Huis te koop!
donderdag 25 oktober 2012 om 21:08
zaterdag 27 oktober 2012 om 07:59
Marloes: geld ben je sowieso wel kwijt aan je makelaar... het verschilt hoe en waar je het doet. Bij Makelaarsland en je goedkoop uit, maar daar kun je dan ook een hoop zelf doen. Bij een reguliere makelaar ben je al gauw 1 tot 2% van je verkoopprijs kwijt, dus reken maar uit Verkopen zul je je huis wel, maar als je geen haast hebt, zou ik het laten. Het is echt een heel rottige tijd nu.
zondag 28 oktober 2012 om 22:07
Wat is het hier stil!
Morgen is het maandag, en dan gaat het 'huis te koop' gebeuren weer verder!
Hoe staat het ervoor?
Rieneke, donderdag tweede bezichtiging toch?
Elize, jullie nog verder gekomen?
Alana, is er getekend??
Marloes, al besloten wat je gaat doen?
Wij wachten op een teken van de potentiele kopers.
En verder??
Morgen is het maandag, en dan gaat het 'huis te koop' gebeuren weer verder!
Hoe staat het ervoor?
Rieneke, donderdag tweede bezichtiging toch?
Elize, jullie nog verder gekomen?
Alana, is er getekend??
Marloes, al besloten wat je gaat doen?
Wij wachten op een teken van de potentiele kopers.
En verder??
maandag 29 oktober 2012 om 11:25
Goedemorgen!
Droid, spannende wachtdagen voor jullie! Hebben jullie vorige week nog wat moois gezien?
Rieneke, al druk bezig met je huis poetsen?
Tes74, wat gedurfd, al een nieuw huis kopen. Vind je dat niet eng? Hier ook meer kliks dan een tijdje geleden. Denk dat het in de zomer wat meer stil ligt ivm vakantie?
Alanabanana, wat lief van je ouders dat ze die kluskosten willen betalen.
Elize, weten jullie al wat je nu gaat doen, weer een bod of wacht je nog even?
Droid, spannende wachtdagen voor jullie! Hebben jullie vorige week nog wat moois gezien?
Rieneke, al druk bezig met je huis poetsen?
Tes74, wat gedurfd, al een nieuw huis kopen. Vind je dat niet eng? Hier ook meer kliks dan een tijdje geleden. Denk dat het in de zomer wat meer stil ligt ivm vakantie?
Alanabanana, wat lief van je ouders dat ze die kluskosten willen betalen.
Elize, weten jullie al wat je nu gaat doen, weer een bod of wacht je nog even?
maandag 29 oktober 2012 om 16:40
Jeetje Droid, ik hoop voor je dat ze snel iets laten horen... Dit duurt wel lang! Sloppend of niet?
Inderdaad, Maison, al flink aan het poetsen. Donderdag om 15.30 is de bezichtiging.. Ik ben er nog heel rustig onder. Maar goed, de zenuwen zullen wel komen. Het duurt ook nog even.
Talise, kun jij nu ook nog kijkers krijgen? ( ik zag op funda dat je huis nog niet op " verkocht onder voorbehoud" stond) Mensen kunnen inprincipe nog steeds bellen voor een bezichtiging. Het lijkt ook wel verstandig om dat door te laten gaan. Hoevaak hoor je dat de gene die nu kopen, toch de financieen niet rond kunnen krijgen... Ik weet niet hoe de makelaar daar mee omgaat. Ik vroeg me dit al poetsend ( hopend voor de laatste keer voor kijkers) af. ( ik hoop het niet voor je hoor
)
Inderdaad, Maison, al flink aan het poetsen. Donderdag om 15.30 is de bezichtiging.. Ik ben er nog heel rustig onder. Maar goed, de zenuwen zullen wel komen. Het duurt ook nog even.
Talise, kun jij nu ook nog kijkers krijgen? ( ik zag op funda dat je huis nog niet op " verkocht onder voorbehoud" stond) Mensen kunnen inprincipe nog steeds bellen voor een bezichtiging. Het lijkt ook wel verstandig om dat door te laten gaan. Hoevaak hoor je dat de gene die nu kopen, toch de financieen niet rond kunnen krijgen... Ik weet niet hoe de makelaar daar mee omgaat. Ik vroeg me dit al poetsend ( hopend voor de laatste keer voor kijkers) af. ( ik hoop het niet voor je hoor
maandag 29 oktober 2012 om 17:55
Hallo allemaal!
