Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 31 oktober 2012 om 18:47
Ik verdien geen knuffels. Beetje fout dat ik beetje te gek op zwager werd, toch?! Echt verliefd zou ik niet op hem kunnen worden, maar hij doet en zegt juist de dingen die ik zo mis in Tzipman, maar voor de rest lijken ze ook zoveel op elkaar.
Daarom raak ik er gewoon een beetje van in de war, vooral door die levensechte dromen. Soms lopen mijn dag en nachtleven teveel door elkaar denk ik.
Daarom raak ik er gewoon een beetje van in de war, vooral door die levensechte dromen. Soms lopen mijn dag en nachtleven teveel door elkaar denk ik.
woensdag 31 oktober 2012 om 18:52
quote:Apatura schreef op 31 oktober 2012 @ 18:50:
Levensechte dromen over een andere man zijn kut. Heb ik veel gehad over de beste vriend van lief. Dat is echt bagger!!
Ik hoop dat je nu van je dromen af raakt
Beste vriend heb ik ook al gehad
ONZE gezamenlijke beste vriend, zwager is ook een gezamenlijke vriend en zijn broer ook nog. WHY?!
Maar goed, alles gaat over dus
Levensechte dromen over een andere man zijn kut. Heb ik veel gehad over de beste vriend van lief. Dat is echt bagger!!
Ik hoop dat je nu van je dromen af raakt
Beste vriend heb ik ook al gehad
ONZE gezamenlijke beste vriend, zwager is ook een gezamenlijke vriend en zijn broer ook nog. WHY?!
Maar goed, alles gaat over dus
woensdag 31 oktober 2012 om 19:17
Ja hoor, Grobs is weer een dag werken, komt er alweer allemaal visite langs!
Mèn wat een dag. Normaal werk ik niet op woensdagmiddag, maar nu had ik geruild met de dinsdag omdat er een collega vanmiddag vrij zou zijn. Kom ik op m'n werk, is er nog eentje vrij èn eentje ziek. Gelukkig was het niet overdreven druk vandaag, maar ik heb best geknalt, alles is af èn een klus die snel af moest ook nog voor elkaar gekregen
Bomber is alweer afgevallen, en ook nog eens 2 cm. vet kwijt. Wat een kanjer hè?