De Dames van Juni 2013, part II
zondag 21 oktober 2012 om 12:05
Een nieuw topic, deze keer mét een tabel! Wel zo makkelijk voor het overzicht .
NaamLeeftijdUitgerekende datumEcho BijzonderhedenVief1979 33 30 mei Jongetje! Joos85 27 9 juni Jongetje! Lemonlover 24 8 juni MMM, cô gyn Verrassing! Lola88 24 1 juni Verrassing! Noukje_ 27 9 juni Jongetje! Pukkel27 28 6 juni Meisje! r_r1980 32 30 mei Meisje!
NaamLeeftijdUitgerekende datumEcho BijzonderhedenVief1979 33 30 mei Jongetje! Joos85 27 9 juni Jongetje! Lemonlover 24 8 juni MMM, cô gyn Verrassing! Lola88 24 1 juni Verrassing! Noukje_ 27 9 juni Jongetje! Pukkel27 28 6 juni Meisje! r_r1980 32 30 mei Meisje!
dinsdag 30 oktober 2012 om 15:15
dinsdag 30 oktober 2012 om 15:24
Spannend Ietsiepietsie en R_R, we zijn deze week lekker bezig met de echo's , leuk!!!
Ik werd pas zenuwachtig (een beetje) toen we in de auto naar de praktijk toen reden. Maar toen nog niet zo erg.. viel me erg mee. Ik had wel rekening gehouden met slecht nieuws uiteraard... zeker omdat ik ook zo onzeker was omdat ik nauwelijks kwaaltjes heb.. Maar gelukkig was het allemaal zo goed en dat zagen we al heel snel gelukkig!!!
Jullie moeten wel lekker vroeg, das wel fijn, dan hoef je niet nog op de dag zelf te wachten. Hoe ver zijn jullie nu?
Als je net als ik nog ongeveer 8 weken bent, dus nog niet zo ver, dan kun je t beste met een volle blaas erheen gaan. Ongeveer een uur van te voren voor t laatst plassen en dan 3 grote glazen water drinken. Mijn blaas was mooi vol en daardoor kon de echoscopiste ook veel al goed zien
Bij jullie gaat t ook vast helemaal goedkomen!!!
Allereerst; ietsiepietsie; morgen om 9uur denk ik aan jou!
Ik werd pas zenuwachtig (een beetje) toen we in de auto naar de praktijk toen reden. Maar toen nog niet zo erg.. viel me erg mee. Ik had wel rekening gehouden met slecht nieuws uiteraard... zeker omdat ik ook zo onzeker was omdat ik nauwelijks kwaaltjes heb.. Maar gelukkig was het allemaal zo goed en dat zagen we al heel snel gelukkig!!!
Jullie moeten wel lekker vroeg, das wel fijn, dan hoef je niet nog op de dag zelf te wachten. Hoe ver zijn jullie nu?
Als je net als ik nog ongeveer 8 weken bent, dus nog niet zo ver, dan kun je t beste met een volle blaas erheen gaan. Ongeveer een uur van te voren voor t laatst plassen en dan 3 grote glazen water drinken. Mijn blaas was mooi vol en daardoor kon de echoscopiste ook veel al goed zien
Bij jullie gaat t ook vast helemaal goedkomen!!!
Allereerst; ietsiepietsie; morgen om 9uur denk ik aan jou!
dinsdag 30 oktober 2012 om 15:26
Ps. heb nu wel de halve middag steken gehad in mijn buik, pfff.. ik dacht zal toch niet zo zijn dat net na de echo het mis gaat ofzo? echt heftige steken, niet onderin maar meer ter hoogte van mijn navel. Ga me dan altijd direct weer zorgen maken, zo stom he!! Maar dat herkennen jullie vast wel. Vooral als ik ga plassen dan zijn de steken heftiger, maar niet zoals een blaasontsteking, maar echt in mijn buik zelf.
Nouja, ik kijk steeds weer naar de foto's van mijn echo en dan zit ik weer op mijn roze wolk
:) Die steken zullen wel weer weggaan...
Nouja, ik kijk steeds weer naar de foto's van mijn echo en dan zit ik weer op mijn roze wolk

