Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Kinderen gaan zeker voor de was. Maar aan de andere kant, het stapelt zo wel op dan hé?

Maar wellicht als Vin er straks is, is het binnen no-time gepiept..
Klopt. Die is morgen weer terug. Of vannacht al.
Iemand een leuk idee wat ik moeders kado kan doen? De zijne en de mijne zijn allebei bijna jarig en ik heb geen flauw idee. (behalve wat bakken)
Been there, done that, got the T-shirt.
We hebben een mobiele relatie deze week.
Waarom maak je niet een winter-tafereeltje in een kistje?

Mobiele relaties, niet ideaal, maar in zo'n situsties is het maar goed dat we internet enzo hebben!
Al dat schaap hier nou ff de was kwam stelen en.later weeg gevouwen terugbracht ....X-D
Ik heb nog n bokaal waar ik een amarillus in kan frutten. Maar dat heb ik mijn ma vorig jaar al gegeven. Ga zo ff langs t streekproducten winkeltje.Da's ook zo'n altijd goed iets.

En dan mag lief nadenken over een kado voor zijn moeder
Gofffer zeg! Laat iknou net eigenlijk amarillis willen zeggen!

Maar toen dacht ik, neuh, dat vind alleen mijn ma leuk...
quote:Grobbekuiken schreef op 31 oktober 2012 @ 20:07:

[...]

Ik snap wel wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd kwam ze op mij niet echt verkeerd over. Heeft zich behoorlijk voorgesteld, vertelde kort wat over haar gezinssituatie, en zat niet meteen allerlei waanzinnige onzin te verkondigen. Ik kan me natuurlijk vergissen (ben best goedgelovig soms), maar ik denk wel dat ze een kans verdient. Maar ja, da's mijn mening maar.

Ik begrijp ook wel dat je achterdochtig bent geworden, maar ik ga er maar vanuit dat er meer relatief normale forummers zijn dan trollen.

Motnong!

Ik ben nog aan het bijlezen, dus ik hoop niet dat ik iets heel stoms zeg als ik me bij bovenstaande aansluit.
Motnong Floofde
Zo. Hèhè, ik ben weer bij!

Zo ff bedenken wat voor boodschappen ik nog moet halen.

Vannacht zo vaag liggen dromen dat ik allerlei dingen in mn hoifd heb die echt onzin zijn
Melatoline dromen?
quote:Apatura schreef op 01 november 2012 @ 12:44:

Zo ff bedenken wat voor boodschappen ik nog moet halen.

Vannacht zo vaag liggen dromen dat ik allerlei dingen in mn hoifd heb die echt onzin zijn
Nee Halfverwege wakker doir zijn wekker en door de mijne.

Melatonine was om 3 uur uutgewerkt Was toen ineens klaar wakker ....:-|
Handig
Ik ga vanavond met nieuwe slaaptabletten beginnen (op natuurlijke basis) en ik ben zo benieuwd of ik nu lekker ga slapen!
Welke?
Checkt in en.gelijk weer uit. Update volgt later. Dit wil ik later ook.doen...
Iets meer rust in je koppie is goed Apatura, hoop dat het zo blijft.

Yezka, ik heb ooit valeriaan gebruikt en dat vond ik wel goed spul.

Moeders vinden zelfgemaakte dingen altijd leuk denk ik. Alhoewel streekproducten ook altijd leuk zijn. Ach ja, het gaat om het gebaar he. Een poosje wist ik echt niet wat ik mijn moeder moest geven, ze heeft namelijk al een heel vol huis. Toen gaf ik haar een kip in een derde wereld land ofzo. Na een poosje had ze zowat een hele boerderij dus daar ben ik toen maar weer mee gestopt. Nu geef ik haar elk jaar een foto kalender. Met foto's die ze tijdens haar reizen maakt, is ze altijd blij mee.
*is net te laat om Peacy's brein te jatten*

Huh? Dat is een vage post!
quote:Peacy, 2 minuten geleden

Checkt in en.gelijk weer uit. Update volgt later. Dit wil ik later ook.doen...Huh???
Heb ff mn elfjes geteld. 22

Ga ook mn grote vitrine opknappen anders kan ik ze nooit allemaal neerzetten.
Mijn gyn belde me net...

Ik heb PAP1!!!

Eindelijk!

Na 5 jaar uitstrijkjes, colposcopieen en lisexcisies heb ik eindelijk weer een gezonde baarmoederhals en hoef ik pas over een jaar weer terug te komen voor controle!!

Ik ben zo blij dat ik even niet kan stoppen met huilen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven