Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Tamara, waren jullie aan het wappen?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Shehot, helemaal niet. Vreemd dit he?
Ja ik heb dergelijke verhalen wel eens gehoord van Wapstellen, maar zomaar nuchter is het wel heel vreemd hoor. Hou hem maar even goed in de gaten en ik vind even bloed laten prikken helemaal niet overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet ...Maargoed...hij is koppig he...
Oei Tamara, dat klinkt niet lekker.



Sam, sterkte. Fijn dat je je vriendje hebt in wiens armen je zo nu en dan kunt uithuilen.



Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk



Zij, beterschap! Mooi record, 13 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je wat op hebt, meestal XTC en je gaat dan douchen dan kan je wel eens tegen de vlakte gaan. Maar dan moet je van te voren wel al heel wat uurtjes gedanst hebben, en of gesext.



Maar zo ineens? hmm kan veel oorzaken hebben, varierend van ijzer tekort tot aan bv te weinig zuurstof in het bloed. Ff bezoekje aan de huisarts en bloedprikken.
Alle reacties Link kopieren
Hi Jonah! Kennen we je hier al? Zo nee, wil je je kort voorstellen?
Het is hier het voorsteltopic niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hmm nou op zich geen moeite mee hoor;



Ik ben Jonah, 36 en afkomstig uit Brabant.



Zwart kort haar, bruine ogen, 1.85m 89 kilo,mix qua afkomst; Braziliaans, Indiaas Nederlands en Fries. En geboren in Twente



(laat ik geen identiteitscrisis krijgen)



Ben werkzaam in de outdoorbranche.

(Coaching, begeleiding en training).



Reis veel, sport veel en ben happy single.



Heb een zoontje.



Ik heb een x aantal hobbies; Bergwandelen, klettersteigen, Overleven / survival, fotografie, koken, muziek.
Overleven.. wat een leuke hobby
Even kort voorstel rondje is wel fijn toch? Welkom Jonah!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker hoor Jonah !
Alle reacties Link kopieren
@Shehot; No worries at all. En geen moeite.



@Roos;

Back to basic, zalige hobby eh en werk.
Alle reacties Link kopieren
Dank u zijenhij.



Dank voor het verwelkomen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Jonah, leuk dat je je voorstelt.

Dat vind ik in ieder geval wel prettig



Nee Onrustig niet nadenken betekent niet automatisch dat er actie is, eerder een non-actieve rust.



Tam naar de dokter met die vent!!
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 30 oktober 2012 @ 13:41:

Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk





Thanks Sweeti Ik moet zeggen dat ik die angst helemaal niet heb. Maar jahoeman in het kwadraat. En dat is lastig om hem te overtuigen van mijn gevoel en andersom ook natuurlijk.



Zij: beterschap



Tamara: schrikken joh! :(



Jonah: lekkere mix ;)



Katt: welcome back!
Alle reacties Link kopieren
Lastig Jahoe zo'n verschil.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat bij veel stellen de 1 vaker wilt dan de ander. Alleen als je swingt of een open relatie hebt, liggen die extra mogelijkheden meer voor het grijpen....
Alle reacties Link kopieren
Swingen en een open relatie vindt jahoeman een wereld van verschil.

Maar okay.... we gaan het proberen.

Ik hoop gewoon dat hij er de lol ook van in gaat zien en er positieve energie van krijgen.
Swingen en een relatie is ook een wereld van verschil vind ik.

Ik was bij mezelf ook helemaal niet bang voor gevoelens . Maar vind het bij hem wel spannend. Maar nu we dus op dat punt gekomen zijn, is dat onrustige gevoel wel verdwenen. Al hebben we wel afspraken gemaakt mbt frequentie, grenzen, elkaar op de hoogte houden etc.
Alle reacties Link kopieren
Pfffff.... er kan een wereld van verschil zijn tussen wat de een wil en de ander.

Hier dus ook en het is maar lastig bespreekbaar te maken.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
En het blijft lastig hoor! Maar als je beiden een goede minnaar hebt, is het ook waard....
Alle reacties Link kopieren
O ja, wat is klettersteigen?? (Was gestopt met lezen na de 1e helft, dat was al meer dan prima )....
Alle reacties Link kopieren
En te lui om te googlen, lig in bad....
Alle reacties Link kopieren
Vier op een rij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven