Smsjes...

30-10-2012 21:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Is toch leuk om zo'n sms te krijgen. Ik zeg gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Doen
Alle reacties Link kopieren
haha dat lijkt mij ook ja, zou het zelf ook wel grappig en leuk vinden!

maar ik weet niet in hoeverre hij zoiets denkt van ahnee he, gaat ze me nu claimen ofzo? want dat is dus weer absoluut niet!
sms-en is zooooo 2010!



Anyway... leuk toch! Ooit in de prehistorie, toen sms-en nog hot was, ook zoiets bij de hand gehad en dat was echt superspannend.
Alle reacties Link kopieren
Whatsappje mag ook
Alle reacties Link kopieren
haha ik bedoel ook whatsappje maar ik zeg eigenlijk nog altijd gewoon smsje
Alle reacties Link kopieren
hoe oud ben je? 19 ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwhier schreef op 30 oktober 2012 @ 21:48:

hoe oud ben je? 19 ofzo?Zit er aan geile texten een leeftijdsgrens dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwhier schreef op 30 oktober 2012 @ 21:48:

hoe oud ben je? 19 ofzo?



Ja, volgens mij zit daar geen leeftijdsgrens aan hoor......?!

Ben trouwens 21.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je te verliezen? Doen dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 30 oktober 2012 @ 21:51:

[...]



Zit er aan geile texten een leeftijdsgrens dan?Dat vraag ik me ook af, ik ben 39 en ik stuur ze net nog aan mijn son to be lief
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zo jammer als mensen de op verwijderen. Ben wel benieuwd wat er nou zo 'schokkend' was om er een topic voor te openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xana schreef op woensdag 31 oktober 2012 08:44 Zo jammer als mensen de op verwijderen. Ben wel benieuwd wat er nou zo 'schokkend' was om er een topic voor te openen.Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Als dit de inhoud van het berichtje is dan zeg ik DOEN!



Kan niet zoveel kwaad, hoewel het wel wat inhoudloos is.
quote:tess99 schreef op 31 oktober 2012 @ 10:34:

[...]





Ik ook! En ik!
quote:rozenstruikje schreef op 31 oktober 2012 @ 10:36:

Als dit de inhoud van het berichtje is dan zeg ik DOEN!



Kan niet zoveel kwaad, hoewel het wel wat inhoudloos is.Wat stond er dan?
Ik vind 'geile' berichtjes een afknapper. Ik kan dat uitsluitend waarderen van een man waar ik al langere tijd iets mee heb en er een aanleing voor is, zoals een voorgaande hele leuke avond waar de stoom nog steeds vanaf komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven