Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
donderdag 1 november 2012 om 09:41
Yvonne, de laatste schoenen die je postte zijn echt SUPER. Mooi, elegant én loopbaar.
Neweve, succes! Teveel te doen hebben is niet leuk.
Apatura, doedelzak, van alle instrumenten.... Nee, volgens mij is dat zeker in een orkest heel leuk. Wel moeilijk dacht ik.
Pimpelmeesje sorry! Het klinkt als de griep die ik heb. Vanacht was het echt heel heftig, hopelijk krijg je dat niet!
Miss, niet gelijk in paniek schieten, misschien kmt die man van je weer met een geniale oplossing.
Zo, nu zien jullie mij even niet want ik moet een aantal, eh, zaken afwerken.
*ontvoerd lekkere mannen en zet het op een drafje*
Neweve, succes! Teveel te doen hebben is niet leuk.
Apatura, doedelzak, van alle instrumenten.... Nee, volgens mij is dat zeker in een orkest heel leuk. Wel moeilijk dacht ik.
Pimpelmeesje sorry! Het klinkt als de griep die ik heb. Vanacht was het echt heel heftig, hopelijk krijg je dat niet!
Miss, niet gelijk in paniek schieten, misschien kmt die man van je weer met een geniale oplossing.
Zo, nu zien jullie mij even niet want ik moet een aantal, eh, zaken afwerken.
*ontvoerd lekkere mannen en zet het op een drafje*
donderdag 1 november 2012 om 09:58
Pimpel het forum is er juist om te klagen, echt, de klaagmuur is er niks bij (en zij maar denken dat ie alleen voor mannen ie, duh! Wij hebben met dit forum een veel betere klaagmuur! Die zegt/knuffelt tenminste nog wat terug). Niet naar je schoonvader gaan hoor als je al niet lekker bent. Gewoon thuis blijven en uitzieken, anders ben je volgende week nog niet opgeknapt.
Oh ja, trouwschoenen!
*grist trouwschoenen uit vriezer en zet het op een drafje*
Oh ja, trouwschoenen!
*grist trouwschoenen uit vriezer en zet het op een drafje*
donderdag 1 november 2012 om 11:27
Goedemorguuuh!
Werd wakker van gedraaf.... Kijk ik op, zie ik n schaapje, dacht ik, oooh, die moet ik tellen! En toen ben ik weer in slaap gevallen!
Heb net mijn haar, na 6 dagen weer eens gewassen en gekamd, zat al die tijd gewoon goed, 2dagen los, 2dagen staart en 2 dagen hoge krulknot. En die laatste ging eigenlijk per ongeluk. Draaide haar ik knot voor ik ging slapen, stond op en dacht... Verrek, dat zit goed!
Dus die knot heeft 2 dagen zo gezeten.
Nadeel is wel dat er behoorlijk wat knopen inzaten en dat ik dus flink wat haar kwijt ben nu.
Men zou 100 haren per dag verliezen, dus ik had echt 2 dikke walnoten, qua grootte, haar. (ik draai die altijd in een bolletje, zodat het niet de afvoer af gaat)
Werd wakker van gedraaf.... Kijk ik op, zie ik n schaapje, dacht ik, oooh, die moet ik tellen! En toen ben ik weer in slaap gevallen!
Heb net mijn haar, na 6 dagen weer eens gewassen en gekamd, zat al die tijd gewoon goed, 2dagen los, 2dagen staart en 2 dagen hoge krulknot. En die laatste ging eigenlijk per ongeluk. Draaide haar ik knot voor ik ging slapen, stond op en dacht... Verrek, dat zit goed!
Dus die knot heeft 2 dagen zo gezeten.
Nadeel is wel dat er behoorlijk wat knopen inzaten en dat ik dus flink wat haar kwijt ben nu.
Men zou 100 haren per dag verliezen, dus ik had echt 2 dikke walnoten, qua grootte, haar. (ik draai die altijd in een bolletje, zodat het niet de afvoer af gaat)
donderdag 1 november 2012 om 11:40
Nou voor 3/4. Ik was wel gewoon met shampoo, maar daar zitten geen parabenen en geen sulfaten e.d. in. Dat heeft er ook mee te maken dat ik op wil maken omdat ie zo godsgruwelijk duur was...
Zit nu inderdaad weer met een t-shirt op mijn. Hoofd.
En ik heb nu dat spul van de action erin, herstellende creme en hairserum, en iets meer gel. En als ik dan weer 6 dagen op rij een goede haardag heb, ben ik content...
Zit nu inderdaad weer met een t-shirt op mijn. Hoofd.
En ik heb nu dat spul van de action erin, herstellende creme en hairserum, en iets meer gel. En als ik dan weer 6 dagen op rij een goede haardag heb, ben ik content...
donderdag 1 november 2012 om 11:42