doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kreunen van genot, af en toe wat ruiger taalgebruik is ook niet weg in het heetst van de strijd :-)

Geneer je je achteraf wel eens voor de dingen die je hebt geroepen tijdens de vrijpartij?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 00:43:

[...]

Mijn eend niet hoor (of ik moet zeer geduldig zijn).

Je bedoelt je eend nummer 1 dan zeker ?

Question remains the same...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik zou niet weten waarom ik me zou moeten generen, misschien als het op band vastgelegd was...

Ja, ik heb het over my no. 1 duck

Heeft iemand tijdens de seks wel eens iets geroepen waarvan je dacht "moet dat nou"?
Jawel, mijn huidige lief is/was daar nogal sterk in, ze denkt dat dat opwindend is. Alsof elke man hetzelfde is, duh...

Ben je wel eens helemaal gek gemaakt met alleen duim en middelvinger?
Ja, mijn eend is erg handig .

Wat is de fijnste houding om gepijpt te worden?
Congratulations, your duck is an artist :-)

Mmm, als de dame in kwestie vlak naast me zit zodat ik ook aan haar kan zitten, en tijdens standje 69 helemaal super :-)

Wel eens geprobeerd deep throat te pijpen?
Nee, die kokhalsgeluiden lijken me niet echt sexy.

Deel je al je fantasieën met je partner? Of zijn er ook een aantal die je toch echt voor jezelf houdt?

En wie durft die wel aan het forum te vertellen?
Het moet wel lekker blijven, dus niet zo diep dat ik ga kokken

Zat even een ander topic te lezen (waarin nogal gehengelt wordt ).

"Hard to get" leuk of niet teveel moeite hoeven doen?

Ga ook maar eens naar bed.
Zoveel heb ik er niet maar die ik had heb ik wel gedeeld. En ik durf ze wel hier neer te pennen, zo extreem of ongewoon zijn ze ook weer niet denk ik.

Wil je ze horen dan
Blijf ik ook nog even voor wakker haha
Kom maar op Roland!
Misschien is de lijst toch langer dan gedacht?
Okee, nummer 1: ik heb een hele leuke dame leren kennen en we hebben een date. Een heerlijke ongeremde stoeipartij volgt maar terwijl ik erg in haar opga voel ik ineens nog een paar handen over mijn lijf gaan. "Verrassing! Mijn beste vriendin wilde ook graag meedoen...", en ze leefden nog lang en gelukkig, zoiets

Nummer 2: ik heb een leuke ongeremde sexdate en - nog nooit eerder gedaan - we zijn vreselijk creatief met slagroom en andere heerlijke hulpmiddelen. Bodypainting maar dan anders...

Nummer 3: ik wordt op straat aangeklampt door een duidelijk niet sexueel geremde dame die me ter plekke meesleurt naar haar appartement, wat toevallig net om de hoek ligt. Dat ze rondliep in een lichtelijk foute verpakking mag er ook wel bij

Dat ik me in alle bovenstaande gevallen graag geheel vrijwillig laat 'platneuken' moet ik er wel even bij vermelden. Misschien ben ik dan soms toch een tikkeltje onderdanig?
Valt mee, idd niet schokkend en wel leuk.

Ben echt weg nu!
Wel lekker Roland, dankjewel.

Als dank mag je ook nog een vraag verzinnen.
O ja, nu mijn hersens ook nog pijnigen

Okee, komt-ie (hypothetisch he); stel: je loopt de kroeg in, je ziet me staan en je besluit dat ik je droomdate ben, wat zou je doen om mij je bed in te krijgen?
Zorgen dat je mij ziet, dat is echt afdoende....

Oké, en nu iets minder verwaand, zou mezelf warschijnlijk wel ergens in je blikveld opstellen, en zorgen voor oogcontact. Ben eerlijk gezegd meer het type dat zich laat versieren...

Wat doe jij om mij in bed te krijgen?
Als ik geintrigeerd raak door je verschijning, je houding en je oogcontact? Dan zou ik op je afstappen, je vragen of je wat van me zou willen drinken en een gesprekje beginnen. Vragen hoe je heet, mezelf voorstellen, vragen wat je zoal doet, je een complimentje geven over je kleding of je haar (ik ben tenslotte toch ergens door aangetrokken, nietwaar?).

Maar ik geloof niet dat ik met je in gesprek zou gaan met in het achterhoofd de bedoeling je het bed in te krijgen, geheid dat dat niet werkt. Dat gebeurt of gebeurt niet.

Oftewel: mezelf zijn. Pfff, heel lulverhaal in twee woorden samengevat.

Laat je je wel eens versieren met echte oppervlakkige versierpraat?
Tja Roland, dat klinkt alsof het zou kunnen werken...

Mijn SV heeft mij versierd met best wel oppervlakkige versierpraat. Maar de manier waarop hij het deed en hoe hij erbij keek maakte dat ik er erg om moest lachen. Dat vond ik dan toch weer aantrekkelijk genoeg om het maar te laten gebeuren.

Waar haal jij meestal je sv's vandaan?
Mwah, laat dat 'meestal' maar weg. Heb tot nu toe twee SV'tjes gehad die allebei - door omstandigheden - slechts eenmalig waren, al was de bedoeling in principe anders. De eerste had ik goed leren kennen IRL, via MSN waren we nogal openhartig en van het 1 kwam het ander. Nummer twee leerde ik kennen op een ander webforum, na een tijdje mailen besloten we elkaar maar eens serieus te nemen Beide dates waren trouwens super, het contact nog steeds goed.

Ik zou niet zo 1 2 3 iemand van de straat kunnen plukken.

Moet je soms je SV herinneren aan de beperkingen van de relatie of valt dat gelukkig mee? En zoja, neem je dan gauw afstand?
Ja, dat moet ik wel eens doen, hij begrijpt niet altijd waarom ik niet vaker langs kan komen. Wat betreft zijn gevoelens voor mij hoef ik hem echter niet op de beperkingen te wijzen. Mijn sv is single en dat bevalt hem uitstekend. Ik denk ook dat hij het liefst getrouwde vrouwen in zijn bed heeft om maar niet aan een echte relatie te hoeven. Beetje een te egoistisch typje voor een relatie.

Anaal. Lekker?
O ja, kan zeker lekker zijn. Hoeft niet altijd maar als je er beide voor in de stemming bent en het kan dan ook nog eens lekker ongeremd, super :-)

Negenenzestig tot het eind, of alleen met nr. 1?
Waarom met nr.1? Ben met nr.2 ongeremder.

Maar niet zo'n fan van negenenzestig.

Is het gebruik van een condoom een beetje een afknapper, of maakt het je echt niet uit?
Dat gepruts... wel een afknapper vind ik! Maar goed, als je iemand heel slecht kent dan zeker wel gebruiken.

Lijkt je het lekker om aan een orgie deel te nemen?
Een orgie lijkt me niks. En áls, dan zeker met condoom, haha!

Wat vind je lekkerder: neuken of pijpen/gepijpt worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven