Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionably warm in de herfst #77

27-09-2012 21:50 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

Zou ze mijn opmerking over dr uitgroei gelezen hebben? (ivm het hoedje)

Leuke outfits. Die eerste is iets dat ik wel draag.

Ik ga m'n bed opzoeken. Morgen weer naar locatie 2. Trusten voor zo!
Trusten!
quote:Pixxx schreef op 31 oktober 2012 @ 21:37:

[...]

Dat wilde ik net gaan typen Ik ook!
GB, plaatje van 21.35 is mooi, met die streeptrui. Zo zou ik er elke dag wel uit willen zien.

Jas vind ik leuk, maar heb het geloof ik een beetje opgegeven. Heb een soort perfecte in mijn hoofd, en dat is er één die eerder hier werd gepost in het blauw maar die wil ik dan in het rood, en alleen als die speciaal voor mij wordt gemaakt mag ik hem. En anders moet ik het gewoon doen met de beigebruine die ik nu heb van de HM met een vest erover.

Over de harem: ik vind het kunnen, enige wat me lastig lijkt is dat je een harem vaak combineert met iets strakkers (denk: hemdje ofzo) - om nog te laten zien dat er ergens onder de kleding een lijf zit, wat niet altijd even duidelijk is in die broek- en in de winter is daar minder geschikts voor voorhanden, in mijn kast dan. Maar ik denk dat het, met een paar hakken eronder en een mooi blousje (slankgesneden) of leuk shirt/colbert dingetje bijvoorbeeld een erg leuke outfit kan zijn.
even online gezocht maar kon zo gauw niets geschikts vinden ter voorbeeld. Blijkbaar toch moeilijker dan ik dacht, die winterse harem

Goedemorgen!

Zojuist home-made aardappelkroketjes gemaakt. Eentje geproefd, erg lekker Rest is voor vanavond

@ Perfecte jas: valt niet mee he.. *doet cliche* Misschien als je het los laat, dat je dan tegen de ideale jas aanloopt

Ik heb het ook opgegeven, wilde een kort model voor erbij in een mooie kleur. Helaas: of te kort, of te truttig, of de kleur niet goed (tis blijkbaar moeilijk om in de winter redelijk felgekleurde jassen te kopen) of ik zag eruit als een michelinpopje.

Dus. Misschien volgend jaar
quote:Pixxx schreef op 01 november 2012 @ 10:49:

@ Perfecte jas: valt niet mee he.. *doet cliche* Misschien als je het los laat, dat je dan tegen de ideale jas aanloopt

The Field of Dreams...

Enne,
Leuke laarzen

Goedemorgen.

Zijn inderdaad leuke laarzen. Heb zoiets, maar die zijn redelijk gaar. Vind dat kettinkje met tekstplaatje ook leuk.

*Regelt koffie*

Lekkerrrrrr....

ach ja, heerlijk gedroomd over perfecte jassen

Aardappelkroketjes klinkt lekker, pixx! Is dat moeilijk? Zou ik graag eens willen proberen. Gisteren ook lekker gegeten, met vriend als personal kok (hier moet je geen c tussen denken, ik bedoel het echt heel kuis): vooraf dadels met blauwe kaas, hoofd preitaart met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes en een goeie salade met avocado en tomaat. Erg lekker.

Wat was het trouwens gisteren koud. Ik hoef niet lang te fietsen naar werk, maar binnen dat kwartier kreeg ik een sterk verlangen naar handschoenen. Vandaag ziet het er iets vriendelijker uit.

Vanavond komen er vrienden op de borrel, gezellig. Jullie succes met, indien van toepassing, een laatste werkdag!
Klinkt heerlijk, Senang,het diner van je vriend. En Pix, jouw zelfgemaakte aardappelkroketjes klinken ook goed. Geen verrassing dat ik daar niet aan ga beginnen.

Ja,was inderdaad koud gister. Ga m'n handschoenen maar weer uit de kast trekken. Vandaag beter? Hier stortregent het.

Veel plezier bij de borrel vanavond. Ik heb een feestje. Ook zin in.
Goedemorgen!

Leuke weekendplannen hier, wij hebben ook een feestje bij vrienden.

Diner klinkt goed Senang, ik hou alleen niet echt van stinkkaas maar mits goed gecombineerd kan het misschien wel lekker zijn. Is ie vaker je personal kok of was het eenmalig?

Hier is het vooralsnog droog.. maar wel herfstig.

@ kroketjes: is niet moeilijk, aardappelpuree maken+op smaak brengen, paneren en bakken. (in grote lijnen dan )
Pix!

Leuk shirt.
Goedemorgen!

*regelt taart bij de koffie van Elynn*

*Snijdt gretig een punt taart af en deelt de feestmutsjes uit*

Van harte!

Dan kunnen deze niet ontbreken:

*Spant de koekhaplijn alvast*

Hé, andere feestmutsjes?
Wordt wel happen voor gevorderden btw, met die wind.
Leuk toch, koekhappen met hindernissen.

Ik tune even uit, want moet nog van alles doen.

Een heel fijne verjaardag en tot later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven