Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope ongebruikte uggs.

01-11-2012 19:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, het word koud,en mensen willen snel warme kleren gaan kopen. Schoenen,ook.

Maar dan wil ik wel goedkope,goeie kwaliteit hebben.

Ik wil uggs kopen die goedkoop zijn. ongeveer in de 60,70,80 euro.

kennen jullie ergens een plek in dordrecht waar ze uggs verkopen voor zoveel? of een echt heel goed vertrouwd site,waar je al eerder goedkope uggs hebt besteld?
quote:loesloes123 schreef op 01 november 2012 @ 19:20:

Hallo, het word koud,en mensen willen snel warme kleren gaan kopen. Schoenen,ook.

Maar dan wil ik wel goedkope,goeie kwaliteit hebben.

Ik wil uggs kopen die goedkoop zijn. ongeveer in de 60,70,80 euro.

kennen jullie ergens een plek in dordrecht waar ze uggs verkopen voor zoveel? of een echt heel goed vertrouwd site,waar je al eerder goedkope uggs hebt besteld?En daar gaat het dus mis. Goedkoop en goede kwaliteit gaan niet samen als het om Ugg's gaat.. Eventueel Ella's en AQA's gaan nog wel..
wat ivetje zegt klopt hoor suede is duur daar betaal je zelfs in de opruiming niet 14 euro voor.

Zelfs in amerika zijn ze idd niet die prijsklasse ik heb echte uggs in amerika gekocht en die van mij koste 130 euro!maar het is echt iedere cent waard ik heb veel neppe gehad maar je merkt het verschil echt heel erg!
Ella's vind ik er over het algemeen nog wel goed uit zien. Die blijven ook wel mooi na dragen. Maar uggs van ugg australia zijn gewoon duur. Ook in Amerika. Hoewel het wel scheelt met hier, maar voor 70 euro red je het daar ook gewoon niet. Ook gezien de niet zo gunstige dollarstand momenteel.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2014 13:35
Reden: spam
% gewijzigd
love myself
quote:Charles558 schreef op 11 december 2014 @ 07:42:

Niet kopen de officiële site omdat er een groot verschil tussen de prijs is. Maar als u had meer geld, u zou verschijnen op de officiële websites.

Ik opgeslagen een lijst van winkels waar ze verkopen de UGG hebben een goede evaluatie. De reputatie, service, verkoopaantal en kwaliteit zijn de beste in de dezelfde nieuwe UGG collecties.

Dank Sitting bull. Ugh.

Overigens is het topic twee jaar oud, dus ik denk dat ze al laarzen heeft.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven