Herfsttetters!
maandag 29 oktober 2012 om 18:54
Succes maar weer TH.
Heb een chaotische dag achter de rug. Eerst deed het systeem het niet (had wachtwoord gewijzigd, dan verdwijnt alles wat je hebt opgeslagen) daarna cursus. Eten. En daarna telefoon telefoon telefoon (de rest van de unit was op cursus) Ernstig fraudegeval ontdekt, telefoon, oh ja gebeurt dit wel met het nieuwe systeem? Even navragen, weer een half uur kwijt. Oh ja, de telefoon ging ook nog. Whaaaaaah!
Vertraging met de trein, mijn vinger gestoten aan de punt van de spiegel, zere vinger nog gestoten auw auw auw.
Gelukkig ging het eten koken wel goed, we hadden hachee. Nu ff met een portje op de bank uitpuffen.
Hier onweert het best. Regen is ook niet een klein buitje. K is met de hond naar de polder en ik lig hier lekker warm op de bank. Kom daar ook niet meer vanaf geloof ik.
Heb een chaotische dag achter de rug. Eerst deed het systeem het niet (had wachtwoord gewijzigd, dan verdwijnt alles wat je hebt opgeslagen) daarna cursus. Eten. En daarna telefoon telefoon telefoon (de rest van de unit was op cursus) Ernstig fraudegeval ontdekt, telefoon, oh ja gebeurt dit wel met het nieuwe systeem? Even navragen, weer een half uur kwijt. Oh ja, de telefoon ging ook nog. Whaaaaaah!
Vertraging met de trein, mijn vinger gestoten aan de punt van de spiegel, zere vinger nog gestoten auw auw auw.
Gelukkig ging het eten koken wel goed, we hadden hachee. Nu ff met een portje op de bank uitpuffen.
Hier onweert het best. Regen is ook niet een klein buitje. K is met de hond naar de polder en ik lig hier lekker warm op de bank. Kom daar ook niet meer vanaf geloof ik.
maandag 29 oktober 2012 om 19:38
Oww Ratteke, had jij ook zo'n dag? Hier ging ook alles heel erg niet zoals het moest gaan. Vreselijk. Mijn kandidaat van vandaag had vrijdag afgebeld. Ik het onderzoek geannuleerd, acteur afgebeld, vandaag lekker de tijd om een rapport te schrijven. Prima. Wel eventjes in m'n gewone kloffie naar kantoor om iets op te halen en dan thuis werken. Was het plan..... Ik was net een kwartiertje op kantoor, kreeg ik het bericht dat mijn kandidaat er was. Uh....kandidaat? Blijkt dat de afmelding voor morgen was en niet voor vandaag. K**! Als een speer rondbellen om een andere acteur te zoeken, de rest regelen en aan de bak. Geen rapport schrijven dus, die is nu dus te laat klaar. En dat was dan het begin. De rest van de dag bleef alles mis gaan. Maar gek genoeg niet alleen bij mij, ook de collega's op de kamer zaten heftig te zuchten en te mopperen. Het was dus gewoon 'zo'n dag'. Bleh.
Nu morgen maar lekker rustig aan doen. En thuis werken.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Het is inderdaad flink aan het regenen zeg. En al haske donker. Goed idee om lekker op de bank te ploffen en verder niks. Ik ga je voorbeeld maar volgen.
TH, weer flink aan de bak vandaag?
*gaat nu lekker foto's kijken*
Nu morgen maar lekker rustig aan doen. En thuis werken.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Het is inderdaad flink aan het regenen zeg. En al haske donker. Goed idee om lekker op de bank te ploffen en verder niks. Ik ga je voorbeeld maar volgen.
TH, weer flink aan de bak vandaag?
*gaat nu lekker foto's kijken*
maandag 29 oktober 2012 om 19:57
Het zal wel in de lucht hangen want hier ook een alles-gaat-mis dag.
De draaideur stond vanmorgen stil van kantoor...stonden we buiten in de regen te wachten,de lift stopte op alle verdiepingen terwijl ik 9 hoog moest,de computer deed er 20 minuten over om op te starten en er waren storingen in verschillende programma's.....dussss.
Volle maan ook nog ...
De draaideur stond vanmorgen stil van kantoor...stonden we buiten in de regen te wachten,de lift stopte op alle verdiepingen terwijl ik 9 hoog moest,de computer deed er 20 minuten over om op te starten en er waren storingen in verschillende programma's.....dussss.
Volle maan ook nog ...
maandag 29 oktober 2012 om 20:14
Wie vindt de Apenheul leuk?
Ze hebben een aanbieding:
Seizoenkaarten 2013 nieuw
Een heel seizoen voor maar ¤ 19,50 p.p.!