dinsdag 30 oktober 2012 om 17:06
@Lola; de baarmoeder en daarin het kindje, een groot hoofd en de rest was meer een vlek. Het ging ook ineens bewegen, was heel leuk om te zien. De echoscopiste zei; Oh kijk, het beweegt!! En net op dat moment zagen we t nog gauw verplaatsen en daarna weer stil. Heel mooi gezicht.
Maar dus nog geen armpjes en beentjes, die kunnen we pas met de termijnecho zien, das nu nog te vroeg vertelde ze..
Maar goed.. nu dus al de hele middag enorme steken rechts ter hoogte van mijn navel, echt continue... heel vervelend want ik maak me dan toch weer zorgen, ondanks dat ik zo'n mooie echo had.Jullie hier al eens last van gehad? Het kan zijn dat mijn baarmoeder aan t oprekken is of nou ja verzin het maar... het kan er natuurlijk gewoon bij horen in deze periode.. maar toch maak ik me dan druk. Hopelijk is t morgen of vanavond weer minder/over.
Maar dus nog geen armpjes en beentjes, die kunnen we pas met de termijnecho zien, das nu nog te vroeg vertelde ze..
Maar goed.. nu dus al de hele middag enorme steken rechts ter hoogte van mijn navel, echt continue... heel vervelend want ik maak me dan toch weer zorgen, ondanks dat ik zo'n mooie echo had.Jullie hier al eens last van gehad? Het kan zijn dat mijn baarmoeder aan t oprekken is of nou ja verzin het maar... het kan er natuurlijk gewoon bij horen in deze periode.. maar toch maak ik me dan druk. Hopelijk is t morgen of vanavond weer minder/over.
dinsdag 30 oktober 2012 om 17:20
Sorry, als 7 maanden zwangere vind ik het leuk om te lezen hoe het allemaal voelde toen ik net zwanger was. Veel herkenning 
@joos maak je geen zorgen, die steken herken ik helemaal van de begintijd en met mij vele anderen
dus maak je niet druk (ik weet t, makkelijker gezegd dan gedaan) en geniet lekker van de herinnering aan de echo en het idee van een klein, heeeeeel klein mensje in jou!

@joos maak je geen zorgen, die steken herken ik helemaal van de begintijd en met mij vele anderen

dinsdag 30 oktober 2012 om 17:33
Dankjewel Saszje voor je bericht ! Herken je ook die steken continue? Duurt nu al de hele middag. Pff... Heb wel eens af en toe n steek gehad en dan zat t meer onderin, maar dit heb ik nog niet gehad. Ga er ook maar vanuit dat het erbij hoort maar t doet me wel goed je berichtje te lezen ) thnx! 7 maanden zwanger al weer! Gefeliciteerd !! Gaat alles goed?
dinsdag 30 oktober 2012 om 17:45
Hihi, ja gaat super! In het begin was ik ook superonzeker en dat is eigenlijk zonde van je tijd! Heb ook wel echt langere tijd steken gehad, kan me nog herinneren dat ik bijna niet kon lopen van de pijn. Dat was helemaal in t begin, als je zelf denkt dat er toch nog niet zoveel gebeurt. Nog steeds geen idee wat t nou was, maar veel herkenning bij anderen en t maar bandenpijn genoemd

dinsdag 30 oktober 2012 om 17:56
Ja daar heb ik ook over gelezen en heb t voor mijn eigen gemoedsrust ook daarop gegooid! Had tenslotte een mooi kloppend hartje vanmorgen!! Toevallig vlak erna kwamen die steken dus dat is dan zo stom, gelijk weer onzeker! Haha.. Maar gelijk heb je wel ja, ti's zonde van de tijd!! Fijn dat met jou alles super gaat! Nog maar 2 maandjes dus! Spannend !!
dinsdag 30 oktober 2012 om 20:00
Hee dames! Ik ben er nog hoor . Terug uit Londen en ontzettend moe.. Geen puf om ook maar iets te doen, net uit het werk iets gekookt, gegeten, uurtje op de bank en nu lig ik in m'n bed.. Toch even snel een berichtje!
@Joos, gefeliciteerd!! Fantastisch dat je zo'n mooie echo hebt gehad.. Maak je nou geen zorgen, het zal vast het oprekken van je banden zijn.
@r_r, succes morgen met je echo, ik zal voor je duimen
.
@ lemonlover, tjee wat balen dat je uitgedroogd was zeg! Hoe voel je je nu? Wel rustig aan doen he?!
@de rest, ik ga zo snel mogelijk weer reageren!
Oja, ik heb donderdag mijn 1e echo
.
@Joos, gefeliciteerd!! Fantastisch dat je zo'n mooie echo hebt gehad.. Maak je nou geen zorgen, het zal vast het oprekken van je banden zijn.
@r_r, succes morgen met je echo, ik zal voor je duimen

@ lemonlover, tjee wat balen dat je uitgedroogd was zeg! Hoe voel je je nu? Wel rustig aan doen he?!
@de rest, ik ga zo snel mogelijk weer reageren!
Oja, ik heb donderdag mijn 1e echo

dinsdag 30 oktober 2012 om 21:10
Welkom terug noukje !! Heb je het leuk gehad in Londen ?? Nog lekker kunnen shoppen? 
Hoe voel je je verder , behalve moe?
Spannend ook jij bijna je echo!!
Ik probeer me niet druk te maken om die steken.. Het zal wel het groeien/ oprekken van de baarmoeder of banden zijn. De echo was super dus het zal vast ook super gaan
Slaaplekker allemaal alvast en voor Ietsiepietsie: heeeel veel succes en plezier morgenochtend !!!
Keep us posted!!!

Hoe voel je je verder , behalve moe?
Spannend ook jij bijna je echo!!
Ik probeer me niet druk te maken om die steken.. Het zal wel het groeien/ oprekken van de baarmoeder of banden zijn. De echo was super dus het zal vast ook super gaan
Slaaplekker allemaal alvast en voor Ietsiepietsie: heeeel veel succes en plezier morgenochtend !!!
Keep us posted!!!
woensdag 31 oktober 2012 om 10:29
@ ietsepietsje: hoe was je echo vandaag?
@noukje: hoe was engeland en hoe voel je je nu? volgens mij hebben er een aantal dames in deze topic donderdag (morgen ) de echo!
@ pukkel: jij bent lekker vroeg aan de beurt! ik pas 10.50 uur... valt ook nog wel mee
@ hier: morgen echo! net zoals een aantal andere dames! begin toch wel zenuwachtig te worden... wat als...
@noukje: hoe was engeland en hoe voel je je nu? volgens mij hebben er een aantal dames in deze topic donderdag (morgen ) de echo!
@ pukkel: jij bent lekker vroeg aan de beurt! ik pas 10.50 uur... valt ook nog wel mee

@ hier: morgen echo! net zoals een aantal andere dames! begin toch wel zenuwachtig te worden... wat als...
woensdag 31 oktober 2012 om 11:05
Morgen gewoon 4 echo's, Noukje, Pukkel, Lola en R_R Spannend !!!
En ietsiepietsie; ben zo benieuwd hoe t bij jou is gegaan vanmorgen!!
Hier zijn de steken gelukkig weer weg. Was erg blij vanmorgen toen ik wakker werd en t was over.. pfff.. het was best wel heftig gister! Nu kan ik weer lekker genieten van het beeld van gisteren!
@Lola; je hebt gelukkig al een kloppend hartje gehad, die is vast en zeker blijven kloppen!!!! Ik duim voor je Hoe ver ben je nu? Is morgen de termijn echo?
En pukkel, Noukje en R_R; voor jullie ook termijn echo?
Mijn termijn echo is trouwens 12 november en er mag ook een hartje achter mijn naam, Noukje hihi
Heb je een beetje bij kunnen slapen na Engeland??
Fijne dag allemaal!
En ietsiepietsie; ben zo benieuwd hoe t bij jou is gegaan vanmorgen!!
Hier zijn de steken gelukkig weer weg. Was erg blij vanmorgen toen ik wakker werd en t was over.. pfff.. het was best wel heftig gister! Nu kan ik weer lekker genieten van het beeld van gisteren!
@Lola; je hebt gelukkig al een kloppend hartje gehad, die is vast en zeker blijven kloppen!!!! Ik duim voor je Hoe ver ben je nu? Is morgen de termijn echo?
En pukkel, Noukje en R_R; voor jullie ook termijn echo?
Mijn termijn echo is trouwens 12 november en er mag ook een hartje achter mijn naam, Noukje hihi
Heb je een beetje bij kunnen slapen na Engeland??
Fijne dag allemaal!
woensdag 31 oktober 2012 om 11:34
woensdag 31 oktober 2012 om 12:15
gefeliciteerd iets! bijzonder hè... zo'n eerste blik op je kindje. ik vind wel dat het sinds de echo allemaal een stuk echter is.
(er kan trouwens al sinds de 19e een kloppend hartje bij mijn naam:))
en inderdaad spannend morgen zoveel echo's, maar ook erg leuk!
Fijn dat engeland goed bevallen is Noukje. heb jij ook zo genoten van de engelse ontbijtjes;)
@joos ik heb af en toe ook van die steken hoor. meestal 1 a 2 dagen en dan is het weer een week weg. de gyn zegt dat het waarschijnlijk een combi is van bandenpijn en een verkeerde houding en daar heb je dan even last van.
ik heb dinsdag trouwens alweer mijn 2e echo, kijk er zo naar uit!
(er kan trouwens al sinds de 19e een kloppend hartje bij mijn naam:))
en inderdaad spannend morgen zoveel echo's, maar ook erg leuk!
Fijn dat engeland goed bevallen is Noukje. heb jij ook zo genoten van de engelse ontbijtjes;)
@joos ik heb af en toe ook van die steken hoor. meestal 1 a 2 dagen en dan is het weer een week weg. de gyn zegt dat het waarschijnlijk een combi is van bandenpijn en een verkeerde houding en daar heb je dan even last van.
ik heb dinsdag trouwens alweer mijn 2e echo, kijk er zo naar uit!