Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
quote:gewoonsuz schreef op 01 november 2012 @ 14:16:

En nog meer laarzen (hoera eindelijk een legere schoenenkast); stoere rode "motorlaarzen" van Jilly. Op de foto iets glimmend, maar ze zijn mat rood. Ook deze zijn gedragen, maar in prima staat. Baal heel erg dat ze dochter te klein zijn maar misschien wordt iemand anders hier blij van? Maat 28/29 (wederom..hangt van de sokken af)

[afbeelding]Ik zou deze rode graag hebben, tegen verzendkosten natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Borokindje, ik heb trouwens je boeken binnen van Gaeta. Dus als mn centen er zijn gaat er een pakketje richting je griffodurp.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 01 november 2012 @ 23:06:

Borokindje, ik heb trouwens je boeken binnen van Gaeta. Dus als mn centen er zijn gaat er een pakketje richting je griffodurp.Dan is het wél handig als je even je rekening nummert stuurt...
Wrom? Omdat jij mij ook een pakket stuurt?
quote:Marels schreef op 01 november 2012 @ 23:29:

Wrom? Omdat jij mij ook een pakket stuurt?

ja, dan maak ik 6.75 naar jou over, en jij naar mij. Staan wer weer helemaal kietterdepiet.

Je andere optie is idd beterder. Jij stuurt wat naar mij, ik naar jouw. Win-win.
Bokito, speldje en elastiekje met blommetjes zijn onderweg!

En helemaal blij met pakketje onderweg voor dochterlief! (wat zal ze balen, dan moet ze weer rokjes aan ) hahahahaha!

Oh, en die rode laarsjes..... ik zit te kwijlen achter de pc..... echt heel gaaf! Maar goed, te laat.... (en dochterlief zit nu in maat 28, dus das ook vast niet lang meer dat ze ze dan aan zou kunnen....) ze moet groeien, heb zulke gave yellow cab laarsjes voor haar van de kringloop, maar ja, maat 31...... (kranten voorin, zou dat helpen?)

nu eerst koesen, de koek is een beetje op!
quote:Borodini_ schreef op 01 november 2012 @ 22:04:

[...]

Ik zou deze rode graag hebben, tegen verzendkosten natuurlijk Dan zijn ze voor jou:) wil je me mailen om gegevens uit te wisselen? gewoon suz @ hot mail. com
quote:ayla2 schreef op 01 november 2012 @ 23:46:

Bokito, speldje en elastiekje met blommetjes zijn onderweg!

En helemaal blij met pakketje onderweg voor dochterlief! (wat zal ze balen, dan moet ze weer rokjes aan ) hahahahaha!

Oh, en die rode laarsjes..... ik zit te kwijlen achter de pc..... echt heel gaaf! Maar goed, te laat.... (en dochterlief zit nu in maat 28, dus das ook vast niet lang meer dat ze ze dan aan zou kunnen....) ze moet groeien, heb zulke gave yellow cab laarsjes voor haar van de kringloop, maar ja, maat 31...... (kranten voorin, zou dat helpen?)

nu eerst koesen, de koek is een beetje op!Ayla ik ben nog even de kast ingedoken (want mt 28 en laarzen mt 31 met kranten > nehhh) en ik heb voor jou als je wil ook nog hele mooie laarzen gevonden. Roze met bloemen en lekkere warme voering, ze zijn wel 2 x gedragen (jaja stel je voor) en ik zal er later vandaag even een foto van maken en hier plaatsen.
Hier nog in de aanbieding.

c1000 vouchers voor een dagje uit, 2 stuks, nog geldig tot december, en wij gaan ze niet meer opmaken.

Prematuur babypakje maat 44. Broekje wit met gele strepen, shirtje geel met een konijntje erop (geen nijntje)

Onze zoon is er met 4 weken eindelijk uit, en om nu alles te bewaren :P

Laat maar weten als er interesse is in een foto dan maak ik die nog even.
Shen! Hoe is het met jou en je zoon nu?
Goedemorgen! Marels, you've got mail.
Mogge Martje!

Ik vind vooral de sieraden ontzettend leuk!

De kleding moet ik eigenlijk passen om te kijken of dat echt leuk gaat staan...

Vind je het goed om te op te sturen en als ze niet passen dan geef ik ze gewoon weer weg via hier?
Lely, wil je me je adres nog sturen voor de Pinkeltje boeken?
Nog twee boeken op de lijst:

Paolo Coelho:

- Veronika besluit te sterven

- Aan de over van de Piedra huilde ik

marelsmarels@gmail.com
Is prima Marels, ik heb je ook al weer terug gemaild.
italie-meisje, ik heb je dierenkaartjes ontvangen

Bedankt
quote:gewoonsuz schreef op 02 november 2012 @ 08:04:

[...]

Ayla ik ben nog even de kast ingedoken (want mt 28 en laarzen mt 31 met kranten > nehhh) en ik heb voor jou als je wil ook nog hele mooie laarzen gevonden. Roze met bloemen en lekkere warme voering, ze zijn wel 2 x gedragen (jaja stel je voor) en ik zal er later vandaag even een foto van maken en hier plaatsen.

Wat ben je een lieverd..... ik hou me aanbevolen! (maar dan wel tegen verzendkosten of anders wat leuks voor je dochter!!)

Pakje werd vanochtend gebracht met de leggings, wow, we zijn helemaal blij dochter en ik!! Super dank je wel!!
Spaart iemand die plaatjes die je nu bij de Bruna krijgt?

Iets met Donald Duck? Ik heb nog een pakje liggen.

En zegels van de C1000 heb ik ook, die kortingsdingen.
quote:ayla2 schreef op 02 november 2012 @ 13:23:

[...]

Wat ben je een lieverd..... ik hou me aanbevolen! (maar dan wel tegen verzendkosten of anders wat leuks voor je dochter!!)

Pakje werd vanochtend gebracht met de leggings, wow, we zijn helemaal blij dochter en ik!! Super dank je wel!! Fijn dat jullie er blij mee zijn Hierbij foto van de laarzen, geen idee of je het leuk vindt, is natuurlijk niet zo stoer als de rode laarzen maar toch, hier staan ze maar:

quote:kanon schreef op 01 november 2012 @ 19:39:

En gewoonsuz. Fijn dat het vest is wat je ervan verwacht had. Laat je weten hoe je moeder het vest vond? Hi Kanon, nou mijn moeder heeft nog net niet een vreugdedansje gemaakt toen ze het vest zag hahaha. Ik heb haar uitgelegd hoe het bij haar kwam en ze was helemaal onthutst over dat een topic als dit bestaat. Ze was echt heel erg blij. Namens haar heel erg bedankt en ze heeft al aangegeven dat ze zelf in de toekomst ook een bijdrage gaat leveren door kleding weg te geven.
Oooooh, die roze zijn geweldig

't is dat ik geen koters heb, maar anders
En ook aangeboden:

Een GameBoy Advance SP met drie spellen. ZONDER oplader!!

Inclusief draagtasje.

Opladers staan voor een paar rotcent op Marktplaats zie ik. Drie euro inclusief verzenden enzo.
En ook; een stuk of wat pakjes Bruynzeel vulpen-vullingen?

Bestaat dat nog, een vulpen?

In elk geval; marelsmarels@gmail.com
quote:Marels schreef op 02 november 2012 @ 14:27:

Oooooh, die roze zijn geweldig

't is dat ik geen koters heb, maar anders Daaroom ben ik maar wel aan koters begonnen, die kleertjes en schoenen zijn zo leuk
Goed argument Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven