dillema
woensdag 31 oktober 2012 om 16:52
Een aantal dingen die me opvallen:
- als het aan hem ligt, hebben we een relatie.
- als ik een relatie neem...
- werk wat ik doe is niet ok in ee relatie
Je had andere plannen, toch ben je gaan daten. Je hebt hem het idee gegeven dat je open stond voor een relatie?
Volgens mij sta jij om meerdere redenen niet open voor een relatie. Eerst zul je blij met jezelf moeten worden en je draai in het leven moeten vinden. Pas als een relatie een AANvulling is in je leven en geen INvulling, zou ik weer gaan daten
Lekker op vakantie dus!!
- als het aan hem ligt, hebben we een relatie.
- als ik een relatie neem...
- werk wat ik doe is niet ok in ee relatie
Je had andere plannen, toch ben je gaan daten. Je hebt hem het idee gegeven dat je open stond voor een relatie?
Volgens mij sta jij om meerdere redenen niet open voor een relatie. Eerst zul je blij met jezelf moeten worden en je draai in het leven moeten vinden. Pas als een relatie een AANvulling is in je leven en geen INvulling, zou ik weer gaan daten
Lekker op vakantie dus!!
woensdag 31 oktober 2012 om 16:52
Ligt het aan Nederland dat je je draai niet kan vinden of ligt dat ergens anders aan?
Sowieso zou je wel op reis kunnen gaan als je een relatie hebt, maar om dit nou in een net beginnende relatie te doen is misschien minder handig.
En als je zegt hetgeen ik nu doe is niet okay in een relatie, dan heb ik al een bepaald beeld voor ogen, maar misschien ligt dat aan mij.
Ben je nu al op zoek naar ander werk, of laat je dat hier vanaf hangen?
Sowieso zou je wel op reis kunnen gaan als je een relatie hebt, maar om dit nou in een net beginnende relatie te doen is misschien minder handig.
En als je zegt hetgeen ik nu doe is niet okay in een relatie, dan heb ik al een bepaald beeld voor ogen, maar misschien ligt dat aan mij.
Ben je nu al op zoek naar ander werk, of laat je dat hier vanaf hangen?
woensdag 31 oktober 2012 om 17:01
Nee hij weet niet van dat werk,ben nog niet echt bezig geweest iets anders te vinden,omdat ik al bijna weg zou gaan,als ik hier blijf zoek ik meteen wat anders,ongeacht ik hem wel of niet zou kennen.
Hij weet wel van mijn reisplan,en zegt dat ik het niet voor hem moet laten.
Tja voel me niet thuis in Nederland
Hij weet wel van mijn reisplan,en zegt dat ik het niet voor hem moet laten.
Tja voel me niet thuis in Nederland
woensdag 31 oktober 2012 om 17:18
woensdag 31 oktober 2012 om 17:40
woensdag 31 oktober 2012 om 17:42
Als je na een half jaar toch van plan bent om weer hier te gaan wonen zie ik niet helemaal wat zo'n reis dan wezenlijk gaat veranderen. Nederland is over een half jaar nog wel hetzelfde. Misschien gaat een half jaar reizen een eye opener zijn, maar ik vraag me of het geen uitstelgedrag is.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 31 oktober 2012 om 18:20
Ja goed misschien speelt er meer mee,als ik weer wegga,en ik kom terug heb ik hier nog steeds niks opgebouwd,En dat vond ik eerst niet erg,maar als je samen bent denk ik daar dan weer anders over.
En ja voor mijn werk doe ik inderdaad e.e.a et andere mannen.
En daar voel ik me ondanks dat ik nog geen relatie heb,heel schuldig,misselijkmakend,en verdrietig onder.
Maar als ik stop,heb ik nu een probleem ivm schulden,ik kan nu natuurlijk direct gaan solliciteren,doe ik ook wel,maar het gaat helaas heel langzaam,en als ik dan stop mmet dit heb ik echt geen ene rooie cent,en kom ik nog dieper in de schulden.
Begrijp me niet verkeerd,ik walg van mezelf .
En ja voor mijn werk doe ik inderdaad e.e.a et andere mannen.
En daar voel ik me ondanks dat ik nog geen relatie heb,heel schuldig,misselijkmakend,en verdrietig onder.
Maar als ik stop,heb ik nu een probleem ivm schulden,ik kan nu natuurlijk direct gaan solliciteren,doe ik ook wel,maar het gaat helaas heel langzaam,en als ik dan stop mmet dit heb ik echt geen ene rooie cent,en kom ik nog dieper in de schulden.
Begrijp me niet verkeerd,ik walg van mezelf .
woensdag 31 oktober 2012 om 18:34
Als ik het zo lees zou ik eerst je eigen leven weer helemaal op orde maken en dan kijken of je open staat voor een relatie. Het is nu misschien wel leuk, maar ook eerder een afleiding van je eigenlijke 'problemen' en uiteindelijk is de kans dat het niet werkt groter...
Kortom; als je er gevoelsmatig uit kunt stappen zou ik lekker op reis gaan en even de tijd voor jezelf pakken. De andere optie is volledig open kaart spelen over je werk en kijken hoe hij reageert; als hij het als een breekpunt ziet, kun je alsnog op reis.
Kortom; als je er gevoelsmatig uit kunt stappen zou ik lekker op reis gaan en even de tijd voor jezelf pakken. De andere optie is volledig open kaart spelen over je werk en kijken hoe hij reageert; als hij het als een breekpunt ziet, kun je alsnog op reis.
woensdag 31 oktober 2012 om 18:42
vrouwtje stop met je werk. Je voelt er duidelijk er heel ongelukkig onder en hoe langer je doorgaat hoe meer je gaat walgen van jezelf. Dat is niet goed voor je. Dan kun je beter een paar jaar nauwelijks geld hebben.
Da's punt 1.
Punt 2: vertel het je vriend.
Ik denk dat je zoiets altijd moet vertellen als je echt serieus bent met iemand want je verleden kan je inhalen. Als je het dan nog moet vertellen lijkt je hele relatie een leugen. Als je het nu vertelt kun je met een schone lei beginnen.
Da's punt 1.
Punt 2: vertel het je vriend.
Ik denk dat je zoiets altijd moet vertellen als je echt serieus bent met iemand want je verleden kan je inhalen. Als je het dan nog moet vertellen lijkt je hele relatie een leugen. Als je het nu vertelt kun je met een schone lei beginnen.