De leukste nicknames van dit forum
zondag 21 oktober 2012 om 19:17
Welke grappige nicknames ben jij hier tegengekomen?
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 31 oktober 2012 om 07:07
Niet zo bij stil gestaan, maar ik vind Ikbenikenbenertrotsop en Ikbenikhetisnietanders grappige nicknames. Daarnaast Donkeyshot (een uitspraakgrapje) gecombineerd met een avatar die een ezel uit Shrek voorstelt. Misschien kom ik nog later wel op meer leuke nicknames.
Blijfgewoonbianca vind ik ook een leuke nick. Ik zit me soms wel af te vragen waarom zij zich zo noemt. Heette ze niet eerst Bianca en gingen op een gegeven moment niet een hoop forumers over op een andere naam? En dat zij dan de enige is die gewoon Bianca wil blijven heten? Of dat vermoeden juist is...
Blijfgewoonbianca vind ik ook een leuke nick. Ik zit me soms wel af te vragen waarom zij zich zo noemt. Heette ze niet eerst Bianca en gingen op een gegeven moment niet een hoop forumers over op een andere naam? En dat zij dan de enige is die gewoon Bianca wil blijven heten? Of dat vermoeden juist is...
World of Warcraft: Legion
woensdag 31 oktober 2012 om 10:32
woensdag 31 oktober 2012 om 12:02
woensdag 31 oktober 2012 om 12:04
quote:dash2in1 schreef op 31 oktober 2012 @ 10:40:
Volgens mij kijkt iedereen hier stiekem en hoopt zijn of haar naam tegen te komen
Iemand zei hier iets met luie hond. Vind ik ook grappig.
Nora is niet grappig, maar wel mooi
Haha ja of anders om 'm onder de aandacht te brengen
Ahh thanks
Volgens mij kijkt iedereen hier stiekem en hoopt zijn of haar naam tegen te komen
Iemand zei hier iets met luie hond. Vind ik ook grappig.
Nora is niet grappig, maar wel mooi
Haha ja of anders om 'm onder de aandacht te brengen
Ahh thanks
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 9 november 2012 om 14:18
quote:madamemicmac schreef op 03 november 2012 @ 13:44:
Ik ook.
Ik doe echt m'n best, maar leuker kunnen we 'm niet maken! Ik vind Madamemicmac een leuke nick. Doet me erg denken aan Madam Mikmak. Ik gok dat het gewoon hetzelfde is, alleen is er een grapje met de spelling uitgehaald.
Ik ook.
Ik doe echt m'n best, maar leuker kunnen we 'm niet maken! Ik vind Madamemicmac een leuke nick. Doet me erg denken aan Madam Mikmak. Ik gok dat het gewoon hetzelfde is, alleen is er een grapje met de spelling uitgehaald.
World of Warcraft: Legion