Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ik heb hem opgeslagen!!

Dankjewel!
Ben benieuwd of het je zal smaken
Moet wel wachten tot Vin weer weg is. Die lust geen linzen.
Oke, net bericht gehad dat zwager deze week naar het buitenland vertrekt Maarja, 'probleem' opgelost dan.
O tzip.
Tzip:
Ik verdien geen knuffels. Beetje fout dat ik beetje te gek op zwager werd, toch?! Echt verliefd zou ik niet op hem kunnen worden, maar hij doet en zegt juist de dingen die ik zo mis in Tzipman, maar voor de rest lijken ze ook zoveel op elkaar.

Daarom raak ik er gewoon een beetje van in de war, vooral door die levensechte dromen. Soms lopen mijn dag en nachtleven teveel door elkaar denk ik.
Dat is ook zo, maar het is ook moeilijk. Lijkt mij.
Levensechte dromen over een andere man zijn kut. Heb ik veel gehad over de beste vriend van lief. Dat is echt bagger!!

Ik hoop dat je nu van je dromen af raakt
Been there, done that, got the T-shirt.
Weetje, aan de ene kant verwachtte ik dat jullie gingen zeggen; doe niet zo mal.

Aan de andere kant is het zo fijn hier gewoon lekker gek te kunnen zijn zonder veroordelingen.

Ik heb zoveel meer aan jullie dan mijn RL omgeving...
quote:Apatura schreef op 31 oktober 2012 @ 18:50:

Levensechte dromen over een andere man zijn kut. Heb ik veel gehad over de beste vriend van lief. Dat is echt bagger!!

Ik hoop dat je nu van je dromen af raakt

Beste vriend heb ik ook al gehad

ONZE gezamenlijke beste vriend, zwager is ook een gezamenlijke vriend en zijn broer ook nog. WHY?!

Maar goed, alles gaat over dus
Inderdaad, alles gaat over. En anders maar niet en moet je andere beslissingen nemen.

Wie zijn wij om te oordelen? Doen we bij niemand, dus ook niet bij jou ..

I
Er over praten helpt is mijn ervaring.
Been there, done that, got the T-shirt.
Verliefd worden kan altijd, tzip. Je hebt zelf in de hand wat je met die verliefdheid doet.

En dat je verliefd wordt op hem is niet gek, staat dichtbij en lijkt op degene van wie je houdt.

Er over praten kan helpen, neemt de druk eraf.
Ben ik nou echt de enige die er moeite mee heeft dat een compleet onbekende hier binnen komt banjeren?
Pimpel: nee, volgens mij vond Yv het ook niet heel fijn :-).
Nee hoor pimpel. En je weet toch, als 1 van ons nee zegt is het nee.

Ik heb alleen een vermoeden door wie ze hiernaartoe is verwezen.
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 19:14:

Ik heb alleen een vermoeden door wie ze hiernaartoe is verwezen.Is het te vertrouwen?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 oktober 2012 @ 19:08:

Ben ik nou echt de enige die er moeite mee heeft dat een compleet onbekende hier binnen komt banjeren?Wie is het dan? Diegene die over M praat?

Ja hoor, Grobs is weer een dag werken, komt er alweer allemaal visite langs!

Mèn wat een dag. Normaal werk ik niet op woensdagmiddag, maar nu had ik geruild met de dinsdag omdat er een collega vanmiddag vrij zou zijn. Kom ik op m'n werk, is er nog eentje vrij èn eentje ziek. Gelukkig was het niet overdreven druk vandaag, maar ik heb best geknalt, alles is af èn een klus die snel af moest ook nog voor elkaar gekregen

Bomber is alweer afgevallen, en ook nog eens 2 cm. vet kwijt. Wat een kanjer hè?
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 19:14:

Ik heb alleen een vermoeden door wie ze hiernaartoe is verwezen. Wie dan?
quote:mjdh schreef op 31 oktober 2012 @ 19:16:

[...]

Wie is het dan? Diegene die over M praat?Ja. 1 dag lid, en dat vind ik naar, sorry. Kan ze 100 x hier naartoe verwezen zijn door een bekende.
Ik heb nog niet gehoord of zij het is. Heb t in de kelder gevraagd.

Moet ik iemand mailen?
Waaaaaaar is die kelder toch?

En ja, graag.
Ja, mail mij ook maar even, ben nu toch wel benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven