Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
donderdag 1 november 2012 om 14:16
En nog meer laarzen (hoera eindelijk een legere schoenenkast); stoere rode "motorlaarzen" van Jilly. Op de foto iets glimmend, maar ze zijn mat rood. Ook deze zijn gedragen, maar in prima staat. Baal heel erg dat ze dochter te klein zijn maar misschien wordt iemand anders hier blij van? Maat 28/29 (wederom..hangt van de sokken af)
donderdag 1 november 2012 om 15:45
quote:Marels schreef op 30 oktober 2012 @ 21:21:
Mijn boekenlijst
Anna Enquist – Het Geheim
Dick Laan – Pinkeltje en het Grote Huis NIEUW
Dick Laan – Pinkeltje – op zoek naar Klaas Vaak NIEUW Jammerrrrrr te laat, Pinkeltje gaat bij Lely wonen
Esther Verhoef – Geïllustreerde kattenencyclopedie NIEUW
Harry Mulisch – De Aanslag NIEUW
Heleen van Royan – De gelukkige huisvrouw
Ira Levin – Rosemary’s Baby ENGELS
Katajun Amirpur – Shirin Ebadi – en haar strijd om de toekomst van Iran
Maria Heylen – Emma en de naakte papegaai (één van mijn lievelingsboeken van vroeger)
Mischa Defonseca – Mischa
Monaldi & Sorti – Versluiering BOEKENWEEKGESCHENK
Nelleke Noordervliet – Uit het Paradijs
Ronald Giphart – Giph
Ronald Giphart – Het Feest der Liefde
Ronald Giphard – Phileine zegt Sorry
Stephen King – De Shining
Stephen King – Ogen van de Draak
Stephen King – Pet Sematary ENGELS
Stephen King – The Tommyknockers ENGELS
Plus:
- Het boek van de Zelfmoordkonijntjes
- Het kattenboek, geschreven uit perspectief van de kat
- luxe kattentuigje
- kattenhalsbandje waar je een adres op kunt schrijven
- petanque-set van drie metalen ballen met een klein houten balletje
marelsmarels@gmail.comDat, dus.
Mijn boekenlijst
Dick Laan – Pinkeltje en het Grote Huis NIEUW
Dick Laan – Pinkeltje – op zoek naar Klaas Vaak NIEUW Jammerrrrrr te laat, Pinkeltje gaat bij Lely wonen
Heleen van Royan – De gelukkige huisvrouw
Ira Levin – Rosemary’s Baby ENGELS
Katajun Amirpur – Shirin Ebadi – en haar strijd om de toekomst van Iran
Maria Heylen – Emma en de naakte papegaai (één van mijn lievelingsboeken van vroeger)
Monaldi & Sorti – Versluiering BOEKENWEEKGESCHENK
Nelleke Noordervliet – Uit het Paradijs
Ronald Giphart – Giph
Ronald Giphart – Het Feest der Liefde
Ronald Giphard – Phileine zegt Sorry
Stephen King – Pet Sematary ENGELS
Stephen King – The Tommyknockers ENGELS
Plus:
- Het boek van de Zelfmoordkonijntjes
- Het kattenboek, geschreven uit perspectief van de kat
- luxe kattentuigje
- kattenhalsbandje waar je een adres op kunt schrijven
- petanque-set van drie metalen ballen met een klein houten balletje
marelsmarels@gmail.comDat, dus.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 november 2012 om 16:10
donderdag 1 november 2012 om 16:18
quote:Marels schreef op 01 november 2012 @ 15:48:
Reacties voor de boeken graag snel, anders gaan ze de kliko in / naar de kringloop.
Voor ze de kliko in gaan toch even reageren
Zou ik deze mogen hebben.
Ik vind het zo jammer dat mijn katten niet aan een kattentuigje willen lopen
Reacties voor de boeken graag snel, anders gaan ze de kliko in / naar de kringloop.
donderdag 1 november 2012 om 16:21
quote:Maylea schreef op 01 november 2012 @ 16:18:
[...]
Tuulk!
Doe maar een mailtje met adres en met welke boeken het zijn.
De Shining is wel een ex-biebboek trouwens, dus niet zo heel netjes
De rest is wel netjes.
[...]
Tuulk!
Doe maar een mailtje met adres en met welke boeken het zijn.
De Shining is wel een ex-biebboek trouwens, dus niet zo heel netjes
De rest is wel netjes.
donderdag 1 november 2012 om 16:23
boeken in de aanbieding:
vurrukkulluk - Remco Campert
twee vrouwen - Harry Mulisch
Lotgenoten - Richard Mason
Kleine gerechten voor mama's op de rand van een zenuwinzinking
begrijp je tweejarige - lisa miller
de peuterpuberteit -Marga Schiet
Het groter groeien praktijkboek
tijdschrift; Libelle zomerrecepten (81 recepten)
vurrukkulluk - Remco Campert
twee vrouwen - Harry Mulisch
Lotgenoten - Richard Mason
Kleine gerechten voor mama's op de rand van een zenuwinzinking
begrijp je tweejarige - lisa miller
de peuterpuberteit -Marga Schiet
Het groter groeien praktijkboek
tijdschrift; Libelle zomerrecepten (81 recepten)
donderdag 1 november 2012 om 16:42
donderdag 1 november 2012 om 16:57
Ik heb ook nog het een en ander waar ik iemand misschien blij mee kan maken.
Boeken:
Ester Verhoef- Erken mij (geschenkboekje)
Rene Appel- Als broer en zus (geschenkboekje)
Dr Phil McGraw- Voel je goed in je lijf
Philipp Vandenberg- Het sixtijnse geheim
-Maria Mosterd- Echte mannen eten geen kaas- Gereserveerd voor Rara
Lauren Weisberger- De duivel draagt Prada (kaft is iets verkleurd)
Helen Fielding- Het dagboek van Bridget Jones (licht beschadigd op de rug)
Het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Bovenstaande boeken zijn paperbacks.
Wijze woorden, filosofie uit het dagelijks leven (hardcover)
Een houten spelletjes set van Ganzenbord en dammen.
Verschillende kettingen.
- 2 lange kettigen van Ulla Popken.
- Een bruine ketting van gebundelde koortjes met een grote hanger met steentjes erin met bijpassende oorbellen.
- Een ketting van zilverkleurige draadjes met turqoise kraaltjes en zilveren kraaltjes
(Bij interesse, even mailen, dan stuur ik foto's)
-Nieuwe dameslegging, maat xxl. Rood met roosjes. 3/4 model. 95% polyesther en 5% elasthan. Valt klein uit!
- Rok Miss Etam, wit met klein blauw streepje. Zakjes op de zijkant, touwaccenten. Maat 52, valt tot net over de knie bij mij (1.78m)
- Diep bordeaux rode blazer van Ulla Popken, maat 52. Loopt van achteren iets langer uit. Met gesp accent op de rug.
Baby/kind
- Speentjes. 2 groen/doorzichtige Difrax speentjes. Voor baby's van prematuur tot +/- 2 maanden. 1 Bibi speentje met tekst I love (hartje) mama, ook voor baby's tot +/- 2 maanden.
- Schuimrubber badspeeltjes. Vormpjes waar cijfers uit te drukken zijn.
- 3D muurstickers. Vliegtuig, helicopter, luchtballon, wolken. Dit zijn platte stickers, met iets een verhoging waar je bijv. de vleugels voelt.
Laat me maar weten of er iets bij zit waar je interesse in hebt. Ook voor foto's. Kan nog geen plaatjes plakken, vandaar.
Boeken:
Ester Verhoef- Erken mij (geschenkboekje)
Rene Appel- Als broer en zus (geschenkboekje)
Dr Phil McGraw- Voel je goed in je lijf
Philipp Vandenberg- Het sixtijnse geheim
-Maria Mosterd- Echte mannen eten geen kaas- Gereserveerd voor Rara
Lauren Weisberger- De duivel draagt Prada (kaft is iets verkleurd)
Helen Fielding- Het dagboek van Bridget Jones (licht beschadigd op de rug)
Het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Bovenstaande boeken zijn paperbacks.
Wijze woorden, filosofie uit het dagelijks leven (hardcover)
Een houten spelletjes set van Ganzenbord en dammen.
Verschillende kettingen.
- 2 lange kettigen van Ulla Popken.
- Een bruine ketting van gebundelde koortjes met een grote hanger met steentjes erin met bijpassende oorbellen.
- Een ketting van zilverkleurige draadjes met turqoise kraaltjes en zilveren kraaltjes
(Bij interesse, even mailen, dan stuur ik foto's)
-Nieuwe dameslegging, maat xxl. Rood met roosjes. 3/4 model. 95% polyesther en 5% elasthan. Valt klein uit!
- Rok Miss Etam, wit met klein blauw streepje. Zakjes op de zijkant, touwaccenten. Maat 52, valt tot net over de knie bij mij (1.78m)
- Diep bordeaux rode blazer van Ulla Popken, maat 52. Loopt van achteren iets langer uit. Met gesp accent op de rug.
Baby/kind
- Speentjes. 2 groen/doorzichtige Difrax speentjes. Voor baby's van prematuur tot +/- 2 maanden. 1 Bibi speentje met tekst I love (hartje) mama, ook voor baby's tot +/- 2 maanden.
- Schuimrubber badspeeltjes. Vormpjes waar cijfers uit te drukken zijn.
- 3D muurstickers. Vliegtuig, helicopter, luchtballon, wolken. Dit zijn platte stickers, met iets een verhoging waar je bijv. de vleugels voelt.
Laat me maar weten of er iets bij zit waar je interesse in hebt. Ook voor foto's. Kan nog geen plaatjes plakken, vandaar.
donderdag 1 november 2012 om 17:05
@Martje; heb je een foto van de kleding?
Wil je die anders mailen naar marelsmarels@gmail.com?
Ben ook wel benieuwd naar de foto's van de sieraden!
Ik heb nog een spijkerjurkje wat mij dan weer te groot is, is dat misschien iets voor jou??
Wil je die anders mailen naar marelsmarels@gmail.com?
Ben ook wel benieuwd naar de foto's van de sieraden!
Ik heb nog een spijkerjurkje wat mij dan weer te groot is, is dat misschien iets voor jou??
donderdag 1 november 2012 om 18:20
donderdag 1 november 2012 om 18:25
quote:Isa33 schreef op 01 november 2012 @ 16:57:
@gewoonsuz: Wat voor maat is de kleding?
Hoi Isa, ik weet niet precies op welke kleding je doelt maar als je de foto bedoelt met de leggings, die zijn al vergeven. das mijn schuld, was een probeersel of ik foto's kon plakken
Als je op zoek bent naar meisjes kleding wil ik nog best voor je kijken wat ik nog heb liggen hoor. Misschien dat je aan wil geven wat je zoekt? Ik heb een dochter die net uit maat 110/116 is en een bonusdochter die naar mt 134 gaat (en haar kleding geef ik niet door aan jongste). Zou vandaag de kast uit mesten maar verder dan de leggings ben ik niet gekomen want druk druk druk.
@gewoonsuz: Wat voor maat is de kleding?
Hoi Isa, ik weet niet precies op welke kleding je doelt maar als je de foto bedoelt met de leggings, die zijn al vergeven. das mijn schuld, was een probeersel of ik foto's kon plakken
Als je op zoek bent naar meisjes kleding wil ik nog best voor je kijken wat ik nog heb liggen hoor. Misschien dat je aan wil geven wat je zoekt? Ik heb een dochter die net uit maat 110/116 is en een bonusdochter die naar mt 134 gaat (en haar kleding geef ik niet door aan jongste). Zou vandaag de kast uit mesten maar verder dan de leggings ben ik niet gekomen want druk druk druk.
donderdag 1 november 2012 om 18:34
donderdag 1 november 2012 om 18:44
quote:gewoonsuz schreef op 01 november 2012 @ 18:25:
[...]
Als je op zoek bent naar meisjes kleding wil ik nog best voor je kijken wat ik nog heb liggen hoor. Misschien dat je aan wil geven wat je zoekt? Ik heb een dochter die net uit maat 110/116 is en een bonusdochter die naar mt 134 gaat (en haar kleding geef ik niet door aan jongste). Zou vandaag de kast uit mesten maar verder dan de leggings ben ik niet gekomen want druk druk druk.Mijn dochter zit nu in 92 en voor de winter 92/98 ben ik al wel helemaal voorzien, maar zomerspul 98/104 zou wel mooi zijn. Heeft dus nog lang geen haast, maar ik zag wat zomerbroekjes/leggings, vandaar mijn vraag
[...]
Als je op zoek bent naar meisjes kleding wil ik nog best voor je kijken wat ik nog heb liggen hoor. Misschien dat je aan wil geven wat je zoekt? Ik heb een dochter die net uit maat 110/116 is en een bonusdochter die naar mt 134 gaat (en haar kleding geef ik niet door aan jongste). Zou vandaag de kast uit mesten maar verder dan de leggings ben ik niet gekomen want druk druk druk.Mijn dochter zit nu in 92 en voor de winter 92/98 ben ik al wel helemaal voorzien, maar zomerspul 98/104 zou wel mooi zijn. Heeft dus nog lang geen haast, maar ik zag wat zomerbroekjes/leggings, vandaar mijn vraag