doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 09:20
dinsdag 29 april 2008 om 09:50
dinsdag 29 april 2008 om 09:50
Ik ben braaf aan het werk (vanuit huis)
Vroeger wilde ik altijd graag Astrid Joosten tussen de lakens vinden. Later Chazia Mourali, maar toen ik die een keer in het echt had meegemaakt (heb ooit meegedaan aan de Zwakste Schakel) was dat over.
Momenteel.. eeh... jemig
Lucille Werner.. helemaal niet knap of zo, en hinkelt, maar op de een of andere manier wel sexueel aantrekkelijk.
Als je een paar weken voor je werk op reis moest naar een ver land, alleen, zou je dan ter plaatse iemand voor in bed proberen te vinden?
Vroeger wilde ik altijd graag Astrid Joosten tussen de lakens vinden. Later Chazia Mourali, maar toen ik die een keer in het echt had meegemaakt (heb ooit meegedaan aan de Zwakste Schakel) was dat over.
Momenteel.. eeh... jemig
Lucille Werner.. helemaal niet knap of zo, en hinkelt, maar op de een of andere manier wel sexueel aantrekkelijk.
Als je een paar weken voor je werk op reis moest naar een ver land, alleen, zou je dan ter plaatse iemand voor in bed proberen te vinden?
dinsdag 29 april 2008 om 09:59
Jahoor
Ik heb de hele ochtend conference calls, die af en toe even saai zijn, of even over iets gaan wat 'mijn ding' niet is.. en dan kan ik even kijken
Ik zou wel eens in een houdgreep genomen willen worden door Deborah Gravenstijn
Had jij als puber fantasieen over sex met allerlei volwassenen die je kende?
Ik heb de hele ochtend conference calls, die af en toe even saai zijn, of even over iets gaan wat 'mijn ding' niet is.. en dan kan ik even kijken
Ik zou wel eens in een houdgreep genomen willen worden door Deborah Gravenstijn
Had jij als puber fantasieen over sex met allerlei volwassenen die je kende?
dinsdag 29 april 2008 om 10:01
quote:Roland1971 schreef op 29 april 2008 @ 09:50:
Kirsten van Dissel mag er meteen tussen, verder weet ik het ff niet, Chimene van Oosterhout vond ik ook altijd wel aantrekkelijk maar die is al wat jaartjes uit beeld.
Of ben jij ook al bekend?
Had ik nog nooit van gehoord, dus even op Google gezocht en idd. mooie vrouw!
Bekend? Haha, hier in de buurt wel
Kirsten van Dissel mag er meteen tussen, verder weet ik het ff niet, Chimene van Oosterhout vond ik ook altijd wel aantrekkelijk maar die is al wat jaartjes uit beeld.
Of ben jij ook al bekend?
Bekend? Haha, hier in de buurt wel
dinsdag 29 april 2008 om 10:02
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 10:01:
[...]
Ja super, apart koppie met mooie krullen, woepie!
On-topic: vraag blijft staan.
[...]
Ja super, apart koppie met mooie krullen, woepie!
On-topic: vraag blijft staan.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 10:05
dinsdag 29 april 2008 om 10:11
@ GND liever wat moeite..is spannender...te makkelijk is gewoon saai..het is een spel..een wisselwerking en als dat eindigd in bed ..voila!
@slimlief nee dat soort fantasien had ik als puber niet wel over meiden bij mij op school
@Roland ja waarom zou het niet gezond zijn om de hele dag aan sex te denken...zolang je werk e.d er maar niet onder lijdt.
als je veel aan sex denkt wordt je dan ook opgewonden? maw ben je dan ook makkelijker te prikkelen?
@slimlief nee dat soort fantasien had ik als puber niet wel over meiden bij mij op school
@Roland ja waarom zou het niet gezond zijn om de hele dag aan sex te denken...zolang je werk e.d er maar niet onder lijdt.
als je veel aan sex denkt wordt je dan ook opgewonden? maw ben je dan ook makkelijker te prikkelen?
dinsdag 29 april 2008 om 10:16
Nee, ik denk nu ook even aan sex maar van opwinding geen sprake. Gisteravond was ik wel horny 
Ik zou wel eens versierd willen worden, de emancipatie is er niet voor niets, toch?
Zouden er vandaag nog levensbeschouwelijke vragen langskomen?
Ik zou wel eens versierd willen worden, de emancipatie is er niet voor niets, toch?
Zouden er vandaag nog levensbeschouwelijke vragen langskomen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.