Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:41
Oei Tamara, dat klinkt niet lekker.
Sam, sterkte. Fijn dat je je vriendje hebt in wiens armen je zo nu en dan kunt uithuilen.
Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk
Zij, beterschap! Mooi record, 13 jaar.
Sam, sterkte. Fijn dat je je vriendje hebt in wiens armen je zo nu en dan kunt uithuilen.
Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk
Zij, beterschap! Mooi record, 13 jaar.
dinsdag 30 oktober 2012 om 15:40
Als je wat op hebt, meestal XTC en je gaat dan douchen dan kan je wel eens tegen de vlakte gaan. Maar dan moet je van te voren wel al heel wat uurtjes gedanst hebben, en of gesext.
Maar zo ineens? hmm kan veel oorzaken hebben, varierend van ijzer tekort tot aan bv te weinig zuurstof in het bloed. Ff bezoekje aan de huisarts en bloedprikken.
Maar zo ineens? hmm kan veel oorzaken hebben, varierend van ijzer tekort tot aan bv te weinig zuurstof in het bloed. Ff bezoekje aan de huisarts en bloedprikken.
dinsdag 30 oktober 2012 om 17:03
Hmm nou op zich geen moeite mee hoor;
Ik ben Jonah, 36 en afkomstig uit Brabant.
Zwart kort haar, bruine ogen, 1.85m 89 kilo,mix qua afkomst; Braziliaans, Indiaas Nederlands en Fries. En geboren in Twente
(laat ik geen identiteitscrisis krijgen)
Ben werkzaam in de outdoorbranche.
(Coaching, begeleiding en training).
Reis veel, sport veel en ben happy single.
Heb een zoontje.
Ik heb een x aantal hobbies; Bergwandelen, klettersteigen, Overleven / survival, fotografie, koken, muziek.
Ik ben Jonah, 36 en afkomstig uit Brabant.
Zwart kort haar, bruine ogen, 1.85m 89 kilo,mix qua afkomst; Braziliaans, Indiaas Nederlands en Fries. En geboren in Twente
(laat ik geen identiteitscrisis krijgen)
Ben werkzaam in de outdoorbranche.
(Coaching, begeleiding en training).
Reis veel, sport veel en ben happy single.
Heb een zoontje.
Ik heb een x aantal hobbies; Bergwandelen, klettersteigen, Overleven / survival, fotografie, koken, muziek.
dinsdag 30 oktober 2012 om 18:02
dinsdag 30 oktober 2012 om 18:17
quote:sweetinez schreef op 30 oktober 2012 @ 13:41:
Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk
Thanks Sweeti Ik moet zeggen dat ik die angst helemaal niet heb. Maar jahoeman in het kwadraat. En dat is lastig om hem te overtuigen van mijn gevoel en andersom ook natuurlijk.
Zij: beterschap
Tamara: schrikken joh!
Jonah: lekkere mix
Katt: welcome back!
Jahoe, die angst hadden wij ook, gevoel bij een open relatie. Maar nu dat gevoel er eenmaal is, blijkt dat helemaal niet zo'n probleem te zijn. Best bijzonder eigenlijk
Thanks Sweeti Ik moet zeggen dat ik die angst helemaal niet heb. Maar jahoeman in het kwadraat. En dat is lastig om hem te overtuigen van mijn gevoel en andersom ook natuurlijk.
Zij: beterschap
Tamara: schrikken joh!
Jonah: lekkere mix
Katt: welcome back!
dinsdag 30 oktober 2012 om 19:31
Swingen en een relatie is ook een wereld van verschil vind ik.
Ik was bij mezelf ook helemaal niet bang voor gevoelens . Maar vind het bij hem wel spannend. Maar nu we dus op dat punt gekomen zijn, is dat onrustige gevoel wel verdwenen. Al hebben we wel afspraken gemaakt mbt frequentie, grenzen, elkaar op de hoogte houden etc.
Ik was bij mezelf ook helemaal niet bang voor gevoelens . Maar vind het bij hem wel spannend. Maar nu we dus op dat punt gekomen zijn, is dat onrustige gevoel wel verdwenen. Al hebben we wel afspraken gemaakt mbt frequentie, grenzen, elkaar op de hoogte houden etc.