ik moest 50 tinten uitlezen. Val nu wel in een enorm gat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, extra uur weekend heeft hier niet zoveel opgeleverd, loop nu al achter de feiten aan...

Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken!
Goede morgen. Hier nog steeds aan het nagenieten van een heerlijk weekend.
Alle reacties Link kopieren
Middag...



Gi.avond nog een flinke ruzie gehad met mn nr.1, dus de stapjes gaan helaas niet altijd vooruit.... En dat terwijl we sinds gisteren weer samenwonen, omdat het de afgelopen tijd zo de goede kant op ging....



Ik zou eigenlijk onder een dekentje willen liggen tot alle shit voorbij is.... En er alleen onderuit komen als een lekker exemplaar extra lief voor me is (en me goed neukt natuurlijk)....
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje; hier was ook SYTYCD op, die passie, heerlijk!



Shehot; count your blessings!



Maya; heeft zoon continuerooster of blijft hij over?
quote:zijenhij schreef op 29 oktober 2012 @ 12:50:

Ik zou eigenlijk onder een dekentje willen liggen tot alle shit voorbij is.... En er alleen onderuit komen als een lekker exemplaar extra lief voor me is (en me goed neukt natuurlijk)....Ik ga serieus overwegen te stoppen met roken!
Alle reacties Link kopieren
Overwegen doet mn ex ook al 6 maanden.... Gewoon doen dus!
quote:zijenhij schreef op 29 oktober 2012 @ 13:47:

Overwegen doet mn ex ook al 6 maanden.... Gewoon doen dus!Ja, mam.
Alle reacties Link kopieren
@zij: mooi klote zeg.

Klinkt een beetje als huize jahoe.



Proberen nu een open relatie op te zetten.

Maar jahoeman is bang voor de eventuele gevoelens.



Iemand nog een tip waar je andere mensen (vooral vrouwen). Kan vinden die ook in een open relatie zitten?
Alle reacties Link kopieren
Jahoe: mail me ff je nummer!
Alle reacties Link kopieren
Zij: zoon blijft idd over; het is een kwartier heen en weer terug en hij heeft maar 1 uur pauze, geen doen dus. Hij is het gewend, dus dat scheelt.

En balen dat het dan ineens weer niet lekker loopt met nr. 1.



Jahoe, hoezo wil je vrouwen vinden die een open relatie hebben?
quote:jahoe1968 schreef op 29 oktober 2012 @ 13:54:

Iemand nog een tip waar je andere mensen (vooral vrouwen). Kan vinden die ook in een open relatie zitten?Doe mij die tip!
Alle reacties Link kopieren
Zij: doe ik vanavond. Zit nu op mijn werk.



Maya: voor jahoeman ;)
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier.... Zo ff lekker in bad liggen.... Daarna voel ik me altijd beter....
Erg rustig hier ja. Het zou je bijna aan het denken gaan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hey Onrustig,

Vertel, waar denk je aan?

Ja ga maar even op de bank liggen, sluit je ogen, en vertel....

Ik ben gewoon beredruk! Heb morgen een kind jarig en krijg een hoop eters. Terwijl ik zelf de hele dag moet werken! Dus alle voorbereidingen gebeuren vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Denken?

Dat doe ik vandaag niet hoor.
A dirty mind is a joy forever
quote:zijenhij schreef op 29 oktober 2012 @ 12:52:

Vlammetje; hier was ook SYTYCD op, die passie, heerlijk!

Ja, passie, maar ook gewoon die lichamen. Zo mooi, zo flexibel. Prachtig om naar te kijken!
@Libelle, als ik op de bank ga liggen dan ben ik vertrokken



@DS, alleen maar aktie dan vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven