Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope ongebruikte uggs.

01-11-2012 19:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, het word koud,en mensen willen snel warme kleren gaan kopen. Schoenen,ook.

Maar dan wil ik wel goedkope,goeie kwaliteit hebben.

Ik wil uggs kopen die goedkoop zijn. ongeveer in de 60,70,80 euro.

kennen jullie ergens een plek in dordrecht waar ze uggs verkopen voor zoveel? of een echt heel goed vertrouwd site,waar je al eerder goedkope uggs hebt besteld?
Eechte uggs voor die prijs en dan ook nog ongebruikt? Dat bestaat niet.

Voor de rest worden op veel plekken nep uggs verkocht, ook in Dordrecht
In Amerika!
quote:beelicious schreef op 01 november 2012 @ 19:26:

In Amerika!Daar ook niet voor dat geld
Doe het niet, doe het niet, doe het niet!
quote:loesloes123 schreef op 01 november 2012 @ 19:20:

Hallo, het word koud,en mensen willen snel warme kleren gaan kopen. Schoenen,ook.

Maar dan wil ik wel goedkope,goeie kwaliteit hebben.

kennen jullie ergens een plek in dordrecht waar ze uggs verkopen voor zoveel? of een echt heel goed vertrouwd site,waar je al eerder goedkope uggs hebt besteld?Dit gaat bijna niet. Geef liever wat meer geld uit aan goede, warme schoenen. Het is het echt waard.
Dan krijg je neppers.
Van Haren ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik snap dat dit probleem voor jou actueel is, maar wat doet dit topic op actueel?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Mijn Uggs pantoffels waren al 110 euro, succes met zoeken
668, the neighbour of the Beast
quote:merano schreef op 01 november 2012 @ 19:31:

Van Haren ?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Uggs zijn er niet voor die prijs. Spaar door of zet het uit je hoofd.
Ik heb "neppers" van C&A van echt suede met nepbont binnenin (heel warm!) en hakversteviging voor ¤14,- :D
quote:loesloes123 schreef op 01 november 2012 @ 19:20:

hahahahahahahahaha!!!
quote:blauwbloempje schreef op 01 november 2012 @ 20:11:

Ik heb "neppers" van C&A van echt suede met nepbont binnenin (heel warm!) en hakversteviging voor ¤14,- :DEcht suede voor 14 euro lijkt me sterk. Degene van 19 euro zijn ook van polyester, dus voor 14 euro lijkt het me niet dat ze ineens echt suede gebruiken.
Kijk eens op marktplaats. Zoek bij schoenen en nieuw. Heb je bijv maat 40 zie ik al een echte uggs voor 40 euro, nooit gedragen.
quote:lievelara schreef op 01 november 2012 @ 20:30:

Kijk eens op marktplaats. Zoek bij schoenen en nieuw. Heb je bijv maat 40 zie ik al een echte uggs voor 40 euro, nooit gedragen.Op mp staat heel veel nep. zelfs voor gedragen echte uggs betaal je meer dan 40 euro.
http://www.zalando.nl/boo ... -bruin-b5911c001-703.html
Voor zo'n prijs heb je neppers die door kinderhandjes zijn gefabriceerd. Hou daar rekening mee als je goedkoop wilt.
Van Haren, Schoenenreus, Bristol, Dolcis, AxiSchoen.
quote:Siepel schreef op 01 november 2012 @ 20:34:

[...]

Op mp staat heel veel nep. zelfs voor gedragen echte uggs betaal je meer dan 40 euro.Dit dus. Heel veel mensen hebben geen idee wat ze aanschaffen en trappen inderdaad in aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn.
Zoek eens op Bearpaw. Ander merk, maar wel suède met schapenvacht en een stuk goedkoper dan Uggs.
Ik heb nog 2 paar ugg ultra tall maat 39. In chestnut en zwart. Beide niet veel gedragen. Heb ze in Amerika gekocht. Je mag ze voor 80¤ per paar hebben. Mocht je interesse hebben kan je me mailen. Kaatjeopruim@hotmail.com
quote:Ivetje schreef op 01 november 2012 @ 20:28:

[...]

Echt suede voor 14 euro lijkt me sterk. Degene van 19 euro zijn ook van polyester, dus voor 14 euro lijkt het me niet dat ze ineens echt suede gebruiken.Ohja jij weer de wijsneus als het op Uggs aankomt. Ze waren sterk afgeprijsd, geloof je het nu wel?
Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven