Bezoek van de kaboutertjes gehad?
donderdag 1 november 2012 om 18:03
Ik ben mijn portemonnee met pinpas kwijt. Geen hele grote ramp want het is een pas van een rekening die ik niet voor boodschappen ofzo gebruik.
Maar ik kan niet uitstaan dat dat hele portemonneetje verdwenen is....
Ik had 'm uit mijn tas gehaald, samen met nog een zooi andere spullen (werksleutels, parfummonstertjes, wat oude kassabonnen) om mijn tas op te ruimen. spullen die wegkonden weggedaan en de rest laten liggen. Toen ik een dag of wat later de portemonnee weer wilde pakken, was ie weg.
Ik heb overal gezocht....in de oudpapierbak, in allerlei laatjes, op plankjes, zelfs in mijn ondergoedla (omdat ik daar vaak die monstertjes in gooi) en in het mandje met tampons en luchtverfrissers op het toilet, onder de bank. Maar nergens hoor....
Nou moet ik dus maar een nieuwe pas aanvragen, maar zeker weten dat ik het ding daarna meteen terugvind op een hele logische plek (gewoon op tafel ofzo).
Moest het effe kwijt
Maar ik kan niet uitstaan dat dat hele portemonneetje verdwenen is....
Ik had 'm uit mijn tas gehaald, samen met nog een zooi andere spullen (werksleutels, parfummonstertjes, wat oude kassabonnen) om mijn tas op te ruimen. spullen die wegkonden weggedaan en de rest laten liggen. Toen ik een dag of wat later de portemonnee weer wilde pakken, was ie weg.
Ik heb overal gezocht....in de oudpapierbak, in allerlei laatjes, op plankjes, zelfs in mijn ondergoedla (omdat ik daar vaak die monstertjes in gooi) en in het mandje met tampons en luchtverfrissers op het toilet, onder de bank. Maar nergens hoor....
Nou moet ik dus maar een nieuwe pas aanvragen, maar zeker weten dat ik het ding daarna meteen terugvind op een hele logische plek (gewoon op tafel ofzo).
Moest het effe kwijt
donderdag 1 november 2012 om 18:13
donderdag 1 november 2012 om 18:25
donderdag 1 november 2012 om 18:34
donderdag 1 november 2012 om 18:45
quote:Nouschi schreef op 01 november 2012 @ 18:19:
Zal ook wel in de kliko liggen dan.
Ik hoop niet dat je net als mij een ondergrondse kliko hebt.
Succes, wat vreselijk. Bij mij is mijn portomonee wel eens uit mijn jaszak gevallen in de auto, port. zwart en bekleding auto ook, heb hem wel tig keer over het hoofd gezien bij het zoeken.
Zal ook wel in de kliko liggen dan.
Ik hoop niet dat je net als mij een ondergrondse kliko hebt.
Succes, wat vreselijk. Bij mij is mijn portomonee wel eens uit mijn jaszak gevallen in de auto, port. zwart en bekleding auto ook, heb hem wel tig keer over het hoofd gezien bij het zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 1 november 2012 om 18:47
Vriendlief was vorige week ook zijn portomonaie kwijt,hij belde na ruim een uur zoeken lichtelijk in paniek mij op
We hebben toen stap voor stap alle ''routes'' doorgenomen waar hij geweest was ,portomonaie lag dus in de badkamer op de wasmachine heel onlogische plek en hij kon zich ook niet herinneren waarom hij daar lag
We hebben toen stap voor stap alle ''routes'' doorgenomen waar hij geweest was ,portomonaie lag dus in de badkamer op de wasmachine heel onlogische plek en hij kon zich ook niet herinneren waarom hij daar lag
donderdag 1 november 2012 om 18:54
Onlangs alle passen laten blokkeren, want ook portefeuille kwijt.
Wist zeker dat ik hem niet buiten had verloren, maar toch....
Je gaat dus toch twijfelen. Ik 3 passen geblokkeerd en dezelfde avond zie ik hem liggen in de kofferbak.
Best balen want ik moest een week op de nieuwe passen wachten en kon alleen geld bij de balie opnemen.
Wist zeker dat ik hem niet buiten had verloren, maar toch....
Je gaat dus toch twijfelen. Ik 3 passen geblokkeerd en dezelfde avond zie ik hem liggen in de kofferbak.
Best balen want ik moest een week op de nieuwe passen wachten en kon alleen geld bij de balie opnemen.
donderdag 1 november 2012 om 19:02
Onder de tafel / bank? Op één van de stoelen die keurig aan tafel aangeschoven staat?
Tussen de kussens van de bank?
Toch gewoon onderin je tas?
In een andere tas?
In een logisch opbergvakje waar je hem nooit meer terug vindt?
Ik heb ook kabouters hoor. Op het moment zijn ze er met mijn doosje anticonceptiepil vandoor...
En ik weet zéker dat ik die dingen op een logische plaats opgeruimd had
Tussen de kussens van de bank?
Toch gewoon onderin je tas?
In een andere tas?
In een logisch opbergvakje waar je hem nooit meer terug vindt?
Ik heb ook kabouters hoor. Op het moment zijn ze er met mijn doosje anticonceptiepil vandoor...
En ik weet zéker dat ik die dingen op een logische plaats opgeruimd had
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 november 2012 om 19:08
Wat ook kan helpen is als je aan het zoeken bent, de kleur van het gezochte erbij te benoemen: 'waar is m'n RODE portemonnee?' Gek genoeg blijk je dingen waar je anders overheen kijkt, dan wèl te zien!
Vraag me niet waarom, maar ik heb de tip eens gekregen en beb de tipgever al vaak dankbaar geweest!
Vraag me niet waarom, maar ik heb de tip eens gekregen en beb de tipgever al vaak dankbaar geweest!