Heel in het begin van dit topic weleens gereageerd. Maar daarna verwaterd.
Wilde jullie even een positieve vibe geven. Ons appartement is namelijk vandaag verkocht! Wel voor een lage prijs, maar we kunnen nu in ieder geval vooruit kijken. We gaan dus actief op zoel maar een ander huis. Volgens mij heeft niemand iets te koop in onze regio , anders kon ik misschien nog een Viva dame van haar huis afhelpen!
Heel in het begin van dit topic weleens gereageerd. Maar daarna verwaterd.
Wilde jullie even een positieve vibe geven. Ons appartement is namelijk vandaag verkocht! Wel voor een lage prijs, maar we kunnen nu in ieder geval vooruit kijken. We gaan dus actief op zoel maar een ander huis. Volgens mij heeft niemand iets te koop in onze regio , anders kon ik misschien nog een Viva dame van haar huis afhelpen!
maandag 29 oktober 2012 om 18:54
Jaaaa!!! Vrijdag is er getekend! Woehoe! Ik ben zo blij!
Nu hopen dat ze de financiering rond krijgt, maar daar ga ik wel vanuit.
Rieneke, hoe is de bezichtiging gegaan?
En hoe is het bij de rest? Droid, nog wat gehoord?
Jemida, wat fijn dat jullie huis verkocht is. Gefeliciteerd! En erg leuk dat je het hier komt melden.
Nu hopen dat ze de financiering rond krijgt, maar daar ga ik wel vanuit.
Rieneke, hoe is de bezichtiging gegaan?
En hoe is het bij de rest? Droid, nog wat gehoord?
Jemida, wat fijn dat jullie huis verkocht is. Gefeliciteerd! En erg leuk dat je het hier komt melden.
maandag 29 oktober 2012 om 20:08
rieneke: haha, poetsvrouw, jeetje, spannend hoor! Ik hoop dat dit ze zijn! Ja, er kunnen nog wel kijkers komen, maar in principe is het koopcontract getekend dus dat zal een makelaar er wel bijzeggen en dan zal er waarschijnlijk niemand meer op af komen.
jemida: gefeliciteerd! Lekker he, dat je weer dingen kunt gaan plannen!
alana: jiehoeee! Fijn fijn fijn!!!!
jemida: gefeliciteerd! Lekker he, dat je weer dingen kunt gaan plannen!
alana: jiehoeee! Fijn fijn fijn!!!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 09:12
Droid, ik duim voor je dat je vandaag iets hoort!!
Alana en Jemida... Zo jalours.. Nee, hoor het is jullie gegund! Gefeliciteerd!!
Alana, onze bezichtiging is pas donderdag om 15.30...
Talise, oke, wat lijkt mij dat een heerlijk idee, dat je je huis niet meer spic en span voor een ander hoeft te maken( en al het ander geregel er om heen met 3 kinderen!)
Alana en Jemida... Zo jalours.. Nee, hoor het is jullie gegund! Gefeliciteerd!!
Alana, onze bezichtiging is pas donderdag om 15.30...
Talise, oke, wat lijkt mij dat een heerlijk idee, dat je je huis niet meer spic en span voor een ander hoeft te maken( en al het ander geregel er om heen met 3 kinderen!)
dinsdag 30 oktober 2012 om 11:11
donderdag 1 november 2012 om 18:22
zaterdag 3 november 2012 om 09:02
zaterdag 3 november 2012 om 09:17
zondag 4 november 2012 om 13:24
zondag 4 november 2012 om 22:16
Rieneke/Droid: is zeker fijn! We willen eigenlijk voornamelijk vloerbedekking op de kinderkamer schoon laten maken, maar dat kan wellicht voor 1 december wel. Even overleggen. Verder moet er een kast uit de woonkamer gehaald worden (die zit aan de muur) en nog een kastje uit de muur... en daarna opnieuw gestucd. Dat is nog wel even een werkje, maar geen heftige dingen dus.
Rieneke: oooo spannend ))) Ben je niet bloednerveus nu voor morgen?
Rieneke: oooo spannend ))) Ben je niet bloednerveus nu voor morgen?