Schaf in oktober een seizoenkaart 2013 aan en je betaalt geen ¤ 39,-, maar slechts ¤ 19,50!
met extra:
Met de Apenheul seizoenkaart profiteer je in 2013 van heel veel voordelen:
Onbeperkt toegang tot Apenheul van 25 maart t/m 27 oktober 2013
Onbeperkt 50% korting op de entree van Dierenpark Emmen
Eenmalig 50% korting op Ouwehands Dierenpark, DierenPark Amersfoort en GaiaZOO
Eenmalig 50% korting op de entree van Apenheul voor vier introducés
20% korting op artikelen uit de Apenheul souvenirshop
Let op: De bijbehorende kortingen zijn geldig in 2013.
Ze hebben een aanbieding:
Seizoenkaarten 2013 nieuw
Een heel seizoen voor maar ¤ 19,50 p.p.!
Schaf in oktober een seizoenkaart 2013 aan en je betaalt geen ¤ 39,-, maar slechts ¤ 19,50!
met extra:
Met de Apenheul seizoenkaart profiteer je in 2013 van heel veel voordelen:
Onbeperkt toegang tot Apenheul van 25 maart t/m 27 oktober 2013
Onbeperkt 50% korting op de entree van Dierenpark Emmen
Eenmalig 50% korting op Ouwehands Dierenpark, DierenPark Amersfoort en GaiaZOO
Eenmalig 50% korting op de entree van Apenheul voor vier introducés
20% korting op artikelen uit de Apenheul souvenirshop
Let op: De bijbehorende kortingen zijn geldig in 2013.
maandag 29 oktober 2012 om 20:47
Ik vind apies wel leuk. Maar ik stoor me altijd wezenloos aan de zogenaamd grappige opmerkingen van de mensen die erbij staan. Of mensen die al gaan lachen zodra er een aap te zien is. Of, helemaal erg, mensen die denken dat ze een band opgebouwd hebben met een aap, omdat ze daar vaker komen. En daar dan heel interessant over doen.
Maar apies zijn wel leuk.
Maar apies zijn wel leuk.
maandag 29 oktober 2012 om 22:35
Ik vind de Apenheul heel leuk. Apen en katachtigen zijn bij mij favoriet.
Veel apen lopen daar los en we waren sowieso al van plan volgend jaar een keer te gaan.
Nu heb ik vast de kaartjes betaald en kunnen we vaker voor hetzelfde geld
Ook lekker om eens doordeweeks te doen...is het niet zo druk en minder last van "lollige" mensen.
Nu geef ik het MO als ie zijn schoen mag ( ) zetten
Veel apen lopen daar los en we waren sowieso al van plan volgend jaar een keer te gaan.
Nu heb ik vast de kaartjes betaald en kunnen we vaker voor hetzelfde geld
Ook lekker om eens doordeweeks te doen...is het niet zo druk en minder last van "lollige" mensen.
Nu geef ik het MO als ie zijn schoen mag ( ) zetten
maandag 29 oktober 2012 om 22:50
dinsdag 30 oktober 2012 om 08:04
Zo, ik ben er ook weer. Wat is slapen toch lekker zeg. Alleen zo jammer dat dat door de week altijd zo kort aanvoelt. Had nog graag wat willen liggen.
Heeft het gisteren ook geonweerd bij jullie? Wij hadden Regen, Bliksem en Donder.
Verder kan ik eigenlijk niks verzinnen wat nog het vertellen waard is. Niet veel bijzonders gedaan gisteren, beetje tv kijken.
Oh ja, dochter heeft de hond geborsteld... je kon er weer 2 truien van breien, van al dat haar.
Heeft het gisteren ook geonweerd bij jullie? Wij hadden Regen, Bliksem en Donder.
Verder kan ik eigenlijk niks verzinnen wat nog het vertellen waard is. Niet veel bijzonders gedaan gisteren, beetje tv kijken.
Oh ja, dochter heeft de hond geborsteld... je kon er weer 2 truien van breien, van al dat haar.
dinsdag 30 oktober 2012 om 10:06
Bwaaah, mijn dag van gisteren gaat vandaag weer lekker verder.... Hoewel, eerst lekker uitgeslapen tot half 9 (inderdaad, wat ligt je bed 's ochtends toch altijd heerlijk ) en toen thuis aan het werk. So far so good. Open ik mijn werkmail, heeft de meneer gemaild die voor vandaag zijn onderzoek had afgezegd: hij heeft besloten om toch maar wel te komen vandaag. Oh? Vette pech, ik ben niet op kantoor en ik heb inmiddels andere dingen te doen. Je kunt toch niet iets annuleren en dan de avond van te voren alsnog bedenken dat je de annulering weer intrekt?
Goed, ik ga weer vrolijk verder. Of in elk geval mijn best daarvoor doen....
Ratteke, dat werkt dus nog niet handig, ondanks de cursus van gisteren? Ik vind het juist leuk om handleidingen te maken, ben er ook wel goed in geloof ik. Hm, misschien een leuke carrière-move?
Wij hadden geen onweer gisteren. Wel een enorme bak regen. Nu ook weer trouwens.
TH: Mogge!
En de rest ook natuurlijk!
Goed, ik ga weer vrolijk verder. Of in elk geval mijn best daarvoor doen....
Ratteke, dat werkt dus nog niet handig, ondanks de cursus van gisteren? Ik vind het juist leuk om handleidingen te maken, ben er ook wel goed in geloof ik. Hm, misschien een leuke carrière-move?
Wij hadden geen onweer gisteren. Wel een enorme bak regen. Nu ook weer trouwens.
TH: Mogge!
En de rest ook natuurlijk!
dinsdag 30 oktober 2012 om 11:05
Mogguh
Ik heb de kop nog op standje duf staan..poeh ben net een marmot in de winterslaap.
Vannacht ging om 3u de pieper van MO en die is zooo hard dat je nrmaal je bed uitvalt van schrik.
....En ik heb het niet gehoord
Fijn van die afspraak Splint is toch echt die meneer zijn probleem. Wat een twijfelkont,je kunt of je kunt niet.
Ratje,adem in adem uit... straks valt ineens het muntje en wil je nooit een ander systeem meer (hoop ik)
Ik heb de kop nog op standje duf staan..poeh ben net een marmot in de winterslaap.
Vannacht ging om 3u de pieper van MO en die is zooo hard dat je nrmaal je bed uitvalt van schrik.
....En ik heb het niet gehoord
Fijn van die afspraak Splint is toch echt die meneer zijn probleem. Wat een twijfelkont,je kunt of je kunt niet.
Ratje,adem in adem uit... straks valt ineens het muntje en wil je nooit een ander systeem meer (hoop ik)
dinsdag 30 oktober 2012 om 11:22
Tara vind dat ook zo lekker als ze nat is geregend. Helemaal geweldig die grote handdoek. Daarna is ze ook weer lekker schoon en fluffy.
Hmmm, niet wakker worden van brandpieper.... Dan was je echt ver weg in dromenland. Hier schijnt er om half 1 een dikke knal te zijn geweest. Ook niet gehoord.
Jammer van je klant Splinter. Maak maar een andere afspraak.
Ik vind van mezelf ook dat ik goed ben in het schrijven van handeleidingen. Ik ga ook zelf een nieuwe maken als ik het wat beter onder de knie heb. Het systeem zou handiger en zo moeten zijn. Nou, daar merk ik nog niet zo veel van.
En ik weet ook zeker dat ik het wel onder de knie krijg ooit. Maar ik ben van het aanschouwelijk onderwijs, 1 op 1. Iemand naast mijn bureau die het 1 of 2 keer voordoet, dan ik proberen met hulp van begeleider. Maar ja, dit is zelfstudie en dat heb ik nooit gedaan. Geen idee hoe dat moet. En ik voel me vandaag niet zo goed (was pilletje weer vergeten en dat ging deze keer niet zo goed) Dus ik ga denk ik maar eerder naar huis. Kan ik ff bij de kapper langs, kijken of ze plek hebben.
Hmmm, niet wakker worden van brandpieper.... Dan was je echt ver weg in dromenland. Hier schijnt er om half 1 een dikke knal te zijn geweest. Ook niet gehoord.
Jammer van je klant Splinter. Maak maar een andere afspraak.
Ik vind van mezelf ook dat ik goed ben in het schrijven van handeleidingen. Ik ga ook zelf een nieuwe maken als ik het wat beter onder de knie heb. Het systeem zou handiger en zo moeten zijn. Nou, daar merk ik nog niet zo veel van.
En ik weet ook zeker dat ik het wel onder de knie krijg ooit. Maar ik ben van het aanschouwelijk onderwijs, 1 op 1. Iemand naast mijn bureau die het 1 of 2 keer voordoet, dan ik proberen met hulp van begeleider. Maar ja, dit is zelfstudie en dat heb ik nooit gedaan. Geen idee hoe dat moet. En ik voel me vandaag niet zo goed (was pilletje weer vergeten en dat ging deze keer niet zo goed) Dus ik ga denk ik maar eerder naar huis. Kan ik ff bij de kapper langs, kijken of ze plek hebben.