Entertainment alle pijlers

Museumnacht

03-11-2012 15:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er vanavond ook naar de museumnacht? Ik ben zelf nooit eerder geweest en zou graag horen hoe jullie het voorgaande jaren vonden! Hebben jullie voor vanavond een lijstje gemaakt wat je wilt gaan doen, of is dat niet nodig? Hoe zijn de praktische zaken geregeld wat betreft openbaar vervoer en dergelijke? En moet je vooraf een kaartje kopen? Haha, het lijkt mij erg leuk maar ik heb totaal geen idee wat ik kan verwachten!
Ja, je hebt een passé partout nodig. Die moet je wel van tevoren kopen!
Het is uitverkocht.
Er wordt aangeraden via facebook te zoeken..
En openbaar vervoer is erg onhandig, je kan beter op de fiets gaan, als je nog aan een kaartje kunt komen.
Het was vanochtend al uitverkocht dus ik denk dat je te laat bent.
Ik ga ook! ik heb gelukkig wel kaartjes en een fiets. Wij gaan de Groentje route doen en hebben nog een lijstje extra dingen waar we graag naar toe willen. Zin in! ik hoop dat het niet vreselijk gaat regenen alleen....
Ik ga ook. Lekker met openbaar vervoer, omdat we met een enorme groep gaan.

Warm aankleden, paraplu mee en een kaartje ook mee.

Voor mij trouwens ook mijn eerste keer.
Met een grote groep naar de museumnacht? Dat lijkt me hell.

Ik ben 2x geweest, maar ga niet meer omdat ik het echt té druk vind.
.
Vorig jaar weer eens geweest na jaren niet.... en ik ga ook niet meer, veeeel te druk en oninteressant.
Ik ging ook niet,te druk en te commercieel. Kunst kan ik niet beleven in een drukke setting,dat leid mij teveel af.
Nou het viel me ontzettend mee met de drukte. We hebben geen enkele keer moeten wachten.

Het was erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven