AH Pick Up point, is het wat?
vrijdag 2 november 2012 om 22:18
Sinds een paar dagen hebben we een AH Pick Up point in de buurt. Ik twijfel of ik nou ga bestellen (denk het wel, gratis taart en kans op gratis boodschappen ), maar ik zoek nog een beetje naar de voordelen. Ik moet er toch weer heen in tegenstelling tot de Albert sevice. Maar weer geen gedoe met drukke winkel, te smalle gangpaden en gezoek naar producten.
Wie is al geweest en is het een aanrader?
Wie is al geweest en is het een aanrader?
vrijdag 2 november 2012 om 22:45
quote:maZZelen schreef op 02 november 2012 @ 22:40:
Pick up point? Is dat een soort spoorzoekertje waar ze dan een vakkenvuller (18+) neerzetten waar je je dan als huisvrouw aan mag vergrijpen?'t is pick-up hé, je mag um mee naar huis nemen, en je eventueel daar aan hem vergrijpen!
Of in de keuken zetten om je eten klaar te maken!
Pick up point? Is dat een soort spoorzoekertje waar ze dan een vakkenvuller (18+) neerzetten waar je je dan als huisvrouw aan mag vergrijpen?'t is pick-up hé, je mag um mee naar huis nemen, en je eventueel daar aan hem vergrijpen!
Of in de keuken zetten om je eten klaar te maken!
vrijdag 2 november 2012 om 22:46
vrijdag 2 november 2012 om 23:10
Het voordeel van Albert is voor mij juist dat je zelf je spullen niet naar boven hoeft te sjouwen. Dat boodschappenkarretje door de winkel duwen en vullen vind ik zo erg niet. En bij het versspul wil ik toch in ieder geval zelf zien hoe het eruit ziet en wat de houdbaarheidsdatum is.
Ik snap de voordelen van zo'n pick-up punt dus niet echt.
Ik snap de voordelen van zo'n pick-up punt dus niet echt.
zaterdag 3 november 2012 om 08:25
Toen AH begon met thuisbezorgen, heb ik me meteen aangemeld en zat bij de eerste 100 klanten (70 zelfs geloof ik). Ik ben inmiddels dus al heel lang klant bij Albert.nl
Mensen om me heen vonden dat toen raar, overdreven en zagen het (van mij) als interessant doen.... zoiets
En nu? Hebben ze allemaal wel minimaal 1x gebruik gemaakt van de service
Kwestie van tijd dat dit ook populair zal zijn.
Overigens heb ik altijd mooi fruit/groenten als ik het laat thuisbezorgen. Sterker nog: beter dan wat ik in de winkel zie liggen.
Mensen om me heen vonden dat toen raar, overdreven en zagen het (van mij) als interessant doen.... zoiets
En nu? Hebben ze allemaal wel minimaal 1x gebruik gemaakt van de service
Kwestie van tijd dat dit ook populair zal zijn.
Overigens heb ik altijd mooi fruit/groenten als ik het laat thuisbezorgen. Sterker nog: beter dan wat ik in de winkel zie liggen.
zaterdag 3 november 2012 om 12:14
@Lizzl Volgens mij waren het groente en fruit en houdbaarheid van de producten het grootste kritiekpunt toen Albert begon. Ik vermoed dat nu de beste producten naar de Albert-klanten gaan om dit te voorkomen.
Ik heb gisteren (bijna) besteld. Ik kwam er echter achter dat de tijd tussen bestelling en afhaalmoment ruim 24 uur is. Dat haalt de handigheid voor mij wel echt weg. Maar misschien iets voor de doordeweekse boodschapjes. Handiger in ieder geval dan met een hongerig kind nog door de supermarkt te moeten slepen.
Ook is het kratjessysteem mij nog een raadsel. Ik weet dat hier statiegeld op zit, maar als ik maar 1 x iets bestel zit ik met een krat die ik vervolgens niet meet kan inleveren. Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb gisteren (bijna) besteld. Ik kwam er echter achter dat de tijd tussen bestelling en afhaalmoment ruim 24 uur is. Dat haalt de handigheid voor mij wel echt weg. Maar misschien iets voor de doordeweekse boodschapjes. Handiger in ieder geval dan met een hongerig kind nog door de supermarkt te moeten slepen.
Ook is het kratjessysteem mij nog een raadsel. Ik weet dat hier statiegeld op zit, maar als ik maar 1 x iets bestel zit ik met een krat die ik vervolgens niet meet kan inleveren. Weet iemand hoe dit zit?