Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
5 op een rij
Doe trouwens maar niet computers uit, is ook weer zo ongezellig. Ik ben beetje hyper geloof ik..
Tzip, lieverd, vind je het errug als ik toch bij de haard blijf zitten en niet op het dak, is zo koud nu. Hoewel....met jou......ga wel in je armen liggen *zucht*

Acy, een Amsteltje en ik ben tevreden

Heb 't net nog over je met Macho.
Dus gaat die regel niet op, tzip. Jammer de bammer voor de bezorger!

DP en DG snottebellen en hebben verhoging. Vanavond na het douchen een bilpil en naar bed dus.
Ga jullie zo even tijdelijk verlaten om mijn diner te nuttigen, bijna jammer....
Is er ergens nog een glaasje rode wijn over? Wegens onverwacht weekendbezoek ben ik de hele middag aan het poetsen geweest in plaats van aan mijn werk. Dat moet ik volgende week zien in te halen en ik ben gesloopt! Dus even een weekendborrel zie ik wel zitten met jullie! Ook al niet meegelezen vandaag .
Noessss, don't leave me chick, lag net zo lekker knus onder je vleugels! (smakelijk )

Beterschap voor DG en DP

En vervolgklacht is de deur uit, ik lijk wel een verzuurd oud vrouwtje...
Nog genoeg flessen in de (wijn)kelder (niet het geheime toevluchtsoord ).

Sante!
Thanks Tzip, ik zoek wel even.
Ik lees net op het mod topic dat Robo zich wil anonimiseren... weet iemand waarom?
Nee Sri, jij bent moe, ik haal wel een flesje naar keuze voor je. Een cabernet sauvignon jaar 2003?

Geen idee Pimpel?

Edit; het staat in haar Ik ben zo bang topic, geen goed gevoel meer bij het forum
Echt? Ik weet t niet?
Nee.. Dr gaan dr veel.
Heel begrijpelijk, het verbaast mij sowieso hoe mensen het hier al zoveel jaren uithouden. Maar wat ik van Robo las, vind ik het oprecht jammer dat ze vertrekt.
Ik kijk er ook wel een beetje van op. Kende haar niet goed, maar de posts waren fijn om te lezen en de meningen die ze had waren altijd goed onderbouwd. Ze riep eigenlijk nooit zomaar iets. Jammer hoor, vooral voor dit forum denk ik.
Jammer inderdaad.

Er zijn er niet veel meer van toen ik hier begon met schrijven.
Been there, done that, got the T-shirt.
En weer is er een bijzonder persoon weg gejaagd van t forum.

Vind t niet zo leuk.
Van mij ook niet hoor :-).

Deze kondigen t nog aan. Sommgen verdwijnen. Nemen nieuwe nicks.
Ik vind het jammer dat zij weggaat, maar ik word ook wel een beetje moe van het 'zijismeerwaardwantzeiishierallanger-gebeuren'.
Zul je altijd wel houden denk ik.
quote:Apatura schreef op 02 november 2012 @ 18:50:

Jammer inderdaad.

Er zijn er niet veel meer van toen ik hier begon met schrijven.

Life goes on

Jou ken ik ook nog wel met je oude nick van lang geleden. Maar zie hier toch nog veel 'oudjes' met een nieuwe nick hoor, ook de 'veelbesproken' figuren.

Ik ga eten maken en met mijn mannen onder een dekentje voor de tv nestelen (TVOH!) Misschien nog tot straks
Daar doe ik niet aan, tzip. Maar ik waardeer de meningen van sommigen hier.

Vaak zijn dat niet de vooroordelende types, die met respect posten. En niet hun mening door iemands strot willen douwen. Dat kunnen fossielen en ook (her)nieuw(d)e zijn.

Ik zag Robo als zo een. Daarom vind ik het erg jammer.
Ik ga ook tvoh kijken. Maar dan bij/met Klaas. Hoop snel op rrn.eigen appartementje..
Precies Acy, mensen met een eigen mening, goed onderbouwd en niet drammerig.
Dan ben ik weer benieuwd welke oude oude nick tzip van mij kent.

Ik heb me lekker op de bank genesteld bij de kachel met n glas wijn en n boek.

Eindelijk warm!
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven