Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DS; gelijk heb je!



Onrustig; dacht je aan een meet op maandagmiddag??



Lig nu heerlijk in bad en zo Greys kijken. Andermans ellende is leuker dan die van mezelf . Overigens vandaag sloopmeneer een neutraal appsje gestuurd over iets waar we het tijdens date over hadden en kreeg leuk appsje terug. Vind ik toch fijn dat je "vriendjes" kan blijven.
Ik had er eigenlijk niet aan gedacht zij

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

nu wel .........
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!!!!
Alle reacties Link kopieren
Avond, ik heb te lang gewerkt en nog eters, maar nu de benen omhoog en ik weet het, heel slecht, ik kijk stiekem met een schuin oog achter gesloten deuren (ja, dat neem ik op)
Alle reacties Link kopieren
Pulptv kan leuk zijn hoor!
Alle reacties Link kopieren
Het leid in elk geval gigantisch af van alle shit,

heb het zwaar vandaag, leef van de tranen...
Alle reacties Link kopieren
voor Sammie!
Alle reacties Link kopieren
Dank je lieve Zij, ik ben gewoon even niet zo stoer geloof ik...

En gadver wat heb ik dan een hekel aan mezelf.
quote:xsxaxmx schreef op 29 oktober 2012 @ 23:03:

gadver wat heb ik dan een hekel aan mezelf.Ik ken je (nog?) niet zo goed maarre, je komt op mij best over als een leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je SWV.... En zo waar!!
Alle reacties Link kopieren
das heel lief! SWV en zij, ik kruip naar bed, lekker alleen diagonaal enzo, maar stiekem zou ik nu regelrecht in de armen van vriendje willen kruipen.
quote:xsxaxmx schreef op 29 oktober 2012 @ 23:26:

das heel lief! SWV



en het is niet eens dat ik je in bed probeer te krijgen.



Ik heb ze liever niet onder de 35.
Alle reacties Link kopieren
Morning,

gelukkig maar SWV ik ben ook helemaal niet makkelijk uit mijn stringetje te charmeren
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Zo, heerlijk rustig van ontbijtje genieten. Pubers slapen nog, vakantie hier.

Was ik gisteravond serieus met lief vriendinnetje aan het appen, valt mijn telefoon uit. En toen kwam ik erschter dat mijn oplader nog op het werk ligt. Sorry
Alle reacties Link kopieren
haha ik was al verbaasd, maar ben daarna in slaap gesukkeld...

Heb een lange werkdag te gaan, maar over 3 dagen ook een week vrij.
Goede morgen.



Pffff date van afgelopen weekend heeft het zwaar te pakken en ik moet echt stevig in mijn schoenen staan om het contact af te houden. Vreemdgaan is echt een no go voor mij, wel ontzettend zonde want hij was echt lekker.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Bijlezen doe ik later..ff geen zin in. Knuffels voor diegenen die ze nodig hebben!



Gisteren een heerlijk saunadagje gehad met Tomoro, vrijdagavond een leuke bruiloft gehad, de afterparty van Tomoro en mijzelf in onze slaapkamer was ook top, maar 's ochtends kreeg ik de schrik van mn leven toen Tomoro (blijkbaar) van zn houtje was gegaan en badend in het zweet op zn rug in de gang lag met een dik blauw oog. Hij weet nog steeds niet wat er precies is gebeurt (kramp - pijn - knock out denkt ie zelf) ... even in de gaten houden dus
Alle reacties Link kopieren
Sjee Tamara, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Gaat het nu weer beter met 'm?



Shehot; jammer van zo'n lekker exemplaar, que uiterlijk dan....



Hier nog steeds gammel en heb me voor het eerst in 13 jaar ziek gemeld..... Ik hoefde anders maar een ochtend, maar ik wil morgen weer beter zijn en dat lukt wel met een dagje rust met buikgriep ofzo.....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,Én voor al Sammie.dikke dikke dikke kus voor jou meis.

Verdriet kan je echt verteren maar het komt goed meis.

Dat weet ik gewoon kan niet anders.Éen goed mens zal goed ontmoeten en zo 1 ben jij er !!!!.



Wasmachine monteur is er eindelijk.

Wat een ellende,,,,,,,,,terugkomen van een paar dagen eeg en dan de wasmachine kapot.

Wat een doffe ellende.

Maar goed....als alles meezit wordt deze gemaakt. En zo niet dan zal er een andere moeten komen.

Alleen weet ik niet waarvan......Moet ik toch een beroep doen op familie.

Maar ook dat komt goed.

Positief denken en positief doen..... (soms hard to do).





Haaaaaai Zijenhij.hows life?
Alle reacties Link kopieren
machine gemaakt......viel mee joepie!!!!

en nu naar het werk.



xxxx lieverds.
Alle reacties Link kopieren
machine gemaakt......viel mee joepie!!!!

en nu naar het werk.



xxxx lieverds.
Alle reacties Link kopieren
Blij dat je terug bent



En helaas, het kan beter..... Maar heb een spannende date over paar weekjes
Alle reacties Link kopieren
Zij: Ja hoor hij heeft nergens last van, maar loopt alleen met een flink blauw oog rond nu. Het blijft raar en een beetje eng hoe het gebeurt is en ik heb hem ook geadviseerd bloed te laten prikken...just in case...maar dat wil hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet willen?? Mannen.....
Alle reacties Link kopieren
tsja..I know...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven