Sim kaart samsung S3 ??

01-11-2012 18:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond mede lezers,

ik heb via tele2 een samsung S3 besteld, en die word morgen geleverd. Ik werd echter net gebeld dat de bijbehorende simkaart niet direct geleverd kan worden, maar dat ze er wel een 'gewone' simkaart bij kunnen doen, die ik dan zelf moet laten 'knippen.

Wat ik alleen heel apart vind, is dat ik nergens op internet kan vinden dat er überhaupt een ander simkaart in zou moeten dan de 'normale'.

Aan jullie nu de vraag of er iemand is met de S3 en me kan helpen of er nou een speciale of gewone sim in moet.

ik hoor het graag!
In een samsung s3 hoort een mini sim...kun je als het goed is gewoon laten knippen bij een telefoonwinkel!
.
okee tks! wel raar dat het niet bij de specificaties van de telefoon staat...
Maar hoe moet dat dan als je een sim only abonnement hebt en je koopt zelf los een S3? Dan past dat dus niet?
.
Gewoon naar je provider winkel gaan en een nieuwe sim aanvragen. Kost 10 min tijd. Of laten knippen daar.
.
Fijne telefoon. .. zit inderdaad een micro simkaart in..

Net de nieuwe update gehad hij gaat weer als zonnetje. ..

Forum nu met mijn S3 :-)
.
Update doen jullie via de computer of gewoon via de telefoon zelf?
.
Knippen is meer werk, dan de sim laten omzetten naar een mini sim. Omzetten werkt instant. Zit ook geen wachttijd op. Gewoon even naar je telecomboer gaan.
Knippen is toch echt sneller gebeurd hoor, ook bij de telecomboer. Ook je contacten enz hou je zo. En het is micro-sim.
quote:Ster_ schreef op 01 november 2012 @ 22:33:

Knippen is toch echt sneller gebeurd hoor, ook bij de telecomboer. Ook je contacten enz hou je zo. En het is micro-sim.Contacten op de sim zal niet gaan gebeuren gezien ze een S3 heeft. Moet je handmatig gaan forceren en krijg je geheid gezeik van.
Ik kreeg er een micro sim bijgeleverd.
@Tijntje: natuurlijk wel, als je de oude sim knipt hou je de contacten gